هتل سیتی هیل کوش آداسی

امکانات هتل
حمام ترکی ( هزینه اضافی )
هاکی ( هزینه اضافی )
رومانیایی
مالیایی
بدمینتون
کالسکه
پینگ پونگ
قنادی ( هزینه اضافی )
امکانات ورزشی و تفریحی
پارک آبی ( هزینه اضافی )

هتل سیتی هیل کوش آداسی(CITY HILL HOTEL)

هتل سیتی هیل 10 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. تپه پانوراما با چشم انداز دریای اژه در برخی اتاق ها هتل سیتی هیل قابل رویت است، در حاشیه کوش آداسی واقع شده است.

 

 

 

امکانات هتل سیتی هیل کوش آداسی



 دارای اسپا، امکانات ورزشی و استخر روباز با تراس آفتابگیر است. وای فای و پارکینگ رایگان در هتل سیتی هیل کوش آداسی موجود است است.

هر یک از اتاق‌های بزرگ و مدرن دارای بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و یخچال هستند.در این هتل اتاق های بدون منظره دریا مشرف به کوش آداسی هستند. 
حمام های خصوصی دارای لوازم آرایشی و حمام رایگان هستند.

بوفه صبحانه را می توان در رستوران یا در تراس سرپوشیده هتل سیتی هیل میل کرد. ناهار، شام و سرویس اتاق در دسترس است و یک بار در محل وجود دارد.

امکانات اسپا شامل حمام ترکی، سونا و ماساژ است. تنیس، تنیس روی میز و میز بیلیارد نیز ارائه شده است. پذیرش 24 ساعته می تواند کرایه ماشین و رزرو تور و بلیط را ترتیب دهد.

ویرانه‌های باستانی افسوس حدود 18 دقیقه با ماشین تا هتل پانوراما هیل فاصله دارند. می توان از فرودگاه ازمیر در 79 کیلومتری فرودگاه ازمیر درخواست کرد.

برای مشاهده قیمت تورهای کوش آداس روی لینک کلیک کنید 

برای مشاهده سایت اصلی هتل کلیک کنید 

هتل سیتی هیل کوش آداسی قیمت

هتل سیتی هیل کوش آداسی جزو به صرفه ترین  هتل های کوش آداسی میباشد و نسبت به قیمت به صرفه خود امکانات قابل قبولی را ارایه میدهد

و تمام کسانی که به این هتل رفته اند نظرات خوبی را راجع به آن ثبت کرده اند و شما نیز اگر نظری درباره این هتل دارید با ما به اشتراک بگزارید 

شما میتوانید برای مشاهده قیمت تور های ترکیه به سایت شباویز مراجعه نمایید و همجنین برای رزرو هتل سیتی هیل به قسمت ترهای کوش آداسی مراجعه نمایید 

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR