هتل نیروانا آنتالیا

امکانات هتل
حمام ترکی ( هزینه اضافی )
هاکی ( هزینه اضافی )
هاکی
رومانیایی
مالیایی
بدمینتون
گلف ( هزینه اضافی )
ماهیگیری ( هزینه اضافی )
شاتل فرودگاهی ( هزینه اضافی )
ورزش های آبی ( هزینه اضافی )
بدمینتون ( هزینه اضافی )
کالسکه
پینگ پونگ
قنادی ( هزینه اضافی )
اکراین
امکانات ورزشی و تفریحی
پارک آبی ( هزینه اضافی )

هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا

 

هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا را می شناسید؟ رتبه 23 از بین 68 هتل آنتالیا و یک معماری شیک و جذاب از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که هتل نیروانا آنتالیا دارد. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که ایا این هتل امکانات داخلی مناسبی نیز برای شما دارد و یا صرفا دارای معماری و دکوراسیون جذابی است. برای رسیدن به پاسخ این سوال سعی می کنیم تا در اینجا این مورد را بررسی کرده و این مسئله را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. با این کار به سادگی می توانیم به پاسخ این سوال نیز برسیم.

ویژگی های کلی هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا

یک سری ویژگی های کلی در خصوص این هتل وجود دارد. این ویژگی ها در حقیقت امکاناتی هستند که برای هتل نیروانا در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید به خوبی از اقامتی که در این هتل دارید، لذت ببرید. فراموش نکنید که ویژگی های کلی هتل می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

هتل 5 ستاره بوده و خدماتی همچون سرویس رایگان رفت و برگشت، کافی شاپ، رستوران، گاو صندوق، سشوار، خدمات 24 ساعته، تلویزیون کابلی، ترنسفر فرودگاهی، خشکشویی و لباسشویی، پارکینگ، رستوران فضای باز و... را دارد. به همین دلیل نیز بهتر است بدانید که دقیقا این هتل تمامی چیزهایی که نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است.

ویژگی های تفریحی و ورزشی هتل

مورد بعدی در خصوص ویژگی های تفریحی و ورزشی است که در هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا وجود دارد. مسئولین و مدیران هتل در این زمینه تمام تلاش خود را کرده اند تا مهم ترین امکانات را در اختیار شما قرار دهند.

پارک آبی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، تنیس، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، سونا، سالن بازی کودکان و... می توانند یک سری ویژگی ها و امکاناتی باشند که بهتر است حتما آن ها را بشناسید و اگر در این هتل اقامت کردید، از این امکانات به خوبی استفاده کنید. فراموش نکنید که معمولا ویژگی های تفریحی هتل ها جزو گزینه های بسیار مهمی هستند و نباید آن ها را فراموش کنید.

نظرات مسافران هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا

مسافرانی که در یک هتل اقامت می کنند، می دانند که دقیقا آن هتل چه نکات مثبت و چه نکات منفی دارد. همین موضوع باعث می شود تا بتوانید به خوبی در مورد این هتل تصمیم گیری کنید.

  • لابی و محیط کلی هتل

اولین نکته مثبت در خصوص هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا در مورد لابی بسیار شیک و جذاب و همچنین محیط زیبایی است که این هتل دارد. همین موضوع در ابتدای ورود مسافران باعث رضایت خاطر و همچنین جلب نظر ان ها می شود. این موضوع سبب می شود تا زمانی که ناچار به انتظار در لابی هستید، برایتان سخت و کسل کننده نباشد. از طرف دیگر نیز در همان ابتدای ورود از شما پذیرایی می شود که اهمیت بسیار زیادی نیز دارد.

  • رفتار پرسنل

تمامی پرسنلی که در این هتل مشغول به کار هستند، چندین ویژگی مشترک دارند. اولین نکته آن است که پرسنل این هتل می توانند با صمیمیت و در عین حال حرفه ای بودن رفتار کنند. این موضوع سبب می شود تا بسیاری از مسافران از این بابت خوشحال باشند و بتوانند تمامی درخواست هایی که دارند را نیز به راحتی مطرح کنند.

  • محیط تمیز و جذاب

در کنار شیک بودن لابی یک نکته مهم دیگر نیز وجود دارد. محیط هتل و به خصوص لابی بسیار تمیز و خوشبو است. اگر از این بابت فرد حساسی هستید، این نکته در مورد هتل نیروانا وجود دارد و نیازی نیست تا نگران آن باشید.

  • سخاوت در ارائه خدمات

یک نکته جالب که مورد توجه بسیاری از مسافران هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا نیز قرار گرفته است، در خصوص سخاوتمندی است که این افراد در حوزه ارائه خدمات دارند. هم غذاهای خاصی که یک بار در هفته در هتل های دیگر سرو می شود در اینجا دائما وجود دارد و هم تمامی خدمات همچون حوله، وسایل بهداشتی و... به خوبی به مسافران ارائه می شود. این موارد و نکات سبب می شوند تا مسافران احساس راحتی زیادی داشته باشند و مشکلی نیز از این بابت برای آن ها وجود نداشته باشد.

  • تیم اجرایی قوی

نکته و مورد بعدی که باز هم جزو مزیت های هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا به حساب می آید، در مورد تیم اجرایی و انیمیشنی قوی است که این هتل دارد. تمامی برنامه های اجرا شده در این هتل مناسب بوده و افراد مختلف به راحتی می توانند این برنامه ها را در زمان اوقات فراغت استفاده کنند.

  • موقعیت قرار گیری

هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا در مکان بسیار خوبی قرار گرفته است. با استفاده از ایستگاهی که روبروی هتل قرار دارد هم می توانید به مرکز شهر آنتالیا بروید و هم به راحتی می توانید از تمامی مکان های تاریخی و جاذبه های دیدنی اطراف هتل لذت ببرید.

  • امکانات مخصوص افراد معلول

مورد و نکته بعدی در خصوص امکاناتی است که برای افراد معلول حرکتی و جسمی می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. رمپ، آسانسور، ویلچر و مواردی از این قبیل برای افراد معلول بسیار اهمیت دارند و این هتل نیز تمامی این امکانات را به همراه یک سری امکانات دیگر در اختیار این دسته از مسافران قرار می دهد تا مشکلی از این بابت نداشته باشند.

  • پذیرش حیوانات خانگی

در این هتل برخلاف بسیاری از هتل های دیگر، می توانید حیوانات خانگی خودتان را نیز همراه با خودتان ببرید. این مسئله سبب می شود تا بسیاری از افراد که نگران حیوانات خانگی خود هستند، از این بابت مشکلی نداشته باشند. از طرف دیگر باید بگوییم که پذیرش حیوانات خانگی هم گزینه مثبت و هم گزینه منفی است زیرا بسیاری از مسافران از این بابت نارضایتی هایی را دارند.

کلام پایانی

هتل NIRVANA COSMOPOLITIAN آنتالیا یکی از بهترین هتل هایی است که در شهر آنتالیا وجود دارد. این هتل به دلیل یک سری موارد و ویژگی هایی که دارد و به مشتریان ارائه می کند، از جمله گزینه مناسب به شمار می رود. اگر دوست دارید تا در مورد هتل های آنتالیا اطلاعات بیشتر و کامل تری را به دست بیاورید نیز می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و از این طریق اطلاعات خودتان در این زمینه را تکمیل کنید. با این کار بهترین هتل را با مناسب ترین قیمت ها می توانید رزرو کنید.



6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR