هتل آزور بای یلکن بدروم

امکانات هتل
حمام ترکی
جت اسکی
بدمینتون
بدمینتون
کالسکه
پینگ پونگ
رستوران
تلویزیون کابلی / ماهواره ای
سشوار

هتل آزور بای یلکن(AZURE BY YELKEN HOTEL)

هتل آزور بای یلکن 1 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. هتل آزور بای یلکن یک هتل مجلل دارای یک ساحل خصوصی 300 متری در دریای اژه، به اضافه 3 استخر شنا است. امکانات اسپا زیبا و وای فای رایگان در مناطق عمومی ارائه می دهد.

تمامی اتاق های مهمان در هتل آزور بای یلکن دارای بالکن خصوصی هستند که برخی از آنها مشرف به دریا هستند. علاوه بر این، هر اتاق دارای تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و حمام اختصاصی است.

برای مشاهده تورهای بدروم روی لینک کلیک کنید.

اتاق های هتل آزورا بای یلکن

این هتل در سه نوع اتاق مختلف پذیرای مهمانان خود از سراسر دنیا در شهر زیبای بدروم خواهد بود .

اتاق استاندارد لند ویو

این اتاق در درفضایی 22 متر مربعی این اتاق دونفره/دونفره مجهز به تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی،کتری برقی، سشوار، مینی بار و همچنین بالکن با چشم انداز باغ است. واحد دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره میباشد.

اتاق استاندارد سی ویو

این اتاق در درفضایی 22 متر مربعی این اتاق دونفره/دونفره مجهز به تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی،کتری برقی، سشوار، مینی بار و همچنین بالکن با چشم انداز دریا است. واحد دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره میباشد.

اتاق سوپریر

این اتاق خانوادگی دارای تهویه مطبوع و مینی بار است. همچنین دارای بالکن و منظره زیبا از دریا است که در فضایی 45 متر مربعی طراحی شده و با یک تخت دو نفره و یک سوفا آماده پذیرایی از خانواده های سه نفره میباشد.

غذا و نوشیدنی در هتل آزورا بای یلکن

 یک رستوران اصلی که وعده های غذایی صبحانه و ناهار و شام طبق برنامه در آن سرو میشود وجود دارد و دو رستوران آلاکارته با ارائه غذاهای ایتالیایی و رستوران سلطان با ارائه غذاهای محلی و ترکی پذیرای مهمانان میباشد تا خاطرات خوشی را در سفر به بدروم با طعم های به یاد ماندنی برای آنان بسازد.

سایر بار های هتل نظیر لابی بار ، اسنک بار ، بوفه بستنی ، بوتیک بار و سرویس بار با ارائه نوشیدنی های سرد و گرم و دسر و بستنی حین تفریحات شما در طی روز وعده های شمارا تکمیل میکند و شمارا از امکانات خارج از هتل بی نیاز میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل آزورا بای یلکن بدروم و یا رزرو این هتل با کارشناسان ما درشباویز پرواز آریا در تماس باشید .

قیمت تور هتل آزور بای یلکن بدروم 

قیمت تور هتل آزور بای یلکن بدروم نسبت به فصل سفر و قیمت پرواز نرخ مختلفی دارد و شما میتوانید با مراجع به سایت شباویز پرواز از آخرین قیمت این هتل مطلع شوید.

تور اقساطی بدروم هتل آزور بای یلکن

شباویز پرواز چارترکننده مستقیم تور بدروم تور های خود را به صورت اقساط به فروش میرساند و شما میتوانید تور اقساطی هتل آزور بای یلکن را از ما بخرید

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR