هتل سامارا بدروم

امکانات ورزشی و تفریحی
استخر
جکوزی
ماساژ
امکانات هتل
جت اسکی
مالیایی
بدمینتون
ورود حیونات خانگی مجاز ( هزینه اضافی )
زمین بازی کودکان
ورزش های آبی
کالسکه
فوتبال دستی
فروشگاه
نگهداری بچه

 لوگو شباویزهتل سامارا بدروم

در زمینی به مساحت 70000 متر مربع در میان شگفتی های سحر آمیز بدروم که بیشتر به عنوان مروارید دریای اژه شناخته می شود واقع در منطقه توربا بدروم ساخته شده است.مرکز شهر بدروم تنها 10 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. فرودگاه میلاس بدروم 24 دقیقه با ماشین تا هتل سامارا بدروم فاصله دارد.

تمام امکانات رفاهی خانه و غیره، ساحلی منحصر به فرد برای لذت بردن از آفتاب بدون دردسر، استخرهای روباز و سرپوشیده برای خنک شدن، مجموعه ای از فعالیت های ورزشی و سرگرمی برای انتخاب شما، رستوران ها و بارهایی که لذت آشپزی را دوباره تعریف می کنند، حمام ترکی برای یک تجربه آرامش‌بخش منحصربه‌فرد و کارکنانی دوستانه با بزرگترین لبخندها در هتل سامارا برای تعطیلات غیر قابل مقایسه منتظر شما هستند.هتل سامارا در مجموع دارای 339 اتاق شامل، 1 سوئیت پرزیدنت، 8 سوئیت سوپریور، 12 سوئیت جونیور، 29 اتاق گاردن دلوکس، 26 اتاق گاردن سوپریور و اتاق استاندارد متمایز می باشد.

خدمات اتاق 24 ساعته، خشکشویی، پزشک در منزل، خدمات مراقبت از کودک و نوزاد و اینترنت بی سیم در محوطه لابی تضمین می کند که تمام نیازهای شما در بالاترین سطح برآورده می شود.

هتل سامارا برای آرامش و آسایش شما در تمام طول سال باز است و برای امنیت بیشتر شما، مجموعه به صورت 24 ساعته محافظت می شود. اتاق‌های فوق‌العاده هتل سامارا با منظره دریا، استخر یا باغ، چیزی را برای همه ارائه می‌دهند و همه امکانات رفاهی را دارند تا اطمینان حاصل شود که در طول تعطیلات خود احساس راحتی ۵ ستاره می‌کنید، از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه نمایش LED، کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، وای فای رایگان. ، گاوصندوق شخصی و مینی بار.

لوگو شباویز اتاق های هتل سامارا بدروم

1-      Standard Room with Side Sea View

2-      Standard Room with Garden View

اتاق های استاندارد هتل سامارا در فضایی 30 -35 مترمربعی درمحوطه هتل  مناسب برای خانواده های 2 الی 3 نفره است و تمامی امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام ، تلویزیون ماهواره ای ،سیستم تهویه هوای مرکزی، سشوار ، مینی بار ، ست قهوه و چایی ، صندوق امانات داخل اتاق و ... را در طول اقامت به شما مهمانان عزیز ارائه میدهد برای دریافت اطلاعات بیشترو یا رزرو اتاق های استاندارد هتل سامارا با کارشناسان ما در شباویز پرواز در تماست باشید.

3-      Garden Deluxe Room

اتاق های دلوکس هتل سامارا در فضایی 30  مترمربعی داخل ساختمان اصلی هتل  مناسب برای خانواده های 2 الی 3 نفره است و تمامی امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام ، تلویزیون ماهواره ای ،سیستم تهویه هوای مرکزی، سشوار ، مینی بار ، ست قهوه و چایی ، صندوق امانات داخل اتاق و ... را در طول اقامت به شما مهمانان عزیز ارائه میدهد برای دریافت اطلاعات بیشترو یا رزرو اتاق های استاندارد هتل سامارا با کارشناسان ما در شباویز پرواز در تماست باشید.

4-      Garden Superior Room

اتاق های دلوکس هتل سامارا در فضایی 45  مترمربعی داخل ساختمان اصلی هتل  مناسب برای خانواده های 2 الی 3 نفره است و تمامی امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام ، تلویزیون ماهواره ای ،سیستم تهویه هوای مرکزی، سشوار ، مینی بار ، ست قهوه و چایی ، صندوق امانات داخل اتاق و ... را در طول اقامت به شما مهمانان عزیز ارائه میدهد برای دریافت اطلاعات بیشترو یا رزرو اتاق های استاندارد هتل سامارا با کارشناسان ما در شباویز پرواز در تماست باشید.

5-      Suite

اتاق های دلوکس هتل سامارا در فضایی 30  مترمربعی داخل ساختمان اصلی هتل  مناسب برای خانواده های 2 الی 3 نفره است و تمامی امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام ، تلویزیون ماهواره ای ،سیستم تهویه هوای مرکزی، سشوار ، مینی بار ، ست قهوه و چایی ، صندوق امانات داخل اتاق و ... را در طول اقامت به شما مهمانان عزیز ارائه میدهد برای دریافت اطلاعات بیشترو یا رزرو اتاق های استاندارد هتل سامارا با کارشناسان ما در شباویز پرواز در تماست باشید.

6-      Presidential Suite

اتاق های دلوکس هتل سامارا در فضایی150   مترمربعی داخل ساختمان اصلی هتل  مناسب برای خانواده های 2 الی 3 نفره است و تمامی امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام ، تلویزیون ماهواره ای ،سیستم تهویه هوای مرکزی، سشوار ، مینی بار ، ست قهوه و چایی ، صندوق امانات داخل اتاق و ... را در طول اقامت به شما مهمانان عزیز ارائه میدهد برای دریافت اطلاعات بیشترو یا رزرو اتاق های استاندارد هتل سامارا با کارشناسان ما در شباویز پرواز در تماست باشید.



لوگو شباویز امکانات هتل سامارا بدروم

  • رستوران و بار
  • استخر سرپوشیده
  • سالن بدنسازی
  • سونا و جکوزی و استخر روباز
  • ماساژ
  • سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری
  • اسکواش ، فروشگاه ، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پونگ ، زمین گلف
  • پرستار کودک ، سرویس ویژه معلولین

 لوگو شباویز غذا و نوشیدنی در هتل سامارا بدروم

صبحانه، ناهار و شام هر روز به صورت بوفه سرو می شود. رستوران های آلاکارته نیز وجود دارند که غذاهای دریایی و غذاهای ترکی سرو می کنند. در استخر، ساحل و بار لابی، اسنک، نوشیدنی‌های با طراوت و کوکتل سرو می‌شود.

سرآشپزهای چیره دست سامارا تضمین می کنند که در بوفه های مجلل  که بهترین غذاهای ترکی، اژه، مدیترانه و جهان را گرد هم می آورد، چیزی برای هر سلیقه ای وجود دارد.

کیفیت عالی و خدمات دوستانه برای صبحانه، ناهار و شام همگی به طعم های فراموش نشدنی در هتل سامارا تبدیل می شوند.  اسنک بار کنار استخر طیف وسیعی از فست فودهای خوشمزه، کیک، کلوچه، و همچنین نوشیدنی های گرم و سرد را ارائه می دهد. رستوران A La Carte هتل سامارا دارای بهترین غذاهای ترکی و تازه ترین غذاهای دریایی برای یک شام ارزشمند با منظره ای خیره کننده است

تصور کنید بدون بیرون آمدن از استخر یک کوکتل تازه و هیجان انگیز را از بار استخر می نوشید. لحظات لذت بخشی را به تصویر بکشید که تا ابد باقی می مانند. در پالم بار، یک نوشیدنی رمانتیک طولانی مدت در بار دریا. و اگر رقص آرزوی شماست و فقط می‌خواهید موهایتان را رها کنید، DJ بار و رقص زیتون شما را مجبور می‌کند این کار را با داغ‌ترین موسیقی از نمودارهای سراسر جهان انجام دهید. به دوستی های جدید سلام کنید و از شگفتی های شب های بدروم در فضای دنج هتل سامارا لذت ببرید.

لوگو شباویز خدمات و تفریحات هتل سامارا بدروم

امکانات اسپا شامل سونا، حمام ترکی و اتاق تناسب اندام است. خدمات ماساژ نیز می تواند ارائه شود. در هتل بدروم سامارا می توانید یک بازی تنیس، بیلیارد و تنیس روی میز انجام دهید. زمین بازی کودکان نیز وجود دارد.

هتل سامارا بدروم طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی مختلف را ارائه می‌دهد  تا اوقات فراغت شما به نحو احسنت مطابق با هر سلیقه ای پر شود.

زمین مینی فوتبال، زمین مینی گلف، زمین های تنیس، زمین بسکتبال و والیبال ساحلی همگی برای صد در صد سرگرمی وجود دارند... یا شاید چیزهای جسورانه تر با جت اسکی، پاراسلینگ، موز سواری، موج سواری و اسکی روی آب. فعالیت های هیجان انگیز تر…

تیم انیمیشن هتل سامارا در طول روز و شب با ارائه برنامه های متنوع برای هر گروه سنی این اطمینان را به مهمانان خود میدهد که روز ها و شب های اقامتشان در این هتل خاطره انگیزتر و لذت بخش تر سپری شود،  تیم حرفه‌ای و مراقب مینی کلاب هتل سامارا همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا زمانی را برای خود اختصاص دهید،بدون دغدغه فرزند دلبندتات در حالی که فرزندانتان سرگرم می‌شوند  و برای خود دوستانی پیدا می‌کنند.شما می توانید برای خرید تور هتل سامارا بدروم به سایت شباویز پرواز مراجعه نمایید یا با ما در تماس باشید 52916-021

 برای مشاهده ویدیو هتل سامارا روی لینک زیر کلیک کنید

(https://www.shabaviztour.com/video/14941/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85) 

تورهای موجود برای هتل سامارا بدروم

pathIcon
ایران ایرتور
تور بدروم بهار 1403 (پرواز مستقیم)
clock 6 شب
calender 1403/02/27
از 25,340,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
نوروزی
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR