هتل ملاس آنتالیا

آنتالیا

امکانات هتل

  • حمام ترکی ( هزینه اضافی )
  • جت اسکی
  • رومانیایی
  • مالیایی
  • بدمینتون
  • گلف ( هزینه اضافی )
  • شاتل فرودگاهی ( هزینه اضافی )
  • ورزش های آبی ( هزینه اضافی )
  • دارت ( هزینه اضافی )
  • بدمینتون ( هزینه اضافی )
  • فروشگاه
  • نگهداری بچه

امکانات ورزشی و تفریحی

  • پارک آبی ( هزینه اضافی )

توضیحات

 هتل MELAS LARA آنتالیا

 

هتل MELAS LARA آنتالیا با آن که فاصله زیادی تا مرکز شهر آنتالیا دارد اما یکی از هتل های 5 ستاره معروفی است که در شهر آنتالیا وجود دارد. برای آن که بدانید این هتل دقیقا در انتهای ساحل لارا و قسمت ابتدایی ساحل کندو است. برای آن که بتوانید هتل MELAS LARA آنتالیا را هرچه بهتر و دقیق تر بشناسید، کافی است با ما در این مسیر همراه باشید. با این کار به سادگی می توانید تمامی اطلاعاتی که نیاز دارید را دریافت کنید.

ویژگی های کلی هتل MELAS LARA آنتالیا

یک سری ویژگی های کلی در خصوص هتل MELAS LARA آنتالیا وجود دارد. این ویژگی ها و موارد شامل امکاناتی می شوند که در این هتل وجود داشته و می توانید از آن ها استفاده نمایید.

کافی شاپ، گاو صندوق، رستوران، فروشگاه، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت وای فای، جکوزی، ساحل اختصاصی، بیلیارد، سونا، استخر سرپوشیده، استخر روباز، ماساژ، پارک آبی و... از جمله مهم ترین گزینه ها و مواردی هستند که می توانید در این هتل ببینید و از آن ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که غالبا این موارد و امکانات می توانند سبب شوند تا مسافرانی که در هتل MELAS LARA آنتالیا اقامت دارند، هم راحت تر باشند و هم سفر بهتری را تجربه کنند.

نظرات مسافران سابق هتل MELAS LARA آنتالیا

مسافرانی که قبلا به آنتالیا سفر کرده اند و در این هتل اقامت داشته اند، یک سری نظرات را در خصوص این هتل دارند. این موضوع سبب می شود تا اگر شما می خواهید اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید، بتوانید به خوبی این کار را انجام دهید. بنابراین حتما به این نظرات و موارد توجه داشته باشید.

  • نظافت و تمیزی اتاق ها و هتل

یکی از مهم ترین مولفه هایی که در هر هتل می تواند مورد توجه قرار گیرد، مربوط به نظافت و تمیزی اتاق ها است. در هتل MELAS LARA آنتالیا می توانید ببینید که هر روز نظافت لازم انجام می شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. از طرف دیگر نیز تمامی وسایل مصرفی داخل اتاق شارژ می شود و اگر نیاز به چیزی داشته باشید، به راحتی می توانید از پرسنل هتل بخواهید تا برای شما فراهم کنند.

  • امکانات باکیفیت

یک سری از امکاناتی که در این هتل وجود دارد، امکانات تفریحی و یک سری دیگر جزو امکانات رفاهی و ورزشی است. این مسئله سبب می شود تا مسافران احساس راحتی کاملی داشته باشند. هم استخرها و هم باشگاه ورزشی که در هتل وجود دارد بسیار تمیز است و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. البته در خصوص حمام ترکی و سالن ماساژ و اسپا نیز این موضوع وجود دارد و می توانید به راحتی از آن ها نیز استفاده کنید. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که حمام ترکی این هتل و سالن ماساژ و اسپا به یورو کار می کنند و این موضوع می تواند کمی مشکل ساز باشد.

  • رفتار حرفه ای پرسنل

مورد و نکته بعدی در خصوص رفتارهای حرفه ای پرسنل است. پرسنلی که در این هتل در سمت ها و مشاغل گوناگون در حال کار کردن هستند، دارای یک سری رفتارهای حرفه ای بوده و برایشان فرقی ندارد که مسافران از کدام ملیت ها هستند. این نکته می تواند رضایت خاطر بیشتر مسافران را به همراه داشته باشد.

  • تیم اجرایی هتل

تیم انیمیشن این هتل یکی از مواردی است که توانسته است به خوبی رضایت مخاطبان و مسافران هتل را جلب کند. معمولا برنامه هایی که در تیم انیمیشن هتل اجرا می شوند، می توانند بسیار مهم باشند زیرا سبب می شوند تا مسافران از هنگام غروب آفتاب تا نیمه شب سرگرم باشند و یک سری تفریحات و برنامه های شاد را برای دیدن داشته باشند. خوشبختانه هم نوع و هم کیفیت اجرای برنامه ها می تواند بسیار جذاب باشد.

  • تناسب قیمت و خدمات

با توجه به قیمت هایی که به ازای رزرو هر شب اتاق در این هتل پرداخت می کنید، می توانید ببینید که بین قیمت ها و خدماتی که وجود دارد، تناسب خوبی برقرار است. این موضوع سبب می شود تا مسافرانی که حتی هزینه های بالایی را نمی خواهند برای این موضوع صرف کنند نیز بتوانند اقامت خوبی را در یک هتل 5 ستاره داشته باشند.

  • منطقه و دسترسی

یکی دیگر از نکات مهمی که حتما باید در نظر داشته باشید در خصوص منطقه هتل و همچنین دسترسی است که هتل به قسمت های مختلف دارد. این موضوع سبب می شود تا بتوانید به خوبی اولا از منظره و چشم انداز هتل لذت ببرید و دوما نیز بتوانید به راحتی به مرکز شهر و دیگر قسمت هایی از شهر که دوست دارید بروید. ایستگاه اتوبوس در این منطقه قرار دارد و به همین خاطر نیز می توانید ببینید که هزینه های رفت و آمد شما نیز بسیار کمتر می شود.

  • فعال بودن اسنک بار

مورد و نکته بعدی در خصوص اسنک بار هتل است که کاملا فعال می باشد. افرادی که دوست ندارند تا وعده های غذایی اصلی را میل کنند و یا دوست ندارند تا از میان وعده ها در زمان هایی غیر از وعده های غذایی اصلی استفاده کنند، می توانند از این اسنک بارها استفاده کنند. البته بار هتل در تمام زمان های بعدظهر تا نیمه شب، سرو بستنی نیز دارد. این موضوع هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار جذاب است.

با توجه به تمامی نکاتی که در این زمینه بیان شد، می توانید متوجه شوید که اولا هتل MELAS LARA آنتالیا یکی از بهترین هتل ها بوده و همین موضوع سبب می شود تا مسافران زیادی به این هتل بیایند و از سوی دیگر نیز باید بدانید که این هتل قیمت های مناسبی دارد و از این جهت نیز در شرایط خوبی قرار خواهید گرفت.

کلام پایانی

هتل MELAS LARA آنتالیا یکی از معروف ترین هتل هایی است که در زمان اقامت در آنتالیا می توانید در آنجا ساکن شوید. فراموش نکنید که این هتل به دلیل یک سری ویژگی های خاصی که  دارد، گزینه بسیار مناسبی بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از مسافران این هتل را انتخاب می کنند. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، حتما سری به وبسایت ما بزنید و از این طریق بیشترین و بهترین اطلاعات را کسب نمایید.


سایر هتل‌های آنتالیا

تور های موجود برای هتل ملاس

مشاوره رایگان