فیلم هواپیمایی ترکیش

هواپیمایی ترکیش(Turkish Airlines)

درباره هواپیمایی ترکیش

قدرتمند ترین ناوگان هواپیمایی کشور ترکیه ، هواپیمایی ترکیش (Turkish Airlines)  است. مهم ترین پیمانکار ترانزیت ورود و خروج در مسیر هوایی در کشور ترکیه است که در فرودگاه آتاتورک قرار دارد. و می توان گفت به بیش از 200 فرودگاه بین المللی پرواز دارد. مقام چهارمین شرکتی که مسیرهای پروازی زیادی دارد برای شرکت خوب و معتبر ترکیش می باشد،

انواع کابین ها در هواپیمایی ترکیش

  • کلاس بیزینس (Business Class)
  • کلاس کامفورت (Comfort Class)
  • کلاس اکونومی (Economy Class)

هواپیمایی ترکیش  ۲۴۷ مسیر پروازی دارد.

کلاس بیزینس (Business Class) :

در کلاس "اکونومی" فضایی بین ۳۱-۳۲ اینچ (معادل ۷۸ سانتی‌متر) به مسافر ارائه می‌شود که شامل پشتی صندلی ۱۵ سانتیمتری و فضای استراحتی جهت قرارگرقتن پا می‌باشد.
همچنین براساس نوع هواپیما سیستمی دیجیتال شامل ال سی‌دی، Mp3 player، رادیو و ... می‌باشد، که مسافران ‌پروازهای بین‌المللی می‌توانند از بین شمار زیادی از برنامه‌ها، فیلم‌ها و موسیقی ملل، بر حسب علاقه خود، دست به انتخاب بزنند.
در زمینه پذیرایی نیز، این شرکت مجموعه‌ای از غذاهای ملل و سنتی ترکیه (سرد و گرم)، را در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام، بسته به زمان پرواز ارائه می‌دهد.
ترکیش ایر جهت رفاه هرچه بیشتر مسافران خود، در پروازهای خارجی، خدمات گسترده‌ای را در زمینه "غذاهای ویژه" ازجمله رژیمی، غذاهای مورد تأیید مذاهب مختلف و ... ارائه می‌دهد.

کلاس کامفورت (Comfort Class)  :

کلاس "Comfort" یا راحت این شرکت در هواپیماهای B777-300 دارای فضایی با ابعاد ۴۶ اینچ (معادل ۱۱۶ سانتیمتر) در ۱۹.۵ اینچ (معادل ۵۰ سانتیمتر) و در سه ردیف (۲-۳-۲) می‌باشد. از دیگر امکانات این کلاس پروازی می‌توان به مانیتورهای شخصی ۱۰.۶ اینچی، چراغ مطالعه مخصوص هر صندلی و ... می‌باشد. رستوران بیزینس کلاس با ارائه غذاهای سرد و در ظروف چینی و به همراه دسر، میوه و متخلفات دیگر سرو می‌شود.

کلاس اکونومی (Economy Class) :

کلاس "بیزینس" با ارائه صندلی‌هایی به طول ۷۵ اینچ (معادل ۱۸۸ سانتیمتر)، با امکان خواباندن کامل صندلی، چراغ مطالعه، میز مرکزی با دارا بودن قابلیت جابه‌جایی و... به همراه خدمات یک رستوران واقعی در زمینه پذیرایی، بالاترین سطح کلاسی این شرکت به شمار می‌رود.

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR