19 آذر ، 1402

بدروم (Bodrum)، شهری در استان موعلا و در ساحل دریای اژه است. این شهر زیبا، از لحاظ تاریخی و طبیعی، ارزش فراوانی دارد و به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری ترکیه شناخته می‌شود. بسیاری از گردشگران ایرانی و سلبریتی‌های ترک، برای گذراندن تعطیلات تابستانی به این شهر مراجعه می‌کنند. اگر قصد سفر به بدروم را دارید، بهتر است در ابتدا با تعدادی از هتل‌های این شهر آشنا شوید تا برای اقامت مشکلی نداشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین هتل های بدروم و امکانات آن‌ها می‌پردازیم. اگر در طول سفر، به اقامت در مکان‌های لوکس علاقه‌مند هستید، مطالعه مطلب پیش ‌رو را از دست ندهید.

کایا پلازو ریزورت اند رزیدنس

ریزورت و رزیدنس کایا پلازو (Kaya Palazzo Resort & Residences Le Chic Bodrum) در سال 2020 افتتاح شد و در حال حاضر یکی از بهترین هتل های بدروم ترکیه به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره، معماری منحصربه‌فردی دارد و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از امکانات هتل کایا پلازو می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده،‌ ساحل اختصاصی، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، کافه و رستوران اشاره کرد. این هتل شامل واحدهای دو‌خوابه، سه‌خوابه، سوئیت و ویلا با استخر اختصاصی است. اغلب این واحدهای اقامتی، چشم‌اندازی رو به ساحل دارند.

ریزورت و رزیدنس کایا پلازو در فاصله یک کیلومتری ساحل گومبت و 30 کیلومتری فرودگاه میلاس واقع شده است و از پرطرفدارترین هتل‌های بدروم محسوب می‌شود. برای اقامت در این هتل لوکس، از طریق سایت شباویز اقدام کنید.

آدرس ریزورت و رزیدنس کایا پلازو: خیابان یاکاموز، مجاور ساحل گومبت

تصویری زیبا از یک هتل در بدروم

تصویری از هتل کایا پلازو ریزورت اند رزیدنس

هتل بدروم ادیشن

هتل بدروم ادیشن (The Bodrum EDITION) از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های بدروم است که فقط سه کیلومتر با بندر تفریحی یالیکاواک، 19 کیلومتر با مرکز شهر و 50 کیلومتر با فرودگاه میلاس فاصله دارد. در این هتل، 108 اتاق، سوئیت و ویلا برای مهمانان در نظر گرفته شده است که اغلب آن‌ها رو به دریای اژه هستند و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارند.

از امکانات هتل بدروم ادیشن می‌توان به استخر، 14 اتاق اسپا، حمام ترکی، سونا، اتاق نمک‌درمانی، کلوپ ساحلی، رستوران و کافه اشاره کرد. با اقامت در این هتل، یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد.

آدرس هتل بدروم ادیشن: شهرک یالیکاواک، محله دیرمیل، خیابان بالیک

هتل جمیرا بدروم پالاس

در این بخش با گران‌ترین هتل بدروم، یعنی جمیرا بدروم پالاس (Jumeirah Bodrum Palace) آشنا خواهید شد. این هتل پنج ستاره و لاکچری، از زیرمجموعه هتل‌های جمیرا در امارات است و در رده بهترین هتل‌های ترکیه قرار می‌گیرد. جمیرا بدروم پالاس فقط 25 کیلومتر از فرودگاه میلاس و دو کیلومتر از مرکز شهر تربا فاصله دارد. معماری جذاب، امکانات عالی و دسترسی مناسب، این مکان را به اقامتگاهی محبوب در بین مسافران تبدیل کرده است. البته به دلیل هزینه‌های بالا، همه گردشگران توانایی مالی کافی را برای اقامت در این هتل ندارند.

از امکانات هتل جمیرا بدروم پالاس می‌توان به چندین کافه و رستوران، اتاق‌های ماساژ، استخر، سونا، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، پارک آبی و تفریحاتی همچون ماهی‌گیری، غواصی، شهربازی کودکان، قایق‌سواری و سایر بازی‌های آبی اشاره کرد. این هتل نه تنها گران‌ترین هتل بدروم محسوب می‌شود، بلکه از بهترین هتل های بدروم با پارک آبی است. با اقامت در جمیرا بدروم پالاس، دیگر فرصت چندانی برای گشت‌وگذار در سطح شهر نخواهید داشت.

آدرس هتل جمیرا بدروم پالاس: بدروم، محله زیتینلی کاهوه

تصویری از هتل جمیرا

تصویری از یک هتل در بدورم

تایتانیک لاکچری کالکشن بدروم

یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره بدروم، تایتانیک لاکچری کالکشن (Titanic Luxury Collection Bodrum) است. این هتل با مساحت 80هزار متر مربع در فاصله 25 کیلومتری مرکز شهر بدروم و 16 کیلومتری فرودگاه میلاس افتتاح شده است. اغلب اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، چشم‌انداز رو به دریا و دسترسی مستقیم به استخر دارند. اگر به‌دنبال یک هتل لوکس پنج ستاره با امکانات کامل هستید، تایتانیک لاکچری کالکشن بهترین گزینه است.

از امکانات هتل تایتانیک لاکچری کالکشن می‌توان به دو استخر روباز، دو استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی، مرکز اسپا، اتاق‌های ماساژ، ورزش‌های آبی، تنیس، بیلیارد، رستوران، کافه، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس هتل تایتانیک لاکچری کالکشن: بدروم، خلیج گوورجینلیک، محله مسلیک، خیابان کومجا

ریکسوس پرمیوم بدروم

هتل ریکسوس پرمیوم بدروم (Rixos Premium Bodrum) در سال 2003 افتتاح شد و همچنان بعد از گذشت دو دهه، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های بدروم به شمار می‌رود. دیوارهای شیشه‌ای هتل، چشم‌انداز انبوهی از درختان نخل و بالکن اختصاصی برای هر اتاق، از دلایل محبوبیت این هتل در بین گردشگران هستند. اگر نظرات کاربران درباره هتل های بدروم را در سایت‌های معتبر خوانده باشید، ریکسوس پرمیوم، یکی از بهترین هتل های بدروم برای ایرانیان محسوب می‌شود. این هتل فقط 25 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و به اماکن گردشگری شهر نیز نزدیک است.

از جمله امکانات ریکسوس پرمیوم بدروم می‌توان به 200 متر ساحل شنی، 10 رستوران و کافه، دو استخر روباز، زمین تنیس، بسکتبال، واترپلو، والیبال ساحلی، سالن ورزشی، مرکز درمانی، وان آب گرم و کلاس‌های رقص و یوگا اشاره کرد. هرآنچه از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید را در ریکسوس پرمیوم پیدا خواهید کرد.

آدرس ریکسوس هتل پرمیوم: بدروم، محله زیتینلی کاهوه

تصویر هوایی از یک هتل در بدروم

تصویری از هتل ریکسوس پرمیوم

کاسا نونا بدروم

اکنون نوبت به معرفی یکی از زیباترین هتل‌های بدروم، یعنی کاسا نونا (Casa Nonna Bodrum) رسیده است. این هتل در کنار دریا و انبوهی از درختان نخل قرار گرفته است و منظره‌ای بسیار رویایی دارد. کاسا نونا بدروم در فاصله پنج کیلومتری با مرکز شهر و 30 کیلومتری با فرودگاه میلاس واقع شده است و فاصله کمی تا جاذبه‌های گردشگری بدروم دارد.

از جمله امکانات کاسا نونا بدروم می‌توان به استخر، ساحل اختصاصی، کافه، رستوران، سونا، ماساژ، حمام ترکی، مرکز اسپا، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد. در نظر داشته باشید که فقط افراد 16 سال به بالا امکان اقامت در این هتل را دارند.

آدرس هتل کاسا نونا بدروم: ایچملر، محله یالی

هتل دیاموند بدروم

در فهرست بهترین هتل های بدروم، نوبت به معرفی Diamond of Bodrum Hotel رسیده است. این هتل هفت طبقه با 214 اتاق در یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای بدروم افتتاح شد. کف‌پوش چوبی اتاق‌ها و استفاده از رنگ‌های روشن در دکوراسیون داخلی، این هتل را به یکی از آرامش‌بخش‌ترین اقامتگاه‌های بدروم تبدیل کرده است؛ البته چشم‌انداز واحدهای اقامتی هتل دیاموند بدروم نیز بسیار تماشایی و مسحورکننده است.

از جمله امکانات هتل دیاموند بدروم می‌توان به استخر، جکوزی، رستوران، کافه، تریا بام، ساحل اختصاصی، اتاق ماساژ، سونا خشک، حمام ترکی، مرکز اسپا، کلاب و باشگاه کودکان اشاره کرد. این هتل فقط یک کیلومتر تا مرکز شهر و 35 کیلومتر تا فرودگاه میلاس دارد. در مجموع می‌توان گفت که اگر به‌دنبال هتلی همه‌چیزتمام در بدورم هستید، دیاموند انتخاب مناسبی است.

آدرس هتل دیاموند بدروم: خیابان آتاتورک، منطقه کومباغچه

یک هتل زیبا با استخر روباز

تصویر هتل دیاموند بدروم

هتل رویال آسارلیک

هتل رویال آسارلیک (Royal Asarlik Beach Hotel & Spa) در سال 2005 در کنار ساحل و میان باغی زیبا راه‌اندازی شد و اکنون به عنوان یکی از بهترین هتل‌های بدروم شناخته می‌شود. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله اندکی با جاذبه‌های گردشگری بدروم دارد.

از جمله امکانات هتل رویال آسارلیک می‌توان به رستوران، استخر سرپوشیده و روباز، حمام ترکی، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، میز پینگ‌پنگ و باشگاه کودکان اشاره کرد.

آدرس هتل رویال آسارلیک: بدروم، منطقه گومبت، خیابان اتهم کاپتان

رادیسون کالکشن هتل

هتل رادیسون کالکشن (Radisson Collection Hotel) یکی دیگر از هتل‌های مجلل پنج ستاره بدروم است. این هتل، 80 اتاق و سوئیت دارد که برای کلیه آن‌ها، تراس یا بالکن تعبیه شده است. رادیسون کالکشن، واقع در خلیج زیبای آسپات، فقط 30 دقیقه تا مرکز شهر و یک ساعت تا فرودگاه میلاس فاصله دارد. معماری جذاب و چشم‌انداز خارق‌العاده این هتل، آن را به محلی دنج و عالی برای اقامت و استراحت تبدیل کرده است.

از جمله امکانات هتل رادیسون کالکشن می‌توان به چندین رستوران ساحلی، استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، ساحل اختصاصی به طول 400 متر، روم سرویس، دستگاه خودپرداز و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس هتل رادیسون کالکشن: بدروم، شهرک آکیارلار، خیابان آتاتورک

یک هتل در لب ساحل

نمایی از یک هتل زیبا در بدروم

هتل گرند یازیچی بدروم

در پایان فهرست معرفی بهترین هتل های بدروم نوبت به گرند یازیچی (GRAND YAZICI BODRUM) رسیده است. تم اصلی این هتل، رنگ‌های آبی و سفید است که که آرامش خاصی به فضا داده‌اند. از جمله امکانات هتل پنج ستاره و لوکس گرند یازیچی بدروم می‌توان به رستوران با منوی کامل و بهترین غذاهای مدیترانه‌ای، بار، چندین استخر، ساحل اختصاصی، سالن بدنسازی، مرکز ماساژ و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. جالب است بدانید که مرکز ماساژ این هتل، مشهورترین مرکز ماساژ در بدروم است.

آدرس هتل گرند یازیچی بدروم: محله یوکوشباشی

شما از بین بهترین هتل های بدروم کدام را انتخاب می‌کنید؟

در مقاله «معرفی بهترین هتل های بدروم»، به تعدادی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر اشاره کردیم. محدوده قیمت هتل های بدروم ترکیه بسیار گسترده و متفاوت است؛ اگر به اقامت در مکان‌های لوکس با امکانات رفاهی کامل علاقه دارید، باید هزینه بالایی پرداخت کنید؛ در غیر این صورت، اقامتگاه‌هایی که حداقل امکانات را در اختیار مهمانان قرار می دهند، با قیمت پایین در سراسر شهر بدروم موجود هستند.

برای داشتن اقامتی لاکچری در شهر بدروم ترکیه، همین حالا هتل 5 ستاره را از سایت آژانس شباویز خریداری کنید. در نظر داشته باشید که با خرید تورهای مسافرتی، قیمت کمتری برای کرایه هتل‌ها پرداخت خواهید کرد. کلیه تورهای داخلی و خارجی شباویز، با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، وارد صفحه اصلی سایت شوید یا با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید.

سوالات متداول


۱- چه جاذبه‌های گردشگری معروفی در شهر بدروم و اطراف آن وجود دارد؟

بدروم دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است. برخی از جاذبه‌های معروف در این منطقه شامل قلعه بدروم، موزه زیردریایی بدروم، ساحل کوچک کاپالی، و تئاتر هالیکارناسوس می‌باشند.

۲- در هتل‌های بدروم چه امکاناتی وجود دارد؟

هتل‌های بدروم معمولا امکاناتی از قبیل استخرهای شنا، رستوران‌ها، سرویس اتاق، وای فای، سرویس اتوبوس فرودگاهی، سالن‌های ورزشی و امکانات رفاهی از قبیل سونا و حمام ترکی را فراهم می‌کنند. هر هتل ممکن است امکانات خاص خود را داشته باشد، بنابراین بهتر است که قبل از رزرو، امکانات و خدمات هتل مورد نظر خود را بررسی کنید.

ناشر: شباویز
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR