21 فروردین ، 1403

سریلانکا یکی از منحصربه‌فردترین کشورهای جنوب شرق آسیاست که به‌خاطر جنگل‌های بارانی جذاب، مزارع سرسبز چای، جزایر و سواحل دیدنی و تنوع فرهنگی شگفت‌انگیز به یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری جهان تبدیل شده است. مراکز خرید سریلانکا را نیز می‌توان از جمله جاهای دیدنی آن برشمرد که با دربرداشتن طیف وسیعی از اجناس باکیفیت از برندهای معتبر بین‌المللی و سوغاتی‌های خاص سریلانکا، سلایق همه گردشگران را پوشش می‌دهد. بنابراین اگر عازم سریلانکا هستید با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید سریلانکا را بشناسید.

مرکز خرید مجستیک؛ از قدیمی ترین مراکز خرید سریلانکا

مرکز خرید مجستیک سیتی بیش از ۳۰ سال پیش در شهر کلمبو، مرکز اقتصادی و تجاری سریلانکا، افتتاح شد و از این رو می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در سریلانکا برشمرد. این مرکز خرید با وسعتی بیش از ۸ هزار متر مربع و هفت طبقه، یکی از بزرگترین مراکز خرید سریلانکا به‌حساب می‌آید که لذت خرید و سرگرمی و تفریح را زیر یک سقف فراهم کرده است.

این مرکز خرید طیف وسیعی از کالاها اعم از اقلام فرهنگی و کتاب، کیف و کفش و پوشاک، وسایل آرایشی بهداشتی، جواهرات و اکسسوری، تجهیزات موسیقی و کالاهای دیجیتال را در ۹۶ فروشگاه به مشتریان عرضه می‌کند. برندهای مشهوری همچون نایکی، آدیداس، گوچی، گلدن رز، فلورمار و بسیاری برندهای مطرح دیگر در این مرکز خرید نمایندگی معتبر دارند.

مرکز خرید مجستیک دارای بانک و دستگاه خودپرداز، پارکینگ، استخر، سالن‌های زیبایی، سوپرمارکت، مرکز تناسب اندام، رستوران، سینما و کافی‌شاپ است.

آدرس: 10, station road, Bambalapitiya, Colombo

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۹ شب

تصویری از مرکز خرید مجستیک در سریلانکا

تصویری از ورودی مرکز خرید مجستیک

مرکز خرید مارینو کلمبو

کلمبو به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شهرهای سریلانکا مراکز خرید و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که یکی از معروفترین این مراکز خرید، مارینو مال است. مارینو مال یکی از مراکز خرید نسبتاً جدید شهر کلمبو به شمار می‌رود که با ۱۴ هزار متر مربع مساحت و ۱۲ طبقه، توانسته است فروشگاه‌های متعدد با کالاهای باکیفیت و متنوعی را در خود جای دهد که کالاهایی همچون انواع پوشاک بزرگسالان و کودکان، کیف و کفش، اکسسوری و لوازم خانگی را عرضه می‌کنند.

از جذابیت‌های این مرکز خرید در سریلانکا می‌توان به سینمای ۹ بعدی و مرکز بازی‌های واقعیت مجازی اشاره کرد که تجربه‌ای شگفت‌انگیز از آخرین پیشرفت‌های واقعیت مجازی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای را برای بزرگسالان و کودکان به ارمغان می‌آورد.

یکی دیگر از نقاط قوت مارینو مال که باعث می‌شود حتی اگر قصد خرید ندارید به آن سری بزنید، وجود پنج رستوران‌ باکیفیت با منوی غذاهای سنتی سریلانکایی، هندی، غربی، عربی و آسیایی است. به‌علاوه به دلیل قرارگیری این مرکز خرید در نزدیکی ساحل، می‌توانید غذای خود را در رستوران‌های این مجموعه تجاری با چشم‌اندازی از اقیانوس میل کنید.

آدرس: 590, Galle Road, Colombo 03

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۰ شب

تصویری از مرکز خرید مارینو در سریلانکا

تصویری از مرکز خرید مارینو کلمبو

بازار بنتوتا؛ از ارزانترین مراکز خرید سریلانکا

بازار بنتوتا را می‌توان از معروفترین مراکز خرید شهر بنتوتا دانست که در قلب شهر واقع شده و محل مناسبی برای خرید انواع کالاهای سنتی با قمیت مناسب است. در نگاه اول شاید قابل مقایسه با پاساژهای لوکس و مدرن سریلانکا نباشد اما بسیاری از گردشگران برای خرید سوغات سریلانکا این بازار قدیمی را انتخاب می‌کنند تا آیتم‌هایی نظیر پارچه و صنایع دستی، مجسمه‌های چوبی حکاکی شده، ظروف برنجی و ادویجات را خریداری کنند. علاوه بر این شما می‌توانید انواع مواد غذایی ازجمله میوه، سبزی، برنج، ماهی تازه و... را از این بازار خریداری کنید. اگر به عکاسی از مردم مناطق مختلف با پوشش محلی‌شان علاقه‌مند هستید این بازار انتخاب خوبی برای شماست.

مرکز خرید کلمبو سنتر

کلمبو سیتی سنتر یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سریلانکاست که در سفر به کشور باید به آن سری بزنید. مجتمع عظیم و لوکس کلمبو سیتی سنتر یکی از برج‌های تجاری مسکونی منحصر‌به‌فرد در کلمبو است که علاوه بر واحدهای آپارتمانی مسکونی بسیار لوکس، مرکز خرید بزرگ و مجهزی را نیز در خود جای داده است. کلمبو سنتر با مساحتی بیش از ۱۸ هزار متر مربع، بزرگترین مرکز خرید در سریلانکا محسوب می‌شود و محصولات متنوع و لوکس متعلق به بیش از ۵۰ برند باکیفیت داخلی و بین‌المللی در آن به فروش می‌رسد.

در این مجتمع عظیم شما می‌توانید از برندهای معتبری همچون منگو، سواروسکی، آرمانی، اسکچرز و... خرید کنید و اگر هم به دنبال کمی تفریح و سرگرمی و هیجان هستید، به مجموعه سینمایی این مرکز خرید بروید، بولینگ بازی کنید و غذاهای سریلانکایی، ایتالیایی یا هندی را در رستوران‌های باکیفیت کلمبو سیتی سنتر امتحان کنید.

آدرس: 137 ,Sir James Pieris Mawatha, Colombo 02

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

تصویری از مرکز خرید کلمبو سنتر

نمایی از ورودی مرکز خرید کلمبو سنتر

مرکز خرید لیبرتی پلازا

مرکز خرید لیبرتی پلازا یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید در سریلانکاست که برخی آن را اولین مرکز خرید سریلانکا می‌دانند که به سبکی کاملا مدرن طراحی شده است. در این مرکز خرید اقلام مختلفی همچون پوشاک، اکسسوری، جواهرات، کیف و کفش، اسباب‌بازی، مواد غذایی خاص و... به فروش می‌رسد. ضمن اینکه لیبرتی پلازا به دلیل فروشگاه‌های کالای دیجیتال و تلفن همراه شهرت دارد و یکی از مراکز مهم خرید و فروش تلفن همراه است.

آدرس: Sir Henry de Mel Mawatha, Colombo 00200

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر به جز یکشنبه‌ها

تصویری از مرکز خرید لیبرتی پلازا

تصویری از مرکز خرید لیبرتی پلازا؛ از مهم‌ترین مراکز خرید محصولات دیجیتال

مرکز خرید کندی؛ از بهترین مراکز خرید سریلانکا

مرکز خرید کندی یا کندی سیتی سنتر یکی از مراکز خرید مدرن و شیک در شهر کندی سریلانکاست که با معماری سنتی این کشور ساخته شده است. مراکز خرید کندی سریلانکا تنها یک فروشگاه نیست و یک مجموعه تجاری تفریحی به شمار می‌رود. این مجموعه در ۱۰ طبقه در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و دارای یک پارکینگ طبقاتی ۵ طبقه‌ای، یک مجموعه سینمایی، مرکز سرگرمی، چندین بانک، فود کورت‌های بین‌المللی، رستوران‌های مختلف، یک سوپرمارکت وسیع و فروشگاه‌های متعدد است. در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع پوشاک از جمله لباس‌های سنتی سریلانکا، جواهرات و اکسسوری، لوازم دیجیتال و تلفن همراه، چای و... به فروش می‌رسد.

آدرس: Sri Wickrama Rajasinghe Mawatha, Kandy 20000

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

تصویری از مرکز خرید کندی

تصویری از داخل مرکز خرید کندی

مرکز خرید آرکید ایندیپندنس اسکوئر

مرکز خرید آرکید ایندیپندنس اسکوئر در کلمبو نه‌تنها یک مرکز خرید مجهز بلکه یکی از جاهای دیدنی سریلانکا است که به دلیل معماری زیبا گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. این مرکز خرید در مجموعه‌ای از بناها و ساختمان‌های بازسازی شده و به‌جا‌مانده از دوران استعمار این کشور ساخته شده است. این مجموعه علاوه بر زیبایی هنری، به عنوان یک مرکز خرید تمام و کمال ظاهر شده است و اجناسی از برندهای مشهوری همچون نایکی، سامسونگ، ال جی، لویس و همچنین برندهای باکیفیت سریلانکایی را به مشتریان عرضه می‌کند.

به‌علاوه ۱۴ رستوران و کافه نیز در این مجموعه قرار دارد که با منوهای متنوع سریلانکایی و بین‌المللی، ذائقه‌های مختلف را راضی می‌کند. مرکز خرید آرکید ایندیپندنس اسکوئر دارای یک مجموعه سینمایی هم هست و می‌تواند اوقات تفریحی خوشی را برای شما رقم بزند.

آدرس: Independence Square, Colombo 00700

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

تصویری از مرکز خرید آرکید ایندیپندنس اسکوئر

تصویری از حیاط مرکز خرید آرکید ایندیپندنس اسکوئر

مرکز خرید اودل؛ از مدرن ترین مراکز خرید سریلانکا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سریلانکا در شهر کلمبو با ظاهری لوکس و طراحی مدرن مرکز خرید اودل است که جدیدترین و به‌روزترین محصولات روز جهان را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مرکز خرید یکی از نمادهای معماری مدرن آلمانی به شمار می‌رود که نشان‌دهنده حرکت جامعه سریلانکا به سوی پیشرفت و گسترش است.

اودل مال با دارا بودن بخش‌های مختلفی همچون بخش تجاری و فروشگاهی، رستوران‌های متنوع، مجموعه سینمایی با هفت سالن مجهز، آپارتمان‌های لوکس و یک بام سبز وسیع با چشم‌اندازی بی‌نهایت از شهر کلمبو، به یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین مراکز تجاری سریلانکا تبدیل شده است. اودل مال یکی از مراکز اصلی خرید لباس‌های برند و باکیفیت در کلمبو به شمار می‌رود و البته علاوه بر لباس می‌توانید اجناسی همچون کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و عینک و اکسسوری‌های برند را با قیمتی مناسب خریداری کنید. تنوع فروشگاه‌های مرکز خرید اودل به همین‌جا محدود نمی‌شود و با داشتن فروشگاه‌های مختلف از جمله کتاب‌فروشی، جواهرفروشی، فروشگاه عطر و سایر مغازه‌های متنوع، کتاب و جواهرات طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را پوشش می‌دهد.

آدرس: No. 5, Alexandra Place, Colombo 7, Colombo

ساعات کاری: 9 صبح تا ۸:۳۰ شب

عکس ورودی مرکز خرید اودل

تصویری از ورودی مرکز خرید اودل

مرکز خرید داچ هاسپیتال؛ روایت‌گر تاریخ سریلانکا

یکی از پویاترین و زنده‌ترین مراکز خرید سریلانکا، مرکز خرید داچ هاسپیتال یا بیمارستان هلندی است. این مجموعه نه فقط یک مرکز خرید، بلکه یادگاری از دوران تلخ استعمار سریلانکا توسط هلند به شمار می‌رود. این بنا قبلاً در قرن هفدهم یک بیمارستان هلندی بوده و اکنون فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلفی را در خود جای داده است. در این مرکز خرید می‌توانید اقلامی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و... را با قیمتی مناسب و در فضایی دلنشین خریداری کنید.

آدرس: Hospital St, Colombo 00100

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

تصویری از مرکز خرید داچ هاسپیتال

تصویری از مرکز خرید داچ هاسپیتال در شب

فروشگاه صنایع دستی لاکسالا

فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاکسالا در واقع مجموعه‌ای از فروشگاه‌های صنایع دستی هستند که زیر نظر هیئت صنایع دستی سریلانکا به‌ نام «لاکسالا»، اداره می‌شوند. این فروشگاه‌ها با هدف ارتقا خوداشتغالی و حفظ و توسعه مهارت‌های سنتی صنعتگران راه‌اندازی شده‌اند و در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ کارآفرین و هنرمند محصولات خود را در این فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند.

هم‌اکنون ۱۰ فروشگاه لاکسالا در استان‌های مختلف سریلانکا از جمله کلمبو وجود دارد که بهترین و باکیفیت‌ترین صنایع دستی سریلانکایی را به دست مشتریان می‌رسانند. طیف وسیعی از محصولات سنتی از قبیل چای و ادویه‌جات بومی بسته‌بندی شده، ظروف سنتی سریلانکایی، جواهرات و اکسسوری‌های سنتی سریلانکا در فروشگاه‌های لاکسالا به فروش می‌رسند از این رو زمانی که به یکی از این مراکز خرید سر می‌زنید، گویی در یک نگاه کل سریلانکا را از نظر می‌گذرانید.

آدرس: 60 York Street, colombo-01

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۹ شب

مرکز خرید برفوت گالری

برفوت گالری که قبلاً به عنوان گالری کلمبو شناخته می‌شد فعالیت خود را در ساختمانی آغاز کرد که برای اقامت شخصی طراحی شده بود. این گالری در ابتدا بیشتر به عنوان یک نمایشگاه هنری شناخته می‌شد که با سالن‌های هنری متعدد، آثار نقاشی و مجسمه‌سازی را در معرض نمایش می‌گذاشت. پس از مدتی این گالری با کمی تغییر به عنوان اولین گالری هنری تجاری در سریلانکا کار خود را در مسیری جدید ادامه داد.

در حال حاضر این گالری به یک ساختمان جدید منتقل شده و هنرمندان مختلفی به طور منظم آثار خود را در آن به فروش می‌رسانند. این گالری میزبان آثار هنری نوازندگان، شاعران، فیلم‌سازان، عکاسان و... است و همچنین کنسرت‌ها، تئاترها، شب‌های شعر، شب‌های فیلم و نمایشگاه‌های مختلفی نیز در آن برگزار می‌شود. اگر به دنبال تجربه یک فضای هنری غنی، خرید آثار هنری و همچنین لذت میل کردن یک شام در فضای هنری هستید به گالری برفوت در کلمبو سر بزنید.

آدرس: 704 Galle Road, Colombo 3

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۷ شب

تصویری از مرکز خرید برفوت گالری در سریلانکا

تصویری از مرکز خرید برفوت گالری در سریلانکا

خانه مد؛ بهترین مرکز خرید سریلانکا برای عاشقان مد

فروشگاه خانه مد در شهر کلمبو یکی از بهترین مرکز خریدهای سریلانکا است که به‌خاطر خرید لباس با بهترین قیمت و کیفیت شهرت زیادی دارد. این فروشگاه یکی از مراکز خرید پیشرو در عرضه پوشاک و اکسسوری مطابق با آخرین تغییرات مد در جهان است و انتخاب‌های متنوع و گسترده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خانه مد با بهره گرفتن از نظرات تخصصی و برخورداری از تیم‌های انتخاب، همواره می‌کوشد بهترین لباس‌های طراحی‌شده توسط طراحان مد سریلانکایی و جهانی را در فروشگاه خود عرضه کند. در خانه مد شما می‌توانید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، اسباب بازی برای کودکان، تجهیزات آشپزخانه، منسوجات خانگی و آیتم‌های هدیه را تهیه کنید.

آدرس: , 101, D S Senanayaka mw, Colombo 08

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۷ شب

بازار پتا؛ خرید پوشاک و خوراکی ها

بازار پتا یا بازار پتاه کلمبو نه‌تنها یکی از مراکز خرید سریلانکا، بلکه یکی از جاهای دیدنی آن نیز به شمار می‌رود. بازار پتا یک بازار در فضای باز است که شباهت زیادی به جمعه‌بازار خودمان دارد و در ناحیه پتاه در حومه کلمبو قرار دارد و یکی از شلوغ‌ترین و متنوع‌ترین بازارهای سریلانکا محسوب می‌شود. در این بازار هرچه بخواهید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود، انواع پوشاک، خوراکی‌های محلی، میوه، سبزی و محصولات کشاورزی ارگانیک، کیف و کفش، بدلیجات و اکسسوری‌های سنتی، پارچه‌های سنتی و... در این بازار محلی به فروش می‌رسد. حتی اگر قصد خرید کردن هم نداشته باشید، شما را با فرهنگ متنوع مردم سریلانکا و هنرهای سنتی این کشور آشنا خواهد کرد.

آدرس: Pettah Market. Keyzer Street. Colombo

تصویری از بازار پتا

عکسی از بازار پتا؛ بازار محلی در سریلانکا

مرکز خرید بلوار کراسکت

یکی از مراکز خرید محبوب سریلانکا در غرب کلمبو واقع در یکی از شلوغ‌ترین بلوارهای شهر کلمبو مرکز خرید کراسکت است. این مرکز خرید سه طبقه طیف وسیعی از فروشگاه‌ها و اجناس مختلف از جمله کتاب فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، عطر و ادکلن و… را در برمی‌گیرد. طبقه همکف این ساختمان محل قرارگیری یک فود کورت و سوپرمارکت وسیع است. طبقه اول کافی‌شاپ، کتاب‌فروشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و خرده‌فروشی‌های لباس را در برمی‌گیرد. در طبقه سوم نیزز کافی‌شاپ، مزون لباس و فروشگاه جواهرات قرار گرفته است.

آدرس: 89Colombo - Galle Main Rd, Colombo 00300

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

تصویری از مرکز خرید بلوار کراسکت

تصویری از داخل مرکز خرید بلوار کراسکت

فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای کارگیلز

فروشگاه‌های زنجیره‌ای کارگیلز فود سیتی (Cargills Food City)، سوپرمارکت‌های بزرگی هستند که در سراسر سریلانکا شعبه دارند و زیرمجموعه‌ای از گروه کارگیلز، یکی از پیشگامان توسعه صنعت مواد غذایی در سریلانکا، به‌حساب می‌آید. در این فروشگاه‌ها طیف وسیعی از مواد غذایی مختلف، از مواد غذایی تازه گرفته تا مواد غذایی منجمد، انواع خوراکی‌های خشک، نوشیدنی و... موجود است. به‌علاوه امکان سفارش مواد غذایی به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

آدرس: 130A Colombo - Horana Rd, Piliyandala

عکس از نمای بیرون فروشگاه زنجیره ای کارگیلز

عکسی از نمای بیرون فروشگاه زنجیره‌ای کارگیلز

خانه ارکیده؛ از محبوب ترین مراکز خرید در سریلانکا

خانه ارکیده یکی از جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین مراکز خرید سریلانکا محسوب می‌شود. جایی که طیف وسیعی از محصولات دست‌ساز و صنایع دستی را به فروش می‌رساند. محصولاتی از قبیل چای، ادویه‌جات، لباس‌ها و پارچه‌های سنتی، کتاب‌، اشیا آنتیک و قدیمی، ظروف سفالی، صنایع دستی، جواهرات طلا و نقره‌‌ای که توسط صاحب فروشگاه طراحی شده‌اند و بسیاری اقلام سنتی دیگر در خانه ارکیده به چشم می‌خورند. این فروشگاه به دلیل طراحی و دکوراسیون زیبا، کیفیت بالای اجناس، تنوع خوب محصولات و فضای دلنشین آن بین مردم و گردشگران شهرت دارد.

آدرس: 28A Hospital St, Fort, Galle

ساعات کاری: ۷:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ شب

مرکز خرید چای ام لسنا

مرکز چای ام لسنا (Mlesna) از جمله فروشگاه‌هایی است که انواع چای‌ را به فروش می‌رساند. چای‌هایی که در این مرکز به فروش می‌رسند، محصول یکی از برترین مزارع و کارخانجات چای سریلانکا یعنی هستند. در مهم‌ترین مراکز خرید سریلانکا مانند لیبرتی پلازا، مجستیک سیتی و... شعبه دارد و محصولات متنوع مبتنی بر چای را به مشتریان عرضه می‌کند.

آدرس:  Devon Falls, A7, Nuwara Eliya

ساعت کاری: 8 صبح تا 6 عصر

تصویری از فروشگاه چای ام لسنا

تصویری از فروشگاه چای ام لسنا

مرکز خرید وان گالی فیس

یکی از مشهورترین مراکز خرید در سریلانکا، مرکز خرید وان است که در منطقه گاله شهر کلمبو قرار گرفته است با فضایی مدرن و چشم‌نواز، این مرکز خرید شامل فروشگاه‌های متعددی است که از برندهای جهانی گرفته تا محصولات محلی و سنتی سریلانکا را عرضه می‌کند. وان گالی فیس همچنین میزبان رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها و فضاهای تفریحی متنوعی است که برای همه اعضای خانواده جذابیت دارد. در بام سبز این مجموعه شما می‌توانید یک وعده غذایی دلچسب را با چشم‌اندازی بی‌نظیر از اقیانوس میل کنید. این مرکز خرید نه‌تنها به‌خاطر تنوع فروشگاه‌هایش بلکه به دلیل معماری منحصربه‌فرد و موقعیت بسیار خوب در کنار ساحل، به مکانی محبوب برای گردشگران و محلی‌ها تبدیل شده است.

آدرس: 1A, Centre Road, Galle Face, Colombo 02

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

تصویری از مرکز خرید وان گالی فیس

تصویری از مرکز خرید زیبای وان گالی فیس

لذت خرید در بهترین مراکز خرید سریلانکا

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های هر سفری، گشت و گذار در مراکز خرید است. تعداد زیادی از بهترین مراکز خرید سریلانکا در شهر کلمبو، پایتخت تجاری این کشور، قرار دارند برخی با طراحی مدرن و برخی با معماری سنتی، خود به یک جاذبه دیدنی در این شهر تبدیل شده اند. شما می‌توانید تور ارزان سریلانکا را از سایت شباویز خریداری کرده و پس از بازدید از مکان‌های دیدنی این کشور در فروشگاه‌های معروف آن به خرید سوغاتی و کالاهای برند با قیمت مناسب بپردازید.

سوالات متداول:

۱- بهترین مراکز خرید سریلانکا کدامند؟

مرکز خرید مجستیک، مارینو کلمبو، خانه ارکیده و داچ هاسپیتال از جمله تعدادی از مشهورترین مراکز خرید در سریلانکا هستند.

۲- مراکز خرید ارزان سریلانکا کدامند؟

مرکز خرید داچ هاسپیتال، بازار بنتوتا، فروشگاه صنایع دستی لاکسالا و خانه ارکیده ازجمله مراکز خرید سریلانکا هستند که امکان تهیه اقلام با قیمت مناسب را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

ناشر: شباویز
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR