سفر به سرزمین رنگ ها

جاهای دیدنی 08 اسفند ، 1395 5 دقیقه
بیایید با هم سفر کنیم برای کشف زیبایی های بی پایان جهان و غرق در لذت شویم و روح را تازه کنیم با شگفتی های این جهان خاکی.
اکنون که بهار نزدیک است و ارمغان آور رنگهاست پس چه بهتر که ما هم قلم برداریم و رنگ بزنیم بر صفحه سرد و زمستانی جانمان و تازه کنیم روح را برای آغازی نو. با ما همراه شوید تا بر بال پرنده های غول پیکر بنشینیم و آسمان و زمین زیر پا را در نوردیم و تجربه ای نو به ذهن بیفزاییم.
اگر خاطرتان باشد چندی پیش شما را دعوت کردیم به شهر آتشفشانی کاپادوکیه و بالن های رنگارنگش که فستیوالی از شوق و هیجان در آسمان آبی ترکیه به راه می اندازند و گذشتیم از میان زمین های پر فراز و نشیب آن برای آشنایی با تمام خوشگذرانی هایی که شما را به سوی خود فرا می خواند. برای آن که این لذت ها را به یاد آورید مجددا سری به مطلب زیر بزنید:

9

8

7

6

1

کاپادوکیه منطقه ای باستانی در ترکیه است و ویژگی بارز آن چشم اندازهای آتشفشانی شگفت انگیزی است که بنای اصلی این شهر می باشد، شهر زیرزمینی که هزار سال قبل از میلاد مسیح بنا شده، و صومعه های غار مانند وسیع که به دوره های اولیه مسیحیان بازمی گردد. این منطقه را با برنامه سالیانه پرواز بالن های رنگینش می شناسند و بهانه سفر تصویری ما همین پرنده های دوست داشتنی هستند.
مردم کاپادوکیه در پناهگاه های حیرت انگیزی که بر روی سنگ های آن کنده کاری شده، زندگی کرده و می کنند. ستون های سنگی که در اثر فوران آتشفشان و مواد مذاب تشکیل شده اند و سپس آب و یخ که از میان تپه ها گذشته اند. همگی دست به دست هم داده اند تا شما با یک منطقه فوق العاده رو به رو شوید. این چشم انداز بی نظیر، شکل متفاوت صخره ها و پرواز روزانه بالن ها، کاپادوکیه را به یک شهر افسانه ای تبدیل کرده است.
خانم کریستینا ماکیوا (Kristina Makeeva) یک مهندس و عکاس روسی است و هیجانات سفر اخیرش به کاپادوکیه را با ما به اشتراک گذاشته است.

3
مشاوره رایگان