بازدید از باغ ایرانی

جاهای دیدنی 27 فروردین ، 1396 5 دقیقه
باغ ایرانی یکی از دیدنی‌های زیبای تهران است که اگر تا به حال به آن سر نزده‌‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این گزارش تصویری کجارو را از دست ندهید.

6

به تکه‌ای از بهشت می‌ماند! یک باغ زیبا و سرسبز در دل یک منطقه قدیمی در تهران که حتی فضای محله‌های اطراف را هم تحت تاثیر خود قرار داده است. شاید دیدن چنین فضای فرح‌بخش و زیبایی در دل دود و شلوغی و ازدحام پایتخت برای هیچ‌کس قابل باور نباشد. اگر قبلا به این باغ زیبا سر نزده‌اید پیشنهاد می‌کنیم تا گل‌های لاله آن تر و تازه هستند، از آن دیدن کنید. امروز ما هم با تصاویری دیدنی از باغ ایرانی و لاله‌های رنگارنگ آن، که بسیار زیبا و منظم کاشته شده‌اند با شما هستیم. با این توضیح که به زودی در یک گزارش اختصاصی به معرفی باغ ایرانی و راه‌های دسترسی به آن خواهیم پرداخت.

2


بوستان باغ ایرانی دارای دو ورودی اصلی با سردرهای زیبا در ضلع شرقی و غربی و دو ورودی فرعی در ضلع جنوبی و جنوب غربی است. این باغ در منطقه ده ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی، ۲۰ متری پیروزان، کوچه شهید صابری قرار دارد.

5



6
اگر تاکنون فرصت بازدید از باغ ایرانی را نداشته‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در فصل بهار به آن سر بزنید و با گل‌های لاله بهاری عکس یادگاری بگیرید و از فضای زیبای آن لذت ببرید. شما چه نقاطی از شهر را سراغ دارید که در آن‌ها گل لاله کاشته شده باشد؟ محدوده آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.
مشاوره رایگان