شهربازی های دبی

جاهای دیدنی 29 فروردین ، 1396 5 دقیقه

شنیدن صدای قهقه ی کودکان، طنین شادی و نشاط بچه ها، انرژی فوق العاده ای دارد که اگر ساعاتی را گوش جان سپارید به آن ها غرق در سرزندگی خواهید شد، همه ی پدر و مادرها آرزوی دیدن لبخند فرزندانشان را دارند و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمی کنند، از جذاب ترین کارهایی که والدین می توانند برای کودکان و نوجوانانشان انجام دهند، بازی و توجه به آن ها است.

یکی از برترین تفریحات از نظر کودکان، نوجوانان و در سال های اخیر حتی بزرگسالان تفریح در شهربازی ها و سرگرم شدن با وسایل هیجان انگیز این مراکز است، در سراسر دنیا میلیون ها شهربازی ساخته شده که هریک ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند، کارناوال تا به حال به شهربازی های زیادی در نقاط گوناگون دنیا سر زده که با کلیک روی لینک های زیر می توانید با آن ها آشنا شوید:

2


این بار هم قصد داریم به شهربازی برویم، دبی یکی از شهرهای مدرن و جذاب برای گردشگران است که مراکز تفریحی زیادی هم دارد. می خواهیم آرام آرام در دبی قدم بزنیم و با شهربازی های آن بیشتر آشنا شویم، همراه کارناوال باشید.

۱-  شهربازی ماجراجویی آی ام جی | IMG Worlds of Adventur

شهربازی آی ام جی از مکان های مورد علاقه ی کودکان و نوجوانان در دبی است، اینجا در همه ی وسایل بازی از شخصیت های محبوب کارتونی و انیمیشنی مارول الکو برداری شده است، مارول یکی از مشهورترین کمپانی های سازنده ی مشهورترین کارتون های دنیا است که از آثار مشهورش می توان کاپتان آمریکا، مرد عنکبوتی و … را نام برد.

این شهربازی سرپوشیده است و می تواند در هر روز میزبان  20،۰۰۰ نفر علاقمند باشد و همیشه پر از شور، نشاط و آدرنالین است، مراجعان می توانند با کاراکتر های مورد علاقه ی انیمیشنیشان بازی کنند یا به جنگ دایناسورهای خطرناک بروند.


1

علاوه بر هزاران بازی و سرگرمی در آی ام جی چندین فروشگاه برای خرید خوراکی، سینما و رستوران  هم وجود دارد تا بازدیدکنندگان بتوانند نهایت استفاده را از این مکان سرگرم کننده ببرند، برای تفریح در این شهربازی جالب کافی است به آدرس مندج در زیر مراجعه نمایید.

هزینه بلیط:

    بزرگسالان: ۱۹۵ درهم معادل ۱۷۰ هزار تومان

    کودکانی که قدشان زیر ۱ متر و ۲۰ سانتی متر است: ۱۷۵ درهم معادل ۱۵۳ هزار تومان

    کودکانی که قدشان زیر ۱ متر است: رایگان.

    شهروندان بالای ۶۰ سال: ۱۵۰ درهم معادل ۱۳۱ هزار تومان

    مهمان کم توان جسمی که قدش بالای ۱ متر و ۲۰ سانتیمتر باشد: ۱۵۰ درهم معادل ۱۳۱ هزار تومان

    مهمان کم توان جسمی که قدش از ۱ متر و ۲۰ سانتیمتر کمتر باشد: ۱۰۰ درهم معادل حدودا ۸۷ هزار تومان

زمان مراجعه:

    ۱۱ صبح تا ساعت ۲۲

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ محمد ابن زاید، خیابان شرقی شماره ۳۱۱٫

.Address: E311,Sheikh Mohammed Bin Zayed Road, City of Arabia – Dubai – United Arab Emirates

۲- شهر بچه ها | Children’s City

شهر بچه ها اولین شهربازی در شهر دبی است که اختصاصا به کودکان ۲ تا ۱۵ سال اختصاص داده شده و تمامی وسایل بازی طوری طراحی شده اند که نکات آموزشی و مفیدی را به فرزندانتان آموزش دهند، البته افراد بزرگتر هم می توانند وارد شهربازی شوند اما وسایل بازی مختص به این رده ی سنی تهیه شده است.

کودکان به همراه والدین یا گروه های مدرسه ای می توانند به این مرکز مراجعه کنند و ساعاتی شاد را در کنار هم سن و سالانشان بگذرانند، اگر فرزندی به این سن و سال دارید این مکان در دبی بهترین جا برای تفریح و سرگرمی آن ها است.


4

خوب است بدانید که در کنار این شهر کودکان پارکی به نام کریک ( Creek Park ) وجود دارد که پارکی شهری و بسیار سرسبز است و والدین می توانند در هنگامی که کودکانشان در شهربازی هستند در این پارک به گشت و گذار بپردازند.

در این مرکز امکان فعالیت هایی چون:

    برپایی جشن تولد برای کودکان

    آموزش زبان عربی و انگلیسی

    صحبت با کودکان به زبان های عربی و انگلیسی

    فروشگاه خوراکی

    انواع وسایل بازی آموزنده

    و…

هزینه بلیط:

کودکان ۲ تا ۱۵ سال: ۱۰ درهم معادل حدودا ۸۸۰۰ تومان

بزرگسالان ( از ۱۶ سال به بالا ): ۱۵ درهم معادل ۱۳ هزار تومان

دو بزرگسال و دو کودک ( بین ۲ تا ۱۵ سال ): ۴۰ درهم معادل حدودا ۳۵ هزار تومان

balii0


ددانش آموزانی که از طرف مدسه معرفی می شوند در صورتی که در گروه های بیش از ۲۰ نفر باشند ۲ نفر بزرگسال همراه آن ها می توانند رایگان وارد شوند و هر دانش آموز باید ۵ درهم بپردازد که حدودا ۴ هزار و ۳۰۰ تومان می شود.

کودکان زیر دو سال: رایگان

افراد معلول: رایگان

گروه هایی که از سمت مدرسه معرفی می کنند اما در فصل تابستان: ۱۰ درهم معادل ۸ هزار و ۷۰۰ تومان

توجه داشته باشید که این هزینه ها شامل ورود به پارک کریک نمی شود و برای آن پارک باید ۵ درهم معادل ۴ هزار و ۳۰۰ تومان به صورت جداگانه بپردازید.

زمان بازدید:

barn1


شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب

جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲۰ شب

امکان بازدید دانش آموزان مدرسه ای: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۲:۳۰ عصر

توجه داشته باشید که در زمان ماه مبارک رمضان همه ساله ساعت بازدید تغییر می کند بنابراین پیش از مراجعه اطلاعات دقیق را به دست آورید.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان الریاض، کریک ساید پارک، گیت ۱٫

.Address: Gate 1, Creekside Park، Al Riyadh St – Dubai – United Arab Emirates

Phone:+971 4 334 0808

۳- لگولند دبی | LEGOLAND Dubai

این شهربازی برای سنین کودک، نوجوان و بزرگسال مناسب ایت و یکی از مشهورترین شهربازی های دبی به حساب می آید، انواع و اقسام وسایل بازی شادی آور در این مکان وجود دارد، سرسره های هیجان انگیز، چرخ و فلک غولپیکر، تاب های جذاب و…

barn2


شاید تصور کنید که دبی شهری بسیار گرم است و در تابستان رفتن به شهر بازی زیر نور گرم و سوزان آفتاب تفریح جالبی نیست، بخصوص برای کودکان که توان کمتری دارند، اما در لگولند جای نگرانی ندارید زیرا در فصل های گرد این شهربازی سرپوشیده می شود و اط شدت گرما کاسته می گردد، همچنین محیط این مکان تمیز و زیبا است و به سلامتی کودکان اهمیت داده می شود.

توجه داشته باشید که اگر بلیط تهیه نمایید باید در طی ۶ ماه از آن استفاده کنید در غیر این صورت باطل می شود.

قیمت بلیط:

    یک روز کامل در صورتی که بتوانید از همه ی امکانات و فروشگاه ها و رستوران ها استفاده نمایید: ۲۹۵ درهم معادل حدودا ۲۵۸ هزار تومان

زمان بازدید:

    ۱۰ صبح تا ۲۰ شب

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید، رو به روی جبل علی.

.Address: Sheikh Zayed Road , Opposite Palm Jebel Ali – Dubai – United Arab Emirates

۴- بالیوود لند | Bollywood Parks

children0

بالیوود اولین شهربازی یا پارک سرگرمی در جهان است که همه چیز در آن یادآور بالیوود و سینمای کشور زیبای هند است، ورود به این سرزمین هیچ محدودیت سنی ندارد و همه ی افراد از همه ی اقشار جامعه می توانند در آن به تفریحات هیجان انگیز، تماشای فیلم، لذت بردن از موسیقی و… بپردازند که البته همه چیز سبک بالیوود دارد، شنیدن موزیک و ترانه های هندی و یا آشنایی با سبک فیلم های آن ها تجربه ای نو و دوست داشتنی است.

بیشتر وسایل و سرگرمی هایی که در این سرزمین وجود دارند الهام گرفته از فیلم های مشهور هندی هستند، فیلم هایی که در دنیا شهره و دارای نام می باشند. همچنین می توانید از فروشگاه های سوغات هم اشیایی زیبا و جالب را برای اطرافیانتان تهیه کنید و یا در رستوران های لوکس و جذاب غذا میل نمایید.

city2

سرزمین بالیوود برای افراد مختلف هزینه های گوناگونی برای بلیط مشخص کرده که شرح زیر است.

هزینه بلیط:

    اگر به تنهایی قصد بازدید دارید و فردی بزرگسال می باشید: ۲۵۸ درهم معادل ۲۲۶ هزار تومان

    کودک ۳ تا ۱۲ سال: ۲۴۵ درهم معادل ۲۱۴ هزار تومان

    اگز بالای ۶۰ سال سن دارید: ۲۴۵ درهم معادل ۲۱۴ هزار تومان

زمان بازدید:

    شنبه تا پنجشنبه:

    ۲۱ تا ۱۲ شب

    آخر هفته و تعطیلات:

    ۱۰ تا ۱۲ شب

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جبل علی، رو به روی پالم.

.Address: Jebel Ali, Opposite Palm, Dubai, United Arab Emirates

۵- سرزمین بازی و تفریح واو کودکان | WOW Kids Amusement Arcade

حالا که سخن از تفریح و سرگرمی کودکان و شادی آن ها در شهربازی ها است، بد نیست که مرکزی دیگر را هم به شما عزیزان معرفی کنیم، البته نام شهربازی را نمی توان روی این مرکز نهاد اما یکی از پر طرفدار ترین مکان ها نزد کودکان در دبی است.

اما ماجرا چیست و کودکان در سرزمین واو می توانند به چه فعالیت هایی بپردازند؟

dubai0

واو مرکزی برای سرگرمی و آموزش کودکان تا ۱۴ سال است، جایی که آن ها می توانند انواع فعالیت های تعاملی را با محیط اطرافشان یاد بگیرند و مهارت های فیزیکی، اجتماعی، علمی را در کنار هم سن و سالانشان بیاموزند، در این مرکز کارشناسان خبره به طراحی و ساخت انواع سرگرمی های مخصوص کودکان می پردازند و آن ها را عملی می کنند.

واو در حقیقت یک گروه ویژه ی بانوان است که همه ی اعضای آن را هم زنان تشکیل می دهند، آن ها در این مرکز سعی دارند که مهارت کودکان را به همراه سرگرمی های متنوع ارتقا دهند و تا به امروز هم در این راستا بسیار موفق بوده اند.

fantez0

هزینه بلیط:

    بنابر سرگرمی و فعالیتی که انتخاب می نمایید متغییر است.

زمان بازدید:

    ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، ساحل جمیرا، جاده جمیرا، جمیرا مال، ام اسکوئیم.

.Address: Jumeirah Road, PO Box 390 255, Umm Suqeim 3 – Dubai – United Arab Emirates

۶- شهربازی سلطنت فانتزی | Fantasy Kingdom

fantez2

دبی پر است از هتل های لوکس، رستوران های شاخص و گران قیمت، پارک های آبی زیبا و … در هر یک از این مراکز تلاش می شود که بیشترین امکانات برای گردشگران و بازدیدکنندگان فراهم شود، این بار شاهد وجود شهربازی در مرکز تجاری هستیم، مرکزی که برای کسب محبوبیت هرچه بیشتر یک هتل به وجود آمده است، به این معنا که هتل و مرکزی تجاری به نام البستان در دبی وجود داردکه در طبقه ی همکفشان وسایل بازی و تفریحی زیادی قرار داده اند که هم ساکنان هتل و هم افرادی که ساکن نیستند اما علاقمند به استفاده از این امکانات را دارند بتوانند از سرگرمی های این مکان استفاده نمایند.

بازی های مدرن و سنتی هر دو وجود دارند، انواع بازی های ویدئویی، چرخ و فلک و بشقاب پرنده های کوچک و … در اینجا گرد هم آمده اند، در سلطنت فانتزی مادر و پدرها هم می توانند در کنار فرزندانشان باشند و آن ها را تشویق به انجام فعالیت هایی کنند که جنبه ی آموزشی و پرورشی برای آن ها دارد.

maGIK0

اگر این مرکز را برای تفریح انتخاب کردید نباید توقع شهربازی بزرگ و مدرنی را داشته باشید اما محیط خانوادگی و خوبی دارد.

هزینه بلیط:

    برای ساکنان هتل رایگان

    برای بازدیدکنندگان بنابر زمان مراجعه متغییر

زمان بازدید:

    اطلاعاتی در این رابطه وجود ندارد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده النهضه، مرکز تجاری البستان، القصیص.

.Address: Al Qusais 1 Al Bustan Centre & Res. Al Nahda Rd, Dubai, United Arab Emirates

۷- دبی موشنیگیت | Motiongate Dubai

اگر می خواهید به مرکزی روید که هم بتوانید سوار بر چرخ و فلک و وسایل بازی مهیج شوید و هم در سینماهای چند بعدی به تماشای فیلم های جالب بپردازید این جا یکی از بهترین مناطق است، می توانید به راحتی به همراه خانواده و دوستانتان روزی شاد را رقم بزنید و مطمئن باشید به نسبت هزینه ای که می پردازید از مزایا و امکانات خوبی برخوردار خواهید شد، اگر علاقه دارید که از این شهربازی دیدن نمایید کافی است به آدرس زیر مراجعه نمایید.

هزینه بلیط:

    شما باید در بدو ورود کارتی به مبلغ ۲ درهم تهیه نمایید و به میزان دلخواه آن را شارژ نمایید و از وسایل بازی به همان اندازه استفاده نمایید.

زمان بازدید:

    شنبه تا چهارشنبه: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

    پنجشنبه و جمعه: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید.

.Address: Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

۸- شهربازی دهکده جهانی | Global Village

این شهربازی از معروف ترین مرکز تفریحی فصلی در دبی به حساب می آید زیرا تنها در بین یکم نوامبر تا ۸ آوریل ( ۱۱ آبان تا ۱۹ فروردین ) به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.

maGIK1

در این مرکز تفریحی ۵۰ وسیله ی بازی سرگرم کننده، ۳۶ غرفه ی تفریحی و ۲۶ رستوران گوناگون وجود دارد که میزبان علاقمندان هستند. این شهربازی محیط مناسبی برای تفریح خانوادگی و دوستانه دارد، پیشنهاد می کنیم اگر در ماه هایی به دبی می روید که این شهربازی برقرار است بازدید از آن را از دست ندهید.

هزینه بلیط ورودی:

    ۱۵ درهم ( حدود ۱۳ هزار تومان )

زمان بازدید:

    شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب

    پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی: ۴ بعد از ظهر تا ۱ بامداد

*دوشنبه ها تنها خانواده ها می توانند به شهربازی وارد شودند.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ محمد ابن زاید.

.Address: Sheikh Mohammed Bin Zayed Road, land – Dubai – United Arab Emirates

۹- شهربازی اسپارکیز | Sparkys

با بازدید از شهربازی اسپارکیز می توانید بازی و هیجان را در کنار خانواده احساس کنید، ترن های هیجان انگیز و چرخ و فلک های موزیکال از برترین وسایل بازی این مرکز هستند، همچنین وجود سینماهای چند بعدی و سالن های بولینگ هم باعث شده که محیط اسپارکیز خانوادگی تر و دوستانه تر شود.

خانواده ها می توانند از فروشگاه های خوراکی و رستوران های اینجا هم استفاده کنند و انواع و اقسام خوراکی ها را تهیه نمایند و در کنار بازی هایشان نوش جان نمایند.

maGIK2

هزینه بلیط:

    ۴۰ درهم ( حدودا ۳۵ هزار تومان ) پرداخت و دریافت کارتی به اعتبار ۱۰۰ درهم ( حدودا ۸۷ هزار تومان ).

ساعت بازدید:

    ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، البراشا، خیابان دوم.

.Address: 2a Street, 5 | Al Barsha 1, Dubai, United Arab Emirates

۱۰- شهربازی سیاره جادویی | magic planet

آیا دوست دارید در طول روز هم بازی و تفریح کنید اما آفتاب گرم و سوازان دبی جلوی شما را می گیرد؟ در دبی شهربازی هایی وجود دارند که با نام سیاره جادویی شناخته می شوند، در حقیقت این شهربازی ها ۴ مرکز هستند اما امکاناتشان بسیار شبیه و نزدیک به هم است. خوب است بدانید که در شهر ریاض هم می توانید شهربازی سیاره جادو را پیدا کنید و این مراکز تفریحی تنها مختص به شهر دبی نیستند.

shahre_bazi0

  هزینه بلیط:

    مختلف

زمان بازدید:

    از ۱۰ الی ۱۲ صبح تا ۱۰ شب.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، البراشا، شیخ زاید، امارات مال، طبقه دوم.

.Address: Level 2,Mall of the Emirates,Sheikh Zayed Road,Al Barsha 1 – Dubai – United Arab Emirates

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ محمد ابن زاید.

.Address: Sheikh Mohammed Bin Zayed Road (E311 Road) – Dubai – United Arab Emirates

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده اتحاد.

.Address: Al Etihad Rd – Dubai – United Arab Emirates

آدرس: امارات متحده عربی، دبی. ( برای کسب موقعیت دقیق شهربازی با شماره زیر تماش حاصل نمایید).

.Address: Dubai – United Arab Emirates

Phone: +971 800 386

۱۱- شهربازی ماتل پلی تون | Mattell Playtown

ماتل پلی تون شهربازی سرپوشیده ای مخصوص کودکان است. در این مکان سعی شده که مهارت های گوناگون کودکان را پرورش دهند و وسایل بازی طوری طراحی شده اند که هوش آن ها را بسنجد و مهارت های اجتماعیشان را ارتقا دهد.

از نکات جالب این شهربازی طراحی وسایل آن بر اساس شخصیت های محبوب تلویزیونی است که توانسته توجه کودکان را به خود جلب کند. در ماتل پلی تون برنامه و نمایش های شاد، سرگرم کننده و آموزنده ای هم برای کودکان برپا می شود و والدین می توانند با خیالی آسوده ناظر تفریح کودکانشان باشند.

هزینه بلیت:

    ۹۵ درهم برای هر کودک (حدود ۸۴ هزار تومان)

    ۵۵ درهم برای بزرگسالان همراه (حدود ۵۰ هزار تومان)

زمان بازدید:

    یکشنبه تا چهار شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    پنجشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

آدرس: امارات متحده ی عربی، دبی، سیتی واک.

.Address: CITY WALK – Dubai – United Arab Emirates

shahre_bazi2


۱۲- کیدزانیا | Kidzania

در کیدزانیا برای کودکان محیطی فراهم شده تا بتوانند زندگی را از نگاه بزرگسالان ببینند و تجربه کنند، برای کودکان شرایطی مهیا شده که می توانند به هر شغلی که علاقه دارند بپردازند و دقیقا همان کارهای والدینشان را انجام دهند. آن ها می توانند در بیمارستان ها، بانک ها، رستوران ها و… فعالیت کنند و حتی درآمد کسب نمایند.

از جمله شغل هایی که آن ها می توانند به آن مشغول شوند عبارت اند از جراح، خلبان، سرآشپز، آتش نشان و پزشک. تفریح در این مرکز برای کودکان جالب و آموزنده است.

این مرکز در دبی مال قرار دارد و می توانید از دیگر جاذبه های این مرکز خرید هم استفاده نمایید.

هزینه بلیت:

    کودکان زیر ۲ سال: ۹۵ درهم(معادل حدودا ۸۵ هزار تومان)

    کودکان ۴ تا ۱۶ سال: ۱۴۰ درهم(معادل ۱۲۵ هزار تومان)

    بزرگسالان: ۹۵ درهم (معادل حدود ۸۵ هزار تومان)

ساعت بازدید:

۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، دون تون دبیف بلوار شیخ محمد بین رشید.

.Address: Sheikh Mohammed bin Rashid Boulevard,Down Town Dubai – Dubai – United Arab Emirates

۱۳- شهربازی هاب زیرو | Hub Zero

شهربازی هاب زیرو یا مرکز صفر درجه محیط بازی مدرن و با تکنولوژی های پیشرفته است، در این مرکز کودکان و بزرگسالان در کنار هم به بازی و تفریح می پردازند و از انواع بازی های فیزیکی و کامپیوتری لذت می برند.

بازیهای این مرکز موضوعاتی اکشن، ورزشی و نوآورانه دارند از جمله محبوب ترین آن ها بازی های لیزری، تونل ۳D، ترن داخلی، اتاق کارائوکه و… است.

هزینه بلیت:

    یک روز کامل: ۱۶۰ درهم (معادل حدودا ۱۴۰ هزار تومان)

    بلیت وی آی پی: ۲۶۰ درهم (معادل ۲۲۸ هزار تومان)

    برای کودکان: ۹۵ درهم (حدود ۸۵ هزار تومان)

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، سیتی واک.

.Address: CITY WALK – Dubai – United Arab Emirates

۱۴- فابی لند | Faby land

فابی لند مرکزی تفریحی برای همه ی سنین است، محیط مناسب آن اجازه ی تفریح در محیطی دوستانه و خانوادگی را به همه ی اعضای خانواده می دهد. در وسایل موجود در این مرکز تفریحی از برترین تکنولوژی های روز بهره برده اند و حدود ۱۰۰ وسیله ی جالب و مدرن برای سرگرمی همه ی سنین در فابی لند وجود دارد.

سرگرمی هایی که در این شهربازی وجود دارد مناسب سنین ۳ تا ۲۰ سال است اما بقیه ی افراد هم می توانند از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند.

هزینه بلیت:

    پرداخت هزینه در این مرکز به صورت شارژی است یعنی قیمت بازی با هر وسیله ای متفاوت است و هر اندازه که بخواهید می توانید کارت خود را شارژ کرده و از بازی ها لذت ببرید.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، دبی فستیوال سیتی، دبی فستیوال سیتی مال.

.Address: Dubai Festival City Mall,Dubai Festival City – Dubai – United Arab Emirates
شهربازی دبی
شهربازی دبی
شهربازی دبی
۱۵- واندرلند عمارات | Wonderland UAE

واندرلند عمارات جزء ۸ شهربازی اصلی و مهم این کشور است و طرفداران زیادی هم دارد، خانواده و نوجوانان به همراه دوستانشان به این مرکز مراجعه می کنند و از تفریحات موجود در آن لذت می برند.

این شهربازی در حقیقت ترکیبی از پارک آبی و شهربازی است و در آن انواع بازی های آبی و هیجانی وجود دارد و همین موضوع رمز موفقیت و شهرت واندرلند است، البته این مرکز از قدیمی ترین شهربازی های عمارات هم هست و در پارک آبی آن بیش از ۳۰ نوع تفریح آبی وجود دارد.

هزینه بلیت:

    برای بزرگسالان: ۱۲۵ درهم (معادل حدود ۱۰۰ هزار تومان)

    کودکان ۲ تا ۴ سال: ۶۰ درهم (معادل حدود ۵۳ هزار تومان)

    کودکان ۲ تا ۴ سال: رایگان

زمان مراجعه:

    ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، واندرلند دبی.

.Address: Dubai – United Arab Emirates
شهربازی دبی
شهربازی دبی
۱۶- شهربازی فراری | Ferrari World

فراری ورلد، یکی از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده و البته جذاب ترین مجموعه تفریحی در دنیاست که با الهام از ماشین های فراری ساخته شده است. این مجموعه وسیع 200,000 متر مربعی در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده و در کل مجموعه ای از بازی هایی متنوع و پرسرعت است که آرزوی تجربه نهایت سرعت شما را برآورده می کند.

در فراری ورلد مجموعه ای از تفریحات خاص، سواری های متفاوت و البته رستوران و استراحتگاه وجود دارد تا روزی هیجان انگیز و کامل را برای شما رقم بزند. از آن جمله ۲۰ بازی و سواری، سالن تئاتر، نمایش سه بعدی، تاب گردان و زمین بازی مخصوص کودکان است. یا می توانید در مغازه و فروشگاه فراری ورلد قدری سوغات بخرید و غذای خود را در رستوران ایتالیایی آن صرف کنید.

توجه داشته باشید که این شهربازی در ابوظبی واقع شده است اما به دلیل شهرت این مرکز و فاصله ی کم آن از دبی در این قسمت به معرفی آن پرداخته ایم، کارناوال قبلا به صورت اختصاصی به معرفی این شهربازی پرداخته است که با کلیک روی لینک زیر می توانید با همه ی ویژگی های این مرکز تفریحی آشنا شوید:

شهربازی فراری ورلد ابوظبی | تفریح در دنیای سرعت

هزینه:

    بلیت های این شهربازی از تاریخ تهیه تا ۶ ماه و تنها برای یک بار استفاده اعتبار دارند. در پارک ابتدا به قسمت ورودی ها بروید و برای داخل شدن از بلیت خود اسکن بگیرید. سه نوع بلیت یک روزه با قیمت ها و دسترسی های مختلف وجود دارد: (قیمت ها به درهم)

    ورود تمام کودکان زیر ۳ سال به فراری ورلد رایگان است، اما ممکن است کارت شناسایی برای تائید سن کودک نیاز باشد.

بلیت برنزی     بلیت نقره ای     بلیت طلایی
بزرگسال     ۲۷۵ (۲۴۰ هزار ت)     ۳۶۰ (۳۱۵ هزار ت)     ۵۲۵ (۴۶۰ هزار  ت)
کودک زیر ۱٫۳ متر     ۲۳۰ (۲۰۰ هزار ت)     ۳۰۵ (۲۶۰ هزار ت)     ۴۴۵ (۳۹۰ هزار ت)
مزایا     دسترسی یک روزه به پارک     دسترسی یک روزه به پارک     دسترسی یک روزه به پارک
کوپن تبلیغاتی (۲۰ درهم)     کوپن تبلیغاتی (۳۰ درهم)
۳ گذر سریع یا فست پس     گذر سریع نامحدود
 اولویت نشستن

shahre_bazi2_1

زمان مراجعه:

    ۱۱ صبح تا ۲۰ شب

آدرس: امارات، ابوظبی، جزیره یاس.

Address: Yas Island – Abu Dhabi – United Arab Emirates.

مشاوره رایگان