درباره مسکو بیشتر بدانید ؟

جاهای دیدنی 01 خرداد ، 1396 5 دقیقه

 درباره مسکو

شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه و اولین شهر پرجمعیت کشور روسیه است هم چنین مسکو یکی از شهر های فرهنگ و هنر در سراسر دنیاست از لحاظ گرانی دومین شهر گران دنیامعرفی شد اما به قدری زیبایی دارد که بر هزینه های گران پیروز شود . 

مردم روسیه :

برخلاف آنچه از سری مردمان روسیه گفته می شود که بسیار با بیگانگان سر و بی روحند باید گفت با خانواده ی خودشان بسیار گرم هستند و اگر به مهمانی دعوت شوند هرگز با دست خالی به جایی نمیروند .

آب و هوای روسیه :

روسیه آب و هوای قاره ای مرطوب دارد تابستان ههای گرم ، گاهی داغ ، نسبتا مرطوب و زمستان های طولانی و سرد در ماه های گرم ژوئن، ژو ئیه ، اوت ، دمای هاوی مسکو حدود 23 درجه سانتی گراد است اما موج گرما در ماه های سپتامبر باعث گرمی هوا می شود . متوسط بارش در مسکو یکسان است ، بارش برف از ارواخر سپتامبر شروع شده و تا وایل می ادامه دارد اما از اواسط نوامبر تا اویل آوریل است مه برف روی زمین می نشیند و شهر سفید پو ش می شود .

MOSCOW_SHABAVIZ

مکان های گردشگری مسکو:

در مسکو میدان سرخ شهرت جهانی دارد و قلب گردشگری مسکو است ، کلیسای معروف سنت باسیل و بازدید از کاخ کرملین بازدید از متروی زیبای مسکو و خیابان آربات  از مکان های گردشگری مسکو هستند .

تاریخچه ی مسکو :

مسکو به معنای رود است در ابتدا نام مسکو گراد مسکو بوده است ، نخستین اشاره به نام این شهر در سال 1147 یوری رالگاروکی شاهزاده ناوگورودسوروسکی را با این جمله خواند : ای برادر نزد من ای به مسکو ، از آن به بعد نام گراد مسکو به مسکو تغییر یافت .

ARBAT_SHABAVIZ

هتل های مسکو:

در مسکو هتل ریترزکارلتون یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین هتل های مسکو بوده که می توانید برای اقامت برگزینید این هتل از امپرواطوری روسیه الهام گرفته و شما می توانید مانند تزارها در آنجا اقامت کنید .

منبع : www.shabaviz.net

MOSCOW_SHANVIZ_PARVAZ

METRO_SHABAVIZ

مشاوره رایگان