فصل حراج دبی چه زمانی است ؟

جاهای دیدنی 21 خرداد ، 1396 5 دقیقه

دبی را می توان توریستی ترین شهر امارات دانست شهر ساختمان های بلند و جزیره های مصنوعی در کنار بادگیر های کاهگلی در واقع کمتر شهری می توان یافت با این همه تضاد های زیبا ، یکی از جذابترین جاذبه های دبی فستیوال خرید و جشنواره ای خریدی است که هر سال برگزار می شود .

از فستیوال خرید بیشتر بدانید ؟

جشنواره های خرید دبی در دهه ی 90 میلادی وسال 1996 شروع شدند که در آن 6000 فروشگاه حضور دارند که در این جشنواره ها فقط مراکز خرید با قیمت مناسب پیشنهاد نمی شود در این فستیوال  میتوانید علاوه بر خرید از انواع کنسرت ها نمایش ها و فعالیت ها و زمین های بازی لذت ببرید.

فصل حراج دبی :

 فصل خرید در دبی را DUBAI SHOPING FESTIVAL می گویند که سالی 2 بار برگزار می شود که یکبار در شروع فصل زمستان و یکبار در شروع فصل تابستان برگزار می شود و اگر در هرکدام از این زمان ها به دبی سفر کنید با حراج ها و قیمت های بسیار استثنایی رو به رو خواهید شد در این فروشگا ها برچسب 60% یا 90% تخفیف وجو دارد .

این جشنواره ها به خصوص برای ایرانی ها بسیار جذاب است فصل حراج زمستانی دبی معمولا با آغاز سال نو میلادی است و بهترین آب و هوا را دارد و برای سفر زمان بسیار خوبی است .

1_2

حراج تابستانی هم در ابتدای فصل تابستان برگزار می شود و با آنکه هوابسیار گرم است اما امتیاز منفی برای گردشگران محسوب نمی شود چون هرسال به تعداد گردشگران دبی افزوده می شود  تمامی مراکز خرید دارای خنک کننده های پیشرفته هستند و اصلا برای گرماو شرجی بودن هوا جای نگرانی نیست .

اکثرا برای خرید در دبی به دنبال پوشاک و کیف و کفش هستند اما جالب است بدانید که در فصل حراج لوازم تزئینی و دکوراسیون و لوازم دیجیتال نیز شامل تخفیف های بسیار خوبی می شود .

مطالب مرتیط : 

اولین زمین تنیس زیر آب دریا

یزرگترین فواره ی موزیکال دنیا

درباره فرودگاه بین المللی دبی

مجلل ترین هتل های خاورمیانه

هتل آوانی دبی

اقامت ارزان در گرانترین هتل دنیا

تورهای مرتبط :

تور دبی 4 روزه ماهان

تور دبی ماهان تیرماه

2_2

مشاوره رایگان