هتل ترنج کیش

هتل ها و اقامتگاه ها 28 خرداد ، 1396 5 دقیقه

1

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی خاورمیانه میباشد که در شمال غربی جزیره کیش احداث شده و دربین هتل های 5 ستاره کیش خوش درخشیده است هتل ترنج کیش در نوع خود بی نظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته با کف شیشه ای یرای گردشگران تور کیش می باشد.

2

مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج کیش از اولین هتل دریایی خاور میانه بشمار میرود که در دو مجموعه دریایی و ساحلی در بهمن ماه 94 شروع به فعالیت کرد این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی در 4 طبقه میباشد . برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل 5 ستاره ترنج کیش تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد.

3

موقعیت هتل ترنج کیش

هتل ساحلی ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل.

در ساخت مجموعه هتل ترنج کیش تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل  دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید.

6

قیمت هتل ترنج کیش

هتل ترنج دارای 100 سوئیت در اندازه های مختلف میباشد و همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای بالکن اختصاصی است . این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP   2 خوابه می باشد.


8


 امکانات هتل ترنج کیش

رستوران خورشید برروی دریا با کف شیشه ای رستوران تاج صبحانه بوفه و عصرانه ,کافه گلف ( کافی شاپ و غذاهای فرنگی, رستوران ساحلی (ناهار و شام بوفه ),کافی شاپ ساحلی ( انواع دمنوش /آبمیوه و پیتزا),لمکده ساحلی ( انواع قلیان و چای ),آتلیه عکاسی ,روم سرویس ,اتاق بازی, میزبیلیارد ,فوتبال دستی, ایرهاکی,سالن اسپا ,خدمات لاندری ,کانتر گردشگری ,اجاره خودرو ,اورژانس , والیبال ساحلی ,سالن بدنسازی ,خانه کودک بخشی از امکانات هتل ترنج کیش است.

9


برای رفاه حال میهمانان تور کیش هتل ترنج سرویس روزانه به مراکز خرید کیش فراهم شده است. از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد. ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است .

  آدرس هتل ترنج کیش  :

 کیش،ابتدای جاده جهان، به سمت کلبه هور



10


مشاوره رایگان