خرس 42 دندان دارد!

مطالب خواندنی 13 شهریور ، 1396 5 دقیقه

خرس 42 دندان دارد!

در این صفحه نکات جالب و کوتاهی در مورد ویژگی های خرس های متفاوت برای شما آماده کرده ایم.

یک خرس 42 دندان دارد و با وزن سنگین خود می تواند با سرعت 50 کیلومتر در ساعت بدود. خرس نوزاد 600 بار از مادر خود کوچکتر است.حس بویایی خرس تقریبا 100 برابر قوی تر از انسان است.

blackbearteeth_shabavizparvaz_02

blackbearteeth_shabavizparvaz

خرس های پاندا

هنگامی که یک نوزاد پاندا متولد می شود ، آن نوزاد برای گسترش ژن های این گونه حیوانات توسط FedEx به کشور چین منتقل می شود. چرخه زندگی یک پاندا در طبیعت حدود 20 سال می باشد.نوزاد پاندا به اندازه ای کوچک است که به راحتی در دهان مادر قرار می گیرند. مادر پانداها این کار را برای محافظت از آنها انجام می دهد.

bear_panda_06

bear_panda_01 bear_panda_04

یک پاندای غول پیکر برای زنده ماندن نیازمند فضایی معادل 2،5 تا 4 مایل مربع است. جالب است بدانید در دوران باستان ، مردم چین از پانداها ترس داشتند و آن ها را خوک های آهن خوار سیاه وسفید می نامیدند. براساس ، تحقیقات ، پانداهای رشد کرده برای تامین منابع لازم شان باید روزانه حدود 80 پوند بامبو مصرف می کنند.حدود 99 درصد از وعده غذایی پانداها از گیاه بامبو تامین می شود. محققان چینی برای نزدیک شدن به توله های پاندا از لباس های مبدلی که به شکل پانداست استفاده می کنند. در بین انواع خرس ، خرس پاندا بزرگ ترین جمجمه را دارد.

درحال حاضر ، تنها حدود 2000 پاندا در طبیعت وجود دارد. پانداها از حدود 2 تا 3 میلیون سال قبل بر روی کره زمین زندگی می کردند.در بازار تجارت غیر قانونی ، پوست پاندا قیمتی معادل 60 هزار تا 100 هزار دلار دارد!

bear_panda_08

bear_panda_03

bear_panda_05

خرس های قطبی

تمام خرس های قطبی چپ دست هستند و هنگامی که روی دو پا می ایستد حدود 3 متر است . خرس های قطبی می توانند تا 25 مایل در ساعت (معادل تقریبا ً 40 کیلومتر در ساعت) بدوند و تا 1،82 متر در ارتفاع بپرند و همچنین با توجه به جنس موی بدن شان توسط دوربین های مادون قرمز قابل تشخیص نیستند.

fun_polar_bear_fact_shabavizparvaz_02

fun_polar_bear_fact_shabavizparvaz

مشاوره رایگان