چگونه به آلانیا سفر کنیم؟

جاهای دیدنی 29 آبان ، 1395 5 دقیقه

AlanyaLovers_Logo500شباویز پرواز مجری تورهای شهر آلانیا در برترین هتلها

شهر آلانیا شهری زیبا در کنار دریای مدیترانه در فاصله 125 کیلومتری از آنتالیا شهر با قدم تاریخی و آثار باستانی بسیار زیبا .این شهر زیبا با نزدیکی و قرار گرفتن مابین دو فرودگاه که یکی از انها فرودگاه بین المللی آنتالیا و دیگری فرودگاهی جهت پروازهای داخلی و گاهی پروازهای بین المللی قاض پاشا موقعیت مناسبی را جهت دسترسی آسان پیدا نموده است جاده بسیار زیبا که از آنتالیا به الانیا کشیده شده یکی دیگر از راههای رسیدن به الانیا می باشد .ولی امروز بیشتر در مورد مسیرهای هوایی جهت رسیدن به شهر الانیا صحبت خواهیم کرد.

  • سفر به آلانیا در کلیه روزهای سال

کلیه مسافرینی که قصد سفر به شهر زیبای آلانیا را دارند می توانند در کلیه ایام هفته از طریق استانبول و به وسیله دو فرودگاه آنتالیا و آلانیا با پروازهای پگاسوس . ترکیش . اطلس جت . خود را به این شهر برسانند البته به این موضوع باید توجه داشته باشیم که به دلیل موقعیت فرودگاه قاضی پاشا هر پروازی نمی توانند در این فرودگاه فرود بیایند . از جمله  پروازهایی که می توانند در این فرودگاه پرواز انجام دهند دو ایرلاین  پگاسوس و ترکیش می باشند ولی در فرودگاه انتالیا کلیه این پروازها می توانند فرود ببایند. بهترین انتخاب جهت فرودگاه انتالیا پرواز اطلس گلوبال می باشد که خود این ایرلاین دارای شاتل رایگان به نقاط مختلف شهر الانیا می باشد .که جدول ان در پایین امد است.

جدول زمانی شاتلهای رایگان پرواز اطلس گلوبال از فرودگاه آنتالیا 

111111111

  • سفر به آلانیا در ایام خاص مثل نوروز و تابستان

در ایام تابستان و نوروز پروازهای چارتر به فرودگاه قاضی پاشا وجود دارد که مستقیم از تهران با یک توقف در آدانا در فروگاه قاضی پاشا فرود می ایند ولی در کل به دلیل فاصله فرودگاه قاضی پاشا که در 44 کیلومتری شهر آلانیا قرار دارد و اکثر هتلهای لوکس و به نام آلانیا در قسمت محمودلار و ایجه کوم قرار دارند این فاصله تقریبا 65 کلومتر می باشد . فرق خواصی جهت استفاده از فرودگاه قاضی پاشا نمی گذارد و با توجه به محدودیتها و ساعتهای کانکشن بسیار بالا جهت فرودگاه قاضی پاشا بهترین راه استفاده از فرودگاه آنتالیا می باشند.

مشاوره رایگان