تور استانبول لحظه آخری

جاهای دیدنی 15 بهمن ، 1395 5 دقیقه

تور استانبول لحظه آخری

شهر استانبول یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا است ، شهری مدرن و سنتی . انقدر جاذبه های شهر استانبول زیاد است که کمتر کسی پیدا می شود به این شهر در کشور ترکیه سفر کند و لذت نبرد. در بین آژانس های هواپیمایی ، شباویز پرواز یکی از معتبر ترین مجموعه هایی است که در زمینه گردشگری فعالیت می کند. تجربه صدور انواع بلیط و تور برای شهر استانبول ضامن کیفیت بالای کار ما می باشد . در ادامه مطلب به معرفی بخش های کلی شهر استانبول می پردازیم.

istanbul_shabavizparvaz_04istanbul_shabavizparvaz_01 istanbul_shabavizparvaz_02

صدور انواع بلیط های هواپیمایی             رزرو انواع تورهای استانبول    رزرو انواع تورهای مسافرتی

استانبول

هتل های استانبول

cvk_park_bosphorus_shabavizparvaz_01

مطمئنا در هر سفری ، اقامت در هتل یکی از مهمترین موارد سفر به حساب می آید . خوبی استانبول به این است که می توانید با هر هزینه ای در آن اقامت داشته باشید . از هتلهای کوچک و کم ستاره گرفته تا هتلهای لوکس و لاکچری که مخاطبان خاص خود را دارند. شما عزیزان می توانید اطلاعات کاملی درباره هتلهای استانبول در سایت شباویز مطالعه بفرمایید . متاسفانه مرجع دقیقی برای تعداد کلی هتلهای استانبول در دسترس نیست ولی به صورت حدودی می توان گفت 2500 هتل فقط در شهر استانبول با درجه های متفاوت مشغول به کار هستند.یکی از بهترین مرجع ها برای صحت رتبه هتل سایت بوکینگ می باشد . کسانی در سایت بوکینگ می توانند نظر خود را درج کنند که قبلا در آن هتل اقامت داشته اند.

برای رزرو هتلهای استانبول با دفتر شباویز پرواز تماس بگیرید و مشاوره رایگان از کانترهای فروش مجرب ما دریافت کنید .

شماره تماس دفتر شباویز : 88610830 - 021

شماره تلگرام شباویز پرواز : 09023219626



مکان های دیدنی و جاذبه های استانبول :

شما عزیزان می توانید کاملترین اطلاعات در مورد شهر استانبول را در سایت شباویز پرواز بخوانید . اطلاعات سایت شباویز پرواز براساس کتاب های جامع گردشگری شهر ها معرفی و نگارش می شود. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم که شما می توانید با کلیک کردن بر روی هر کدام اطلاعات بیشتری مطالعه کنید :

مساجد (مسجد ایوب سلطان - مسجد رستم پاشا - مسجد دولما باغچه  - مسجد بایزید  - مسجد ارتاکوی - مسجد جدید  - مسجد سلطان احمد - مسجد سلیمانیه - مسجد فاتح  ) ، پارک های شهر استانبول (پارک ییلدیز  - پارک گلهانه  - پارک امیگران )  ، مناسبت ها ، جزایر ، آکواریوم ، بلندترین ساختمان ها ، پل های شهر ، قصر قسطنطنیه ، آبخوری سلطان احمد سوم ، بنای یاد بود آزادی ، بنای هیپودروم ، ستون گوتس ، قلعه های استانبول (رومی و آناتولی) ، برج بایزید ، قصرهای شهر استانبول (قصر بیلربهی - قصر ییلدیز - قصر دولماچه - قصر توپکاپی)  ، موزه های شهر استانبول (موزه مینیاتورک - موزه یوفو - موزه هنرهای معاصر - موزه خوش نویسی - موزه و مسجد فتیه - موزه کورا - موزه آتاتورک - موزه ایاصوفیه ، موزه باستان شناسی )  ، میدان تقسیم ، خیابان استقلال ، مرکزهای خرید شهر استانبول ،  فرودگاه شهر استانبول .


تورهای اختیاری (Optional Tours) 

بسیاری از علاقمندان می خواهند بدانند تورهای اختیاری  (Optional Tours) به چه صورتی هستند ، ما در این صفحه تورهای اختیاری را معرفی می کنیم ، به این نکته توجه داشته باشید که قیمت ها تغییر می کنند . مسافران تورهای آپشنال را باید در خود شهر استانبول از لیدرها یا موسساتی که ارائه می دهند خریداری کنند، آژانس شباویز ارائه کننده تورهای آپشنال نمی باشد .

تور گشت شهری :

بازدید از میدان هیپدروم ، مسجد سلطان احمد ، منطقه امینونو ، ساحل اورتاکوی ، مرکز چرم + همراه نهار

تور موزه ها :

بازدید از موزه توپکاپی (کاخ سلاطین عثمانی) ، موزه ایاصوفیه + همراه نهار  (50 دلار)

تور کشتی بسفور شب  :

گشت با کشتی اختصاصی در تنگه بسفور همراه با موسیقی زنده ایرانی و ترک + شام (55 دلار)

جزیره پرنس :

بازدید از بهترین مجموعه جزایر پرنس (بیوک آدا - بزرگترین جزیره)، رفت و برگشت با کشتی و کالاسکه سواری در جزیره به همراه نهار در بهترین رستوران ساحلی (45 دلار)

آکواریوم :

بازدید از مسجد سلیمانیه (حریم سلطان) ، موزه پانوراما 1453 تنها موزه 360 درجه سه بعدی بزرگترین آکواریوم اروپا و شبه جنگل آمازون + همراه نهار (45 دلار)

منطقه آسیایی کاخ دلماباغچه :

عبور از عرض تنگه بسفور با کشتی بازدید از نمای برج دختر سمبول استانبول ، خیابان بغداد ، تپه چاملیجا (بام استانبول) ، بازدید از دلماباغچه ( ثروتمندترین کاخ دنیا ) + همراه با نهار (45 دلار)

مسافر گرامی :

1. ساعت کلیه پروازها ، ترانسفر فرودگاهی و اجرای تورها به وقت محلی ترکیه می باشد.

2. طبق قوانین هتل داری ، ساعت چک این (تحویل اتاق به شما 14:00) و ساعت چک اوت (تحویل اتاق به هتل) 12 می باشد.

3. ساعت صرف صبحانه 07:00 تا 10:00 و ساعت کار مراکز خرید 10:00 تا 22:00 می باشد.

4. در هتل هزینه استفاده از یخچال اتاق (مواد غذایی که هتل در یخچال قرار داده به غیر از آب ) و تلفن هتل به صورت اکسترا بوده که در روز آخر باید توسط مسافر پرداخت شود.

5. جهت تبدیل هر گونه ارز فقط به صرافی های اطراف هتل خود که با نام دویز (Doviz) شناخته می شوند مراجعه فرمایید.

6. قوانین کنسلی تورها : کلیه تورها در صورت کنسل شدن تا 24 ساعت از اجرا با 25 % جریمه امکان پذیر می باشد . از 24 ساعت قبل تا زمان اجرای تور غیر قابل کنسل و استرداد می باشد.

7. برای هتلهای دور از مرکز شهر مبلغ ترانسفر به صورت اکسترا (Extra) دریافت می شود.

8. خدمات تور (صندلی ، نهار ، شام و ...) شامل حال بچه های تا سن پنج سال نمی باشد.

9. در تورهای کشتی ، موزه ، جزیره ، جهت ثبت نام کودکان 6 تا 10 سال مبلغ 15 دلار از قیمت تورکسر خواهد شد.

10. در تور آکواریوم مبلغ کامل از کودکان دریافت می شود.

11. داشتن قبض برای شرکت در تورها الزامی می باشد.

مشاوره رایگان