دنج ترین هتل های حبابی دنیا

جاهای دیدنی 30 مرداد ، 1397 5 دقیقه
درباره هتل های حبابی چیزی شنیده اید؟ اصلا دوست دارید شب را درون یک حباب شیشه ای صبح کنید؟ در این مطلب ۸ هتل حبابی بی نظیر در سراسر دنیا را به شما معرفی می کنیم. این هتل های حبابی در حومه شهر، در دل جنگل های انبوه و یا کویر ساخته شده اند. شما با اقامت در هتل های حبابی می توانید زیر نور ستارگان بخوابید و از تماشای آسمان زیبا لذت ببرید.


۱. هتل ایر د باردناس، اسپانیا (Hotel Aire de Bardenas, Spain)

spain_buble_shabavizparvaz

هتل ایر د باردناس در پارک طبیعی باردناس رئالس (Bardenas Reales Natural Park) واقع شده است. هتل ایر د باردناس به زیبایی طراحی شده و به شما این امکان را می دهد که زیر نور مهتاب بخوابید و از چشم انداز خیره کننده بیابان بهره مند گردید. این سازه کروی شیک با تونل های حبابی به هم متصل می شوند و دارای حمام، برق، وای فای و مینی بار می باشد.

۲. فارست دامز، ایرلند شمالی (Forest Domes, Northern Ireland)

netherland_buble_shabavizparvaz

این اقامتگاه پر زرق و برق در کنار دریاچه ای زیبا قرار گرفته است. این مسکن لوکس در شهر فرمانا در ایرلند شمالی قرار دارد. هر یک از حباب های لوکس به سبکی ظریف و مبلمانی سفارشی تزئین شده اند. صندلی های راحتی چرمی و درجه یک در اتاق ها تعبیه شده اند. در تمامی واحدها حمام اختصاصی، قهوه ساز و دیوارهای شیشه ای با نمای ۱۸۰ درجه به چشم می خورند و مهمانان می توانند در محیط حیات وحش اطرافشان غرق شوند.

۳. هتل ۵ میلیون ستاره، ایسلند (The 5 Million Star Hotel, Iceland)

bubble_hotel_shabavizparvaz__8_

برای تماشای نورهای شمالی ایسلند، هیچ راهی بهتر از اقامت در هتل های حبابی ۵ میلیون ستاره وجود ندارد. هتل در اعماق یک جنگل مخفی واقع شده و از ریکاویک (Reykjavik) تنها یک و نیم تا 2 ساعت فاصله دارد. شما می توانید هتل حبابی دلخواهتان که مجهز به سیستم های گرمایشی، تخت های راحتی برای تماشای ستارگان و … می باشند، را انتخاب کنید.

۴. دام گاردن، انگلستان (Dome Garden, UK)

bubble_hotel_shabavizparvaz

اگر به دنبال لذت بردن از طبیعت بکر گلاستر شر هستید، اقامت در دام گاردن را امتحان کنید. این مجموعه دارای ۱۱ چادر سازگار با محیط زیست در اعماق جنگل می باشد. این روستای لوکس کمپینگی به عنوان یکی از درخشان ترین مکان های بریتانیا شناخته شده می باشد.

۵. هتل ” ATTRAP’RÊVES” فرانسه (ATTRAP’RÊVES, France)

bubble_hotel_shabavizparvaz__5_

هتل ” ATTRAP’RÊVES” یک هتل منحصر به فرد و جذاب در فضای باز حومه مارسی (Marseille) می باشد. در اینجا، مهمانان در حباب های پلاستکی زیر نور مهتاب می خوابند و ستاره های آسمان را تماشا می کنند. هر یک از حباب ها با تخت های کینگ سایز، حمام های مات و تلسکوپ برای تماشای ستارگان موجود است.

۶. هتل ” Dihan Evasion”، فرانسه (Dihan Evasion, France)

bubble_hotel_shabavizparvaz__3_

ایینجا یک مزرعه خانوادگی در بریتانیا است و به شما اجازه می دهند شب را در چادرهای حبابی که درمیان درختان ۱۰۰ ساله بلوط واقع شده اند، سپری کنید. شما برای بالا رفتن از درختان باید از نردبان استفاده کنید.

۷. کمپ کاتور، انگلستان (Camp Kátur, England)

camp_catur_shabavizparvaz

اگر در جستجوی یک تجربه منحصر به فرد در انگلستان هستید، به کمپ کاتور نگاهی بیاندازید. این اقامتگاه جذاب در دل جنگل های مخفی حومه یوکشایر شمالی (Yorkshire) واقع شده و چشم اندازی 360 درجه از فضای اطراف ارائه می دهد. این اقامتگاه دارای تخت دونفره، فانوس های رمانتیک، بخاری گازی، باربیکیو، تراس خارجی (برای نشستن و استراحت کردن) می باشد.

۸. هتل طبیعت شب، فرانسه (Nuit Nature, France)

bubble_hotel_shabavizparvaz__7_

اقامت در حباب طبیعت شب با نوشیدنی همراه است. اگر شب را در  این حباب بمانید، صبحانه ای بی نظیر و تماشای مناظر زیبای مون بلان (Mont Blanc) نصیب شما خواهد شد. این هتل در روستای کوهستانی ” Combloux” واقع شده است. این حباب به سبک زیبایی طراحی شده و تخت خواب های راحتی برای شما در نظر گرفته اند.

منبع : سفرمی
مشاوره رایگان