هتل الیت ورلد وان

امکانات هتل
حمام ترکی ( هزینه اضافی )
حمام ترکی
هاکی ( هزینه اضافی )
والیبال
جت اسکی
رومانیایی
آذربایجانی
بدمینتون
گلف ( هزینه اضافی )
شاتل فرودگاهی ( هزینه اضافی )
ورزش های آبی ( هزینه اضافی )
ورزش های آبی
کالسکه

هتل الیت ورد (Hotel Elite World)

هتل الیت ورد (Hotel Elite World) پنج ستاره در شهر وان کشور ترکیه قرار دارد. هتل الیت ورلد دارای استخر سرپوشیده ، چندین رستوران ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، ماساژ، حمام ترکی است. کارکنان هتل الیت ورلد وان با زبان انگلیسی آشنا هستند.

هتل الیت ورلد یکی از هتل های میباشد که مسافران از آن راضی میباشند هتل الیت ورلد وان در مرکز شهر وان قرارگرفته است و به مراکز تجاری نزدیک میباشد و شما میتوانید از  اقامت در هتل الیت ورلد وان لذت ببرید

Elite World Van واقع در وان ، دارای معماری نئوکلاسیک است که با فضای داخلی کاخ مانند ترکیب شده است. هتل الیت ورلد دارای Wi-Fi رایگان و مرکز اسپا در محل با حمام ، سونا و استخر سرپوشیده است.

هتل الیت ورلد هم از معدود هتل های پنج ستاره در مرکز شهر وان میباشد که به عنوان یکی از پر طرفدارترین هتل ها در وان میباشد هتل همه ی مسافرانی که در هتل الیت ورلد وان اقامت داشته اند از این هتل رضایت کامل داشته اند

شما میتوانید برای مشاهده هتل الیت ورلد وان و تور همه روزه وان سه شب و چهارشب به سایت شباویز مراجعه نمایید



اتاق های هتل الیت ورلد وان زیبا و مجهز به تهویه هوا ، تلویزیون LCD و مینی بار هستند. همه آنها عایق صوتی هستند و حمام اختصاصی دارند.

غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران هتل الیت ورلد شیک سرو می شود. شرکت قهوه کیک های خوشمزه ای را به همراه یک فنجان قهوه تهیه می کند و نوشیدنی های الکلی در بار هتل وجود دارد.

یک مرکز بدن سازی مجهز وجود دارد. بعد از تمرین میهمانان می توانند حمام بخار بگیرند یا ماساژ داده شوند. اتاق جلسات نیز موجود است.

دریاچه وان 6 کیلومتر با هتل الیت ورلد فاصله دارد. فرودگاه وان تنها 8 کیلومتر با Elite World Van فاصله دارد

شباویز پرواز برگزارکننده تور زمینی وان برای مشاهده قیمت هتل الیت ورلد وان و یا دیگر هتل های موجود در وان به سایت شباویز پرواز مراجعه نمایید

تورهای موجود برای هتل الیت ورلد وان

pathIcon
bus
تور زمینی وان بهار 1403
clock 3 شب
calender 1403/02/11
از 4,730,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR