02 اسفند ، 1401

جریمه کنسلی بلیط پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس به دلیل استفاده از سیستم لوکاست( LOW CAST ) در موارد کنسل کردن پرواز مقررات خاصی را دارد ،پس با شباویز پرواز همراه باشید تا با قوانین آشنا شوید.


کلیهبلیط های پگاسوس شامل 4 نوع پکیج می باشد ،که مسافرین بسته به سلیقه خودشون اقدام به خرید این بلیط ها می کنند.

بسته شماره یک که شامل ارزانترین بلیط پگاسوس هست که بدون بار و کترینگ (( بدون پذیرایی در پرواز)) می باشد که مسافر فقط می تواند به اندازه یک ساک دستی با خود به داخل هواپیما حمل کند ، شرایط در این نوع بسته ها از زمان خرید بلیط غیر قابل استرداد و تغییر تاریخ می باشد.

بسته شماره دو شامل ارزانترین بلیط پگاسوس به اضافه 20 کیلو بار به اضافه 8 کیلو داخل کابین می باشد ،شرایط کنسلس در این بسته بستگی به زمان کنسل کردن پرواز پگاسوس و لود پرواز می باشد که در صورتی که از نمایندگان رسمی فروش پگاسوس خرید انجام شده باشد می توان با جریمه که سیستم پگاسوس در همان لحظه اعلام می کند اقدام  به کنسلی و تغییر تاریخ بلیط کنند.


بسته شماره سه که شامل ارزانترین بلیط پگاسوس به اضافه 25 کیلو بار +یک عدد ساندویچ +و 8 کیلو بار دستی داخل کابین می باشد در این نوع بسته بستگی به زمان کنسلی شما با جریمه کمتر نسبت به بسته شماره2 انجام می شود.


بسته شماره چهار که شامل ارزانترین نرخ بلیط به اضافه 30 کیلو بار +کترینگ در پرواز +8 کیلو بار دستی داخل کابین می باشد در این بسته بستگی به زمان کنسلی با کمترین جریمه ممکن امکان کنسل کردن و تغییر تاریخ می باشد

و به هر حال پیشنهاد شباویز پرواز به شما استفاده از پکیج شماره 2 می باشد که شما به راحتی می توانید از سایت اصلی خود پگاسوس و یا از نمایندهای اصلی فروش تهیه کنید. متاسفانه در بسیاری از موارد بسیاری از مسافرین خرید خود را از سایتهای مختلف انجام می دهند که در صورت بروز هرگونه مشکل پاسخگوی شما نخواهند بود.


لینک های مرتبط هواپمایی پگاسوس:



جریمه کنسلی پگاسوس | قیمت اضافه بار پگاسوس



7 علت که بلیط پگاسوس آنلاین نخرید . کلیک کنید .

ناشر: شباویز
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR