مراکز خرید شهر آدانا

مراکز خرید شهر آدانا

آدانا مراکز خرید متنوعی دارد. فروشگاه های قدیمی و مدرن ، امکان خرید را در این شهر فراهم می کند. چند مرکز بزرگ خرید نیز در حال احداث است.

خیابان کاک ماک (Cakmak)

در بخش غربی و قدیمی شهر قرار دارد . برای اینکه این خیابان ، فقط محل عبور و مرور عابران بشود تلاش های بسیاری انجام شده است؛ اما از آنجا که ترافیک این خیابان قابل انتقال به مکان دیگری نیست، این تلاش ها ناکام ماند. این خیابان قدیمی فروشگاه های بسیاری دارد.

مرکز خرید ام وان (M1 Merkez)

با وسعت حدود 78،372 مترمربع ، در سال 2000در غرب رودخانه سیحان افتتاح شد.

مرکز خرید کرفور (Carrefour)

شغبه ای از فروشگاه زنجیره ای معروف فرانسوی است که در سال 1990 افتتاح شده و در غرب رودخانه سیحان در بخش جدید شهر قرار دارد. کرفور 32 هزار متر مربع مساحت و سوپر مارکت های بزرگ و فروشگاه های مختلف دارد.

مرکز خرید آپتیم (Optimum Outlet)

 بزرگ ترین مرکز خرید منطقه است که در شرق رودخانه سیحان قرار دارد و نزدیک ترین مرکز خرید به مرکز شهر است. آپتیمم در آوریل 2011 افتتاح شده و یک مرکز تفریحی نیز دارد.

همچنین بلوار ضیاپاشا (Ziyapasa) ، به موازات رودخانه در بخش غربی شهر قرار گرفته و مغازه هایی متنوع با برندهای معروف دنیا دارد. بلوارهای اورن (Evren) و دمیرل (Demirel) نیز دارای فروشگاه هایی با برندهای معروف هستند. بازارهای سنتی هم در سطح شهر وجود دارند؛ این بازارها در گذشته محل بسیار خوبی برای خرید بودند.

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR