گردشگران در بارسلونا نمی توانند از Segways استفاده کنند!

مطالب خواندنی 26 تیر ، 1395 5 دقیقه

 Segway ها بی سرو صدا ، جالب و برای گردش شما به دور شهر راحت و پر سرعت هستند

SHABAVIZ_PARVAZ0001

اما افسوس که قانون گذاران اروپایی این سبک جدید از حمل و نقل را نمی پسندند . در سالهای اخیر انبوه این دستگاه ها راه خود را در میان تفرجگاه های بارسلونا باز کرده بودند و به شما اجازه یک پیاده روی لذت بخش بدون احساس خستگی می دادند. اما به نظر می رسد استفاده از آنها برای ساکنان محلی خیلی هم لذت بخش نبوده و تبدیل به یک تهدید دائمی شده است.

آخرین اعلانیه شهر بارسلونا خبر از ممنوعیت استفاده و ورود Segway ها و دوچرخه های تاکسی به نقاط کلیدی شهر داده است. Segway ها و Hoverboard  ها قبل از این در جاده های عمومی انگلستان ممنوع شده بودند.

SHABAVIZ_PARVAZ0002

در حالی که تورهای Segway برای گردشگران در پایتخت اسپانیا بسیار محبوب هستند، بارسلونا اعلام کرده که گردش سگوی و دوچرخه های تاکسی در منطقه تفریحی بین هتل Vela و بندرالمپیک ، 90 یورو جریمه در پی دارد و در صورت تکرار می تواند تا 1000 یورو افزایش پیدا کند . این اقدام با هدف کاهش ازدحام جمعیت و ایجاد مزاحمت برای ساکنان محلی در فصل شلوغ مسافرین صورت می گیرید.

این تصمیم در راستای اجرای فعالیتهای مربوط به کاهش اثرات مخرب گردشگری در شهر انجام می گیرد. قبل از این نیز اعلام شده بود که شهر عزم خود را برای تبدیل بیش تر از نیمی از خیابان های شهر به محدوده پیاده روی و فضای سبز جزم کرده و در حال محدود کردن استفاده از آپارتمان های اجاره ای و تعطیلی اماکن پرسروصدای شهر هستند . همچنین یک ضرب العجل قانونی به صاحبان هتل ها برای حفظ مغازه های تاریخی و توقف خرید آنها توسط فروشگاه های زنجیره ای داده شده است.

SHABAVIZ_PARVAZ0003

مشاوره رایگان