یک روز را در بهترین مراکز خرید آنتالیا بگذرانید

معرفی مراکز خرید 26 اسفند ، 1402 5 دقیقه

با مراکز خرید آنتالیا آشنایی کافی دارید؟ تفریح و خوشگذرانی میان جاذبه‌های طبیعی بکر و دیدنی تنها نیمی از سفر به آنتالیا را تشکیل می‌دهد. نیمه جذاب دیگر آن پرسه‌زدن در مراکز خرید و بازارهای رنگارنگی است که نوید یک زندگی پرشور و رویایی را به گردشگران می‌دهند. اگر اهل خرید هستید، توصیه می‌کنیم در برنامه‌ریزی‌های خود بخشی را هم به بازارگردی آن اختصاص دهید. نگران نابلدی راه هم نباشید؛ ما در ادامه فهرستی جامع از بهترین مراکز خرید آنتالیا را در اختیارتان می‌گذاریم.

ترا سیتی؛ از بهترین مراکز خرید آنتالیا

مادر بهترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز تجاری ترا سیتی است که در منطقه بسیار خوش‌آب‌وهوا و دیدنی لارا قرار دارد. این مجتمع تجاری در 4 طبقه برندهایی محبوب و معتبر را از سراسر جهان گرد هم آورده است تا گردشگران لذتی تمام‌عیار را هنگام خرید تجربه کنند.

تراسیتی که در سال 2011 در آنتالیا افتتاح شد، به واسطه استقرار در مرکز شهر و ارائه کالاهایی باکیفیت محبوبیت جهانی پیاده کرده است. این مجموعه بیش از 180 فروشگاه مختلف دارد که شما با گشت‌وگذار در آن‌ها می‌توانید بهترین پوشاک، مجلل‌ترین زیورآلات و خوش‌ساخت‌ترین لوازم منزل را برای خود خریداری کنید. برندهایی که در این مرکز خرید می‌توانید تهیه کنید عبارتند از:

  • آدیداس
  • ال سی وایکیکی
  • زارا
  • کوتون
  • ال دو
  • بی اند بی
  • نایکی
  • تامی
  • لاگوست
  • هوگو باس

تراسیتی برای اوقات خستگی و گرسنگی‌‌تان هم امکانات مهیج و جذابی تدارک دیده است. این مجموعه ضمن داشتن فود کورت با انواع رستوران فرنگی و ترکی، صاحب نفس‌گیرترین سینمای چندبعدی است. همچنین یک سرزمین بازی و اتاق مادر-کودک دارد که می‌توانید از آن در جهت شادی فرزند دلبندتان بهره ببرید. صرافی، پارکینگ اختصاصی، رستوران‌های متعدد و کافی‌شاپ از دیگر امکانات موجود در این مجتمع تجاری است.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، محله مراد پاشا، تکلی اوغلو، فنر

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

تصویری از مرکز خرید تراسیتی

تصویری از مرکز خرید ترا سیتی

مارک آنتالیا؛ از مراکز خرید جدید آنتالیا

یکی از تازه‌نفس‌ترین مراکز خرید آنتالیا که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد، مرکز خرید مارک است. این مجتمع اگرچه عمری چندین و چندساله ندارد، اما به واسطه داشتن معماری باشکوه و مدرن توانسته است جای خود را در قلب گردشگران و شهروندان این شهر باز کند. مرکز خرید مارک یکی از مجموعه‌هایی است که تردید میان مارماریس یا آنتالیا را از بین می‌برد؛ چراکه معماری زیبای آن گردشگران زیادی را برای بازدید و خرید به آنجا می‌کشاند.

مرکز خرید مارک بیش از 100 فروشگاه معتبر دارد که ضمن فروش کالاهایی همچون پوشاک، کفش، لوازم آرایشی، کیف و زیورآلات اقدام به عرضه معروف‌ترین سوغاتی‌های آنتالیا می‌کند. وجود برندهای داخلی در کنار برندهای مشهور جهانی از دیگر ویژگی‌های برجسته این مجموعه است که به کاربران در خرید کالاهای متنوع آزادی عمل کامل می‌دهد.

مجتمع تجاری مارک در ارائه امکانات تفریحی و رفاهی از مراکز خرید کهنسال و قدیمی این شهر چیزی کم ندارد. سالن‌های سینما، رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، پارکینگ و سالن بازی ویژه کودکان از جمله امکانات رفاهی است که در این مجموعه به چشم می‌خورد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا،  منطقه مراد پاشا، کاظم اوزالپ کادسی، محله تاهیل بازاری

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

عکس مرکز خرید مارک آنتالیا

تصویری از داخل مرکز خرید مارک آنتالیا

میگروس آنتالیا؛ از معروفترین مراکز خرید آنتالیا

یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید آنتالیا که لحظات خوبی را برای خرید و تفریح گردشگران رقم زده، مرکز خرید میگروس است. این مجتمع تجاری که عمری 22ساله دارد در مرکز پارکی بزرگ و در مجاورت با آکواریوم مشهور آنتالیا واقع شده است. این موقعیت مکانی یک حسن بزرگ دارد که شما می‌توانید از فضای مفرح و دل‌انگیز این پارک در جهت رفع خستگی همراهان خود بهره ببرید.

مرکز خرید میگروس بیش از 130 فروشگاه مختلف دارد که به شما امکان می‌دهد تا لذت خرید کفش و لباس را از برترین برندهای جهانی تجربه کنید؛ مثلا زارا، کوتون، ال سی وایکیکی، مودو و آدیداس.

مجتمع تجاری میگروس در منطقه مشهور کنیالتی قرار دارد و این به معنای دسترسی بسیار خوب شما به جاهای دیدنی آنتالیاست. ضمن اینکه خود این مجموعه چشم‌اندازی بسیار زیبا و دیدنی به دریای مدیترانه دارد. بنابراین اگر ساعت‌ها در میان فروشگاه‌های رنگارنگ این مجموعه پرسه بزنید، باز احساس خستگی نخواهید کرد. صرافی، پارکینگ، کافی‌نت، سینمای 7بعدی، فودکورت، هایپرمارکت و کافه‌های سنتی امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه کونیالتی، آراپسویو، بلوار آتاتورک

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

عکس مرکز خرید میگروس آنتالیا

تصویری از نمای بیرونی مرکز خرید میگروس

آنتالیا مال

نام مرکز خرید معروف و پرآوازه استانبول مال به گوش‌تان خورده است؟ آنتالیا مال نیز مرکز خریدی مشابه استانبول مال است که تقریبا در تمام شهرهای ترکیه شعبه دارد. این مرکز خرید که اغلب آن را با نام دیگرش یعنی مال آف آنتالیا می‌شناسند، از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود.

در مرکز خرید آنتالیا مال هر چیزی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. کافی است کمی زمان بگذارید تا بهترین محصولات را از برترین برندهای مشهور جهانی صاحب شوید. از برندهای محبوبی که در این فروشگاه تجاری نمایندگی دارند، می‌توان به زارا، ال سی وایکیکی، دفاکتو، شنل، آدیداس و اچ اند ام اشاره کرد.

البته بی‌انصافی است اگر آنتالیا مال را تنها به عنوان یک مرکز خرید ساده به شما معرفی کنیم. در این مجموعه فرصت تجربه هر نوع هیجان و خوش‌گذرانی مهیاست. از زمین بازی 1600 متری آن بگیرید تا پردیس سینمایی‌اش که 2200 نفر ظرفیت دارد و شور و هیجان را به معنای واقعی کلمه چاشنی لحظات‌تان می‌کند.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه کپز، محله آلتینووا سینان

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

تصویری از مرکز خرید آنتالیا مال

عکس مرکز خرید آنتالیا مال

مرکز خرید آگورا؛ از مراکز خرید زنجیره ‌ای آنتالیا

اگر خرید از ایکیا را صدر اولویت‌های بازارگردی خود در آنتالیا قرار داده‌اید، بهتر است هر چه زودتر به مرکز خرید آگورا سر بزنید. این مجموعه تجاری که زیرمجموعه گروه اوداک محسوب می‌شود، خارج از مرکز شهر و در منطقه‌ای به نام کپز قرار دارد.

طراحی منصربه‌فرد نمای بیرونی آگورا اولین چیزی است که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. این مجموعه دارای حیاطی بزرگ با آب‌نمایی بسیار زیباست که دور تا دور آن را فروشگاه‌های مدرن و شیک احاطه کرده‌اند. بالای هر فروشگاه، رستوران یا کافه‌ای قرار دارد که گردشگران برای تجدید قوا می‌توانند به فضای امن و آرام آن پناه ببرند.

مرکز خرید آگورا میزبان مجموعه‌ای کامل از برندهای مشهور جهانی و فروشگاه‌های ارزان قیمتی است که به عرضه باکیفیت‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین محصولات می‌پردازند. پوشاک، لوازم آرایشی، زیورآلات، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیک، لوازم ورزشی، کتاب و لوازم خانه از جمله کالاهای ارائه‌شده در این مجموعه است.

جالب است بدانید که آگورا ابتدا یک مجتمع تفریحی بوده است که بعدها مرکز خریدی متنوع به ساختار آن اضافه می‌شود. بنابراین در این مجموعه تفریحی-تجاری امکانات متنوعی برای خوشگذرانی پیش روی شما خواهد بود. مجموعه سینمایی مجهز، سالن بزرگ بولینگ، پارک بازی سرپوشیده با مهیج‌ترین ترن‌های هوایی و سالن بازی کامپیوتری تنها گوشه‌ای از تفریحات مهیج این مرکز خرید است.

آگورا به عنوان یکی از بهترین و جذاب‌ترین مراکز خرید آنتالیا 20 نوع کافه و رستوران بین‌المللی دارد که در فضای دل‌انگیز آن‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی و غذاهای ترکی را نوش جان کنید.

آدرس: ترکیه، آنتالیا،  منطقه کپز، خیابان آلتینوا سینان، خیابان چاگداش

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

عکس مرکز خرید آگورا

تصویری از مرکز خرید آگورا

اوت لت دیپو؛ از ارزانترین مراکز خرید آنتالیا

اگر شیفته حراجی‌های بزرگ آخر فصل هستید، مجتمع تجاری دیپو را دریابید. این مجموعه که جزو برترین اوت لت‌ها یا همان مرکز خرید آنتالیا ارزان‌ محسوب می‌شود در منطقه کپز قرار دارد. اگر تنها به یک دلیل پاسخ سوال «کوش آداسی بهتره یا آنتالیا»، آنتالیا باشد، همین اوت لت دیپو است.

مجموعه تجاری دیپو در سال 2004 میلادی افتتاح شد و از همان سال‌های نخست توانست نام خود را در فهرست برترین و درعین‌حال ارزان‌ترین مراکز خرید آنتالیا جا دهد. این مجموعه اگرچه فاصله زیادی با مرکز شهر دارد، ارزش بارها بازدید را دارد. دلیل آن هم ارائه باکیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین برندها، آن هم با قیمتی باورنکردنی است. بنابراین اگر می‌خواهید لوکس‌ترین و مجلل‌ترین کالاها را به عنوان سوغات در چمدان خود داشته باشید، گشت‌وگذار در دیپو را از قلم نیندازید.

مرکز خرید دیپو امکانات تفریحی متنوعی هم دارد که شامل 5 سالن سینما، پیست کارتینگ، کافی‌شاپ، رستوران‌های ترکی و بین‌المللی، صرافی و زمین بازی کودکان می‌شود.

آدرس: ترکیه، آنتالیا،  کپز، سریک، آلتینووا سینان

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

تصویری از اوت لت دیپو

تصویری از داخل اوت لت دیپو

مرکز خرید اوزدلیک پارک

اگر قصد خرید از برندهای معتبری نظیر کوتون، کالینز، مانگو و پارک براوو را دارید، مرکز خرید اوزدلیک یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا برای شما خواهد بود. این مجموعه با بیش از 150 فروشگاه متنوع، کالاهایی متفاوت را با قیمتی مناسب از برترین برندها به شما عرضه می‌کند و از مراکز خریدی است که هنگام سفر با تور آنتالیا نباید بازدید از آن را از قلم بیندازید.

تاریخ افتتاح مرکز خرید اوزدلیک پارک به سال 2009 میلادی بازمی‌گردد. این مجموعه شعبه‌های متنوع دیگری هم در شهرهای ازمیر، بورسا، اینهگول و گورسو دارد که در تمامی آن‌ها کالاها و محصولات متنوع با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برگزاری جشنواره‌های تخفیفی گوناگون هم از دیگر مزیت‌های برجسته‌ای است که تنها در مرکز خرید اوزدلیک یافت می‌شود.

اوزدلیک به عنوان بهترین مرکز خرید آنتالیا فاقد هرگونه سالن بازی برای کودکان است. اما در عوض تا دل‌تان بخواهد در بخش تفریحات جذاب بزرگسالان خلاقیت و سلیقه به خرج داده است. تماشای فیلم‌های روز دنیا در سالن‌های سه‌بعدی، شرکت در رقابت‌های نفس‌گیر بولینگ و سرو غذا و نوشیدنی در روح‌نوازترین کافه‌ها و رستوران‌ها از جمله تفریحات نابی است که می‌توانید با حضور در مجموعه اوزدلیک امتحان کنید.

لازم به ذکر است که پارکینگ این مجموعه برای 1100 وسیله نقلیه ظرفیت دارد. با این قابلیت شما می‌توانید خریدی کاملا لذت‌بخش و بی‌دغدغه را در مرکز خرید اوزدلیک پارک آنتالیا تجربه کنید.

آدرس: آنتالیا، ترکیه، منطقه کپز، محله فابریکالار، خیابان فکری ارتن، پلاک 2

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

تصویری از مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا

تصویری از مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا

مرکز خرید لارا؛ از پرآوازه ترین مراکز خرید آنتالیا

لارا منطقه‌ای بسیار معروف است که بار شهرت و آوازه مراکز خرید آنتالیا را یک تنه به دوش می‌کشد. این منطقه تفریحی ضمن داشتن آب‌وهوای مطبوع و دل‌انگیز، صاحب زیباترین ساحل شنی هم هست که بازدید از آن را نباید به هیچ قیمتی از دست داد.

مرکز خرید لاورا

اگر از محلی‌های منطقه لارا مشهورترین مرکز خرید آنتالیا را جویا شوید، بی‌معطلی از مرکز خرید لاورا نام خواهند برد. این مجموعه که پاتوق تمام گردشگران داخلی و خارجی است، مساحتی به وسعت 11 هزار متر مربع دارد.

در مساحت وسیع این مجموعه 80 فروشگاه معتبر به چشم می‌خورد که محصولاتی متنوع در عرصه پوشاک، لوازم منزل، تجهیزات الکترونیکی و زیورآلات عرضه می‌کنند. این مجموعه برای راحتی بیشتر کاربران مجموعه‌ای امکانات رفاهی نظیر رستوران، کافه، پارکینگ و سالن سینما را هم در دل خود دارد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، مورات پاشا، فنر، بلوار بولنت اسویت، پلاک 2

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تصویری از مرکز خرید لاورا آنتالیا

تصویری از مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید شیمال؛ لوکس ترین مرکز خرید آنتالیا

عنوان لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید آنتالیا هم به شیمال تعلق پیدا می‌کند که در فضایی بسیار وسیع 90 برند محبوب محلی و بین‌المللی را گرد هم جمع کرده است. اگر به خرید کالاهای لوکس و گران‌قیمت علاقه‌مند هستید، مرکز خرید شیمال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مجموعه دارای یک سالن سینما نیز هست که در آن می‌توانید اوقاتی را به استراحت و تفریح سپری کنید

آدرس: ترکیه، آنتالیا، مورات پاشا، فنر، خیابان تکلی اوگلو، پلاک 3

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تصویری از مرکز خرید شیمال

تصویری از داخل مرکز خرید شیمال

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال

یکی از مراکز خرید آنتالیا در لارا که معماری سلطنتی آن هوش از سر شما می‌برد، مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال است. این مجموعه که در سال 2008 افتتاح شده است، در ارائه متنوع‌ترین محصولات حرف اول را می‌زند. کیف و کفش چرم، ساعت و زیورآلات، پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و تجهیزات الکترونیکی از جمله کالاهایی است که با بالاترین کیفیت در فروشگاه‌های این مجموعه عرضه می‌شود.

در مرکز خرید آنتالیوم فرصت خرید هر نوع سوغاتی کاملا مهیاست. لازم به ذکر است که این مرکز خرید در ارائه امکانات تفریحی و رفاهی متنوع حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گل سرسبد تمام این امکانات هم رستوران‌های متعدد بین‌المللی است که زیباترین لحظات را در سرو غذا پیشکش گردشگران می‌کند.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه لارا، خیابان لارا توریزم

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب

عکس پاساژ آنتالیوم پریمیوم مال

تصویری از پاساژ آنتالیوم پریمیوم مال

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

پرسه‌زدن در بازارهای قدیمی هر شهر عیشی وصف‌نشدنی به همراه دارد که باید آن را امتحان کنید تا بدانید از چه لذتی سخن می‌گوییم. مرکز خرید ایکی کاپیلی هان با داشتن عمری چندصدساله بهترین مرکز خرید قدیمی آنتالیا محسوب می‌شود.

این بازار قدیمی که در گذشته محل دادوستد تجار و بازاری‌های قدیمی بوده، امروزه به بزرگ‌ترین قطب گردشگری در منطقه لارا و شهر آنتالیا تبدیل شده است. ادویه‌جات، ترشی‌جات، محصولات چرمی و صنایع دستی از بهترین محصولاتی است که در این بازار سرپوشیده یافت می‌شود.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، مورات پاشا، محله بالبی

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

مرکز خرید آکاپارک؛ شیرینی های ترکی در مراکز خرید آنتالیا

از دیگر مراکز خرید آنتالیا در منطقه لارا آکاپارک است که شهرتش تنها محدود به ارائه محصولاتی از برندهای ترکی و خارجی نمی‌شود. این مجموعه 4 طبقه با مساحتی بالغ بر 58 هزار متر مربع در عرضه بهترین باقلوای استانبول رتبه اول را از خود کرده است. بنابراین اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین لحظات را در خرید تجربه کنید، بازدید از مرکز خرید آکاپارک را فراموش نکنید.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه لارا، کمراگزی

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

تصویری از مرکز خرید آکاپارک

نمایی از مرکز خرید آکاپارک

هتل ‌های نزدیک به مراکز خرید آنتالیا

بخش اعظمی از بهترین هتل های آنتالیا در منطقه لارا جا خوش کرده‌اند. همین امر هم موجب می‌شود تا گردشگران ضمن تجربه اقامت در رویایی‌ترین هتل‌ها دسترسی بسیار آسان و بی‌دردسری به بهترین مراکز خرید آنتالیا ترکیه داشته باشند.

البته که در سایر مناطق آنتالیا نیز هتل‌هایی لوکس و 5 ستاره به چشم می‌خورد که به شما فرصت می‌دهد تا با صرف زمان بسیار کوتاهی خود را به مراکز خرید معروف و قدیمی این شهر برسانید. از بهترین این هتل‌ها باید از موارد زیر نام برد:

  • هتل 5 ستاره آکرا
  • هتل 5 ستاره لارا
  • هتل 5 ستاره ریکسوس داون تاون
  • هتل 5 ستاره سلکتوم لاکچری ریزورت بلک
  • هتل 5 ستاره دلفین بی گرند ریزورت
  • هتل 5 ستاره کنکورد دلوکس ریزورت
  • هتل 5 ستاره دلفین ایمپریال لارا
  • هتل 5 ستاره دلفین دیوا پریمیر
  • هتل 5 ستاره باروت لارا کالکشن
  • هتل 4 ستاره سندر
  • هتل 4 ستاره مارینا
  • هتل 4 ستاره بلکون
  • هتل 3 ستاره ملودی
  • هتل 3 ستاره لارا ورلد

تصویری از هتل 5 ستاره ریکسوس داون تاون

تصویری از هتل 5 ستاره ریکسوس داون تاون

مراکز خرید آنتالیا؛ تجربه ‌ای ناب در تفریح و خرید

مراکز خرید آنتالیا تجربه‌ای از بهترین خریدها و تفریحات مهیج را برای شما رقم می‌زند. اگر خریدکردن نقش پررنگی در سفر شما به آنتالیا دارد، بهتر است که زمان سفر را در نیمه اول سال تنظیم کنید. در این فصل از سال جشنواره‌های تخفیفی متعددی در معتبرترین مراکز خرید آنتالیا برپا می‌شود که به شما این فرصت را می‌دهد تا خریدی مجلل و لوکس و درعین‌حال به‌صرفه را تجربه کنید. بنابراین تور آنتالیا نوروز 1403 یک انتخاب بی‌نظیر برای سفر به ترکیه و آنتالیا خواهد بود.

سوالات متداول:

۱- مراکز خرید معتبر در آنتالیا کجا قرار دارند؟

آنتالیا شهری با مراکز خرید زیاد است. این مراکز خرید شامل مراکز خرید بزرگ مانند مرکز خرید میگروس، تراسیتی و مارک آنتالیا هستند. همچنین، منطقه‌هایی مانند کنیالتی و ساحل لارا نیز دارای مراکز خرید محلی و بومی هستند که محلی‌ها و گردشگران را جذب می‌کنند.

۲- مراکز خرید در آنتالیا هفته‌ای چند روز باز هستند؟

بیشتر مراکز خرید در آنتالیا هر روز هفته باز هستند؛ از جمله روزهای تعطیل. ساعت کاری این مراکز عموما از 10 صبح تا 10 شب است، با این حال در تعطیلات و روزهای ویژه ممکن است ساعت‌های کاری تغییر کند. بهتر است قبل از رفتن به مرکز خرید مورد نظر، ساعت کاری آنها را چک کنید.

مشاوره رایگان