به چند دلیل حتما به دبی سفر کنید

مطالب خواندنی 08 اردیبهشت ، 1397 5 دقیقه
 دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری بین المللی و مراکز منطقه ای شناخته شده است ، این شهر شامل تنوع زیادی در جاذبه های گردشگری در جهان است ، دبی خود را به یکی از شهرهای بزرگ بین المللی تبدیل کرده است ، از ویژگی های دبی می توان به دسترسی اسان ، زیرساخت های پیشرفته و مکان های مدرن اشاره کرد

dubaitour_shabaviz__2_

دسترسی آسان به مرکز حمل و نقل بین المللی


  • فرودگاه بین المللی دبی به عنوان شلوغ ترین فرودگاه با ترافیک سالانه بیش از 83.6 میلیون مسافر در سال 2016 رتبه یندی شده است .
  • این فرودگاه 90 خط هوایی را به بیش از 240 مقصد در سراسر 6 قاره صادر می کند ، در فرودگاه بین المملی در سال بیشتر از 200 میلیون نفر تردد می کند .
  • هواپیمایی امارات حامل پرچم دبی است و با پراوز به بیش از 150 مقصد در سراسر جهان  ، از زمان راه اندازی این خط هواپیمایی در سال 2009 فلای دبی به سریعترین شرکت هواپیمایی شروع به کارنموده است و به بیش از 85 مقصد در 44 کشور جهان پرواز می کند .

چه کسی می توانست تصور کند یک روستای کوچک به یکی از قطب های گردشگری جهان تبدیل شود ، دبی دارای یک زیر ساخت جهانی و جاده های بسیار خوب می باشد دبی نقطه عطفی برای تجارت با یک منطقه 2.2 میلیارد نفری در افریقا ، اروپا و خاورمیانه می باشد .

dubaitour_shabaviz__3_

وجود هتل های بسیار مناسب با انواع سلیقه ها


دبی دارای طیف گسترده ای از هتل ها  با بیش از 100 هزار اتاق می باشد ، برآوردها نشان می دهد که تا پایان سال 2019 تعداد اتاق ها به 134 هزار اتاق می رسد .

دبی دارای امکانات فراوانی می باشد ، یکی از امکانات اتاق جلسه برای 10 نفر است ، مرکز بین المللی کنوانسیون ونمایشگاه دبی دارای بیش از 12000 متر مربع نمایشگاه و فضای جلسه است که تنها 10 دقیقه رانندگی با خط مترو و فرودگاه دارد


dubaitour_shabaviz__4_

موقعیت تجاری و کاری مناسب در دبی

  • موقعیت ایده ال دبی ، ارتباطات عالی و خدمات تجاری گسترده ، دبی تبدیل به مرکز تجارت برای  منطقه شده است ، دولت طرفدار کسب و کار است و با شفاف ترین مقررات تجاری در منطقه امکان کسب و کار بدون مالیات ضمن دسترسی به نیروی کار ماهر فراهم می کند .
  • شاخص های اشتغال قوی ، افزایش درآمد ریال تنوع استراتژیک بازارهای دبی ، دبی را به یکی از بزرگترین اقتصادهای شهری در جهان کرده است ، در گزارش جهانی رقابت برای اقتصاد جهانی رتبه 16 از 138 اقتصاد را کسب کرده است .
  • دبی مرکز رو به رشدی است که تعداد قابل توجهی از دانشگاهها و مراکز پژوهشی را در خود جای داده است ، دبی جزو جوامع پر رونق برای به اشتراک گذاری دانش و  تبادل ایده ها می باشد .

dubaitour_shabaviz__5_

موقیت درمانی و آموزشی بی نظیر در دبی

  • از دیگر ویژگی های دبی اینترنت پر سرعت و مراکز بهداشتی و درمانی بی نظیر می باشد .
  •  دبی دارای یک محیط سیاسی پایدار و یک شهر امن برای شهروندان ، ساکنان و بازدید کنندگان است ، به گفته اینترپل دبی یکی از امن ترین شهرهای جهان است که از لحاظ جنایات در پایین ترین سطح خود قرار دارد .

dubaitour_shabaviz__8_

تجربیات و تفریحات هیجان انگیز

  • تجربیات و ورزش ها وتریحات هیجان انگیز، تعطیلات آب گرم لوکس و ، پارک آبی ، تفریحات هوایی و جتر بازی و.....
  • در دبی رستوران های بی شماری وجود دارد از جمله رستوران های ان می توان به رستوران های عربی و آسیایی و فرانسوی و مکزیکی اشاره کرد و البته چند رستوران ایرانی
  • یکی دیگر از تجربیات هیجان انگیز در دبی مسابقات اسب سواری می باشد

dubaitour_shabaviz__9_

مشاوره رایگان