فینال جام جهانی را تماشا نخواهم کرد

مطالب خواندنی 24 تیر ، 1397 5 دقیقه
اکسل ویتسل، هافبک تیم ملی بلژیک مدعی شد آنها انگیزه دارند با غلبه بر انگلیس به رده سوم دست یابند.


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک برای اولین بار می توانست به فینال جام جهانی برسد اما تک گل اومتیتی مانع رخ دادن این اتفاق شد و حالا ویتسل می گوید آنها می خواهند انگلیس را در دیدار رده بندی مغلوب کنند.


01319555__Copy_


اکسل ویتسل گفت: "ما در حال سپری کردن دوران زیبایی هستیم و اگرچه موفق به فتح جام نشده ایم اما نمایش خوبی داشته ایم. در 2 سال اخیر ما همیشه در بین کاندیدا بوده ایم اما همانند دیدار برابر فرانسه، جزئیات تفاوت ها را رقم می زند. استادیوم سن پترزبورگ بسیار زیبا است و دیگر استادیوم ها در روسیه نیز فوق العاده هستند، اما شاید سن پترزبورگ بهترین آنها باشد.

ما تیمی با تعداد زیادی از بازیکنان نامدار هستیم که در باشگاه های بزرگ بازی می کنند و من هم در چین بازی می کنم اما وقتی که بخواهید در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشید دیگر مهم نیست از کجا آمده اید.

57591087__Copy_

هنوز یک مسابقه از جام جهانی باقی مانده و ما انگیزه داریم زیرا می توانیم رتبه سوم را از آن خود کنیم. اگرچه بازیابی دوباره بعد از شکست برابر فرانسه آسان نبود اما این کار تقریبا انجام شده است. بازی فینال را تماشا نخواهم کرد زیرا هیچکدام تیم مورد علاقه من نیستند."

به گزارش "ورزش سه"، این دو گزارشگر باسابقه فوتبال ایران که در تورنمنت روسیه 2018 بازی های مختلفی را گزارش کرده اند ، برای گزارش دو بازی حساس رده بندی و فینال جام جهانی روسیه انتخاب شده اند.

england_national_football_team_2014__Copy_

به این ترتیب مزدک میرزایی گزارشگر بازی فینال میان فرانسه و کرواسی خواهد بود و جواد خیابانی هم دیدار رده بندی را گزارش می کند. رقابتی که بین بلژیک و انگلیس برگزار می شود.

01319222__Copy_

فینال جام جهانی 2014 بین آلمان و آرژانتین را نیز مزدک میرزایی گزارش کرده بود.

منبع : ورزش 3

مشاوره رایگان