دوربین دامن‌گیر خانم‌های کره ای شد!!

مطالب خواندنی 23 مرداد ، 1397 5 دقیقه

My_life_is_not_your_porn_South_Koreans_shabavizparvaz_02بزرگترین تظاهرات زنان در تاریخ کره جنوبی اتفاق افتاده است. با اینکه در کره جنوبی با انواع الکل و فیلم های کذایی و ... به راحتی می توان مثلا بی قیدی را تجربه کرد، اما هرگز جوانهایشان سیر نمیشوند و روز به روز ارضای جنسی جوانان کرهای سخت میشود. این جوانان در خیابان و اماکن خصوصی به صورت مخفیانه از زنها در حالات مختلف عکس میگیرند و در سایتهای مستهجن اقدام به پخش آن میکنند.

انقدر این بیماری روانی عکس مخفی از زنان در کره که بالا رفته است که بالاترین نرخ خودکشی در دنیا را به خود اختصاص داده است. زنان این کشور با ایجاد بزگترین تظاهرات زنانه کره در تاریخ خواستار پایان دادن به این بی بند و باری شده اند.

این حرکت زنان کره بعد از حرکت جهانی #metoo و با انتخاب نام #molka به عنوان دومین حرکت بزرگ سو استفاده جنسی از زنان شناخته می شود.

مقام مسئول شهر سئول اعلام کرده ، شنبه گذشته 18 هزار زن به خیابان های سئول آمده بودند. خانمهای کره جنوبی از عکس هایی که به صورت مخفی گرفته می شوند خسته شده اند. اکثر معترضین چهره خود را با کلاه بیسبال، عینک آفتابی و ماسک های جراحی پوشانده بودند. 

معترضین تی شرت های قرمز به تن کردند تا نشانه "زنان عصبانی جهان را تغییر خواهند داد" باشند. شعار معترضین :"بیایید مبارزه کنیم تا آخرین فیلمبرداری غیر قانونی بمیرد!" ، "پیام من به مردان : من هدف میل جنسی تو نیستم! شهروند درجه اول هستم مانند تو!"

My_life_is_not_your_porn_South_Koreans_shabavizparvaz_07

My_life_is_not_your_porn_South_Koreans_shabavizparvaz_03

My_life_is_not_your_porn_South_Koreans_shabavizparvaz_01

My_life_is_not_your_porn_South_Koreans_shabavizparvaz_04

My_life_is_not_your_porn_South_Koreans_shabavizparvaz_05

مشاوره رایگان