هتل لیبرتی لیکیا فتحیه|LIBERTY LYKIA HOTEL FETHIYE

  هتل لیبرتی لیکیا فتحیه

اگر به دنبال یک کنج دنج و آرام برای استراحت و تفریحات آبی هستین و انتخاب شما شهر زیبای فتحیه بوده است سری به هتل لیبرتی لیکیا بزنید قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد و یک اقامت فراموش نشدنی در یک هتل بینظیر به خود هدیه دهید.

هتل لیبرتی لیکیا که در ساحل اولودنیز واقع شده است دارای یک ساحل خصوصی به طول 750 متر، 4 استخر، یک زمین مینی گلف و یک مرکز آبگرم دارد. این هتل طیف گسترده ای از فعالیت ها از غواصی تا پاراگلایدر را ارائه می دهد.

هتل لیبرتی لیکیا با ارائه خدمات بی نظیر نظر هر سخت پسندی را به خود جلب میکند. ویلاهای بزرگ لیبرتی لیکیا در میان باغ سبز قرار دارند و دارای آشپزخانه خصوصی با وسایل آشپزخانه هستند. هر ویلا دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و بالکن است. هرکدام همچنین چای و قهوه را ارائه می دهند.

  خدمات هتل لیبرتی لیکیا

غذا و نوشیدنی : هتل لیبرتی لیکیا دارای 7 رستوران است که غذاهای منتخب از غذاهای بین المللی را سرو می کنند و 2 رستوران مخصوص کودکان با طراحی ویژه. می‌توانید غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای یا غذاهای دریایی را در رستوران‌های à la carte با هزینه اضافی میل کنید (رستوران‌های A La Cart اضافی هستند). همچنین 8 بار و یک خانه شراب در محل وجود دارد.

استخر و مرکز اسپا : شما می توانید از استخرهای روباز یا مخصوص بزرگسالان لذت ببرید در حالی که کودکان می توانند از سرسره های آبی لذت ببرند. مرکز اسپا حمام و طیف وسیعی از ماساژها را ارائه می دهد. امکانات ورزش های آبی و مرکز تناسب اندام نیز موجود است.

فعالیت ها و ربرنامه های هتل: فعالیت ها و تفریحاتی که در هتل لیبرتی لیکیا توسط پرسنل و مربی های این هتل برگزار میشوند به دو دسته فعالیت هایی که شرکت کردن در طول اقامت شما رایگان است مانند ؛ یوگا، ایروبیک، ایروبیک در آب ، پیلاتس ، تنیس ، تراندازی با کمان، تنیس روی میز، دارت ، بدنسازی و ... که توسط مربیان هتل انجام میگیرد و فعالیت هایی که هزینه آن باید توسط مسافرین عزیز پرداخت شود مانند ن باید توسط مسافرین عزیز پرداخت شود مانند ؛ پاراگلایدینگ، جت اسکی ، فالی برد، سافاری قایق، جیمز باند سافاری و سایر تفریحات آبی موتوری .

البته برای استفاده از امکانات زمین تنیس و گلف و غواصی نیز هم باید از قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید و هزینه های مربوطه را پراداخت بفرمایید.

 نزدیک ترین فرودگاه به هتل لیبرتی لیکیا

نزدیک ترین فرودگاه به شهر فتحیه فرودگاه دالامان میباشد در فاصله 71 کیلومتری آن قراردارد ، هتل لیبرتی لیکیا نیز که در شهر فتحیه واقع شده است.

 فاصله هتل لیبرتی لیکیا از مکان های دیدنی

پاراگلایدر در این منطقه بسیار محبوب است. باباداغ جایی که می‌توانید پاراگلایدر سواری کنید تنها 30 دقیقه با ماشین از لیبرتی لیکیا فاصله دارد. مسیر معروف Lycian Trail Way  (مسیر 500 کیلومتری در دل کوه ودشت های زیبا که فتحیه را به آنتالیا متصل میکند و علاقمندان برای پیاده روی به آنجا می آیند) 650 متر با شما فاصله دارد. مرکز شهر اولودنیز 3 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 اتاق های هتل لیبرتی لیکیا

  • اتاق های دلوکس

1-      دلوکس فمیلی : این اتاق ها در فضایی 43 متری طراحی شده و مناسب اقامت حداکثر 4نفر

2-      دلوکس ساید سی ویو : 24 متر مربع مناسب برای اقامت حداکثر 2 نفر

3-      دلوکس با دید جنگل: 24 متر مربع مناسب برای اقامت حداکثر 2 نفر

  • سوئیت ها

1-      سوئیت با دید جنگل با جکوزی

2-      سوئیت لند ویو

برای اطلاع از سایر اتاق های هتل لیبرتی لیکیا به سایت شباویز مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما در آژانس شباویز پرواز تماس بگیرید.

 

 قیمت هتل لیبرتی لیکیا

قطعا هتل لیبرتی لیکیا نیز مانند سایر هتل ها و اقامتگاه های سراسر دنیا در فصول و مناسبات متفاوت نرخ متغییری نیز دارد، ما در آژانس شباویز پرواز آریا با ارتباط مستقیم با هتل و کارگزاری های معتبر سعی بر ارائه بهترین نرخ ها در تمامی زمان ها داریم و شما برای خرید تور هتل لیبرتی لیکیا میتوانید به سایت شباویز مراجه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 رزرو هتل لیبرتی لیکیا نوروز 1403

آژانس شباویز پرواز آریا مانند هر سال سعی در برگزاری تور های نورو 1403 با بهترین خدمات و کیفیت به شما همران گرامی و همیشگی دارد ، یکی از هتل هایی که در تورهای فتحیه نوروز 1403 در نظر گرفته شده است هتل لیبرتی لیکیا میباشد. برای خرید تور این هتل در نوروز 1403 همراه ما باشید.

تورهای موجود برای هتل لیبرتی لیکیا فتحیه

pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 18 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/18
از 51,290,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 11 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/11
از 58,690,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 28 اردیبهشت
clock 6 شب
calender 1403/02/28
از 49,990,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 4 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/04
از 53,190,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR