هتل کلاب توآنا فتحیه

امکانات ورزشی و تفریحی
مرکز تناسب اندام
پارک آبی کودکان
استخر سرباز
جکوزی
سونا
سالن بازی کودک
ساحل اختصاصی
سولاریوم
امکانات هتل
اسنک بار
جت اسکی
بدمینتون
پینگ پونگ
فوتبال دستی
پارکینگ عمومی
تلویزیون کابلی / ماهواره ای
مینی بار
سشوار

هتل کلاب توآنا فتحیه

درباره هتل: در کنار دریا، در سرزمین‌های باستانی لیکیا، یک منطقه ساحلی خصوصی وجود دارد به نام هتل کلاب توانا. این هتل دارای یک حمام، سونا و استخرهای بزرگ است که با درختان نخل و گل‌های وحشی احاطه شده‌اند. کلاب توانا در منطقه ای منحصر به فرد که در آن دریای مدیترانه و دریای اژه به هم می رسند، دارای عناصر بومی گل و باغ های پرتقال، درختان کندر و مناطق سبز در کنار ساحل است. در زمینی به مساحت 120000 متر مربع درست در کنار ساحل واقع شده است . این یک دهکده تعطیلات 5* که 17 کیلومتر تا مرکز شهر فتحیه و 42 کیلومتر تا فرودگاه دالامان فاصله دارد. در 24 بلوک اقامتی زیبا ساخته شده است. لابی، پذیرش، صرافی، صندوق امانات، رستوران‌های سرپوشیده و بیرونی،سرویس اینترنت، مرکز خرید، آرایشگاه، فتوشاپ، حمام ترکی، سونا، اجاره ماشین , خشکشویی , اتو , اتاق بازی , اتاق تلویزیون , سالن کنفرانس . یک استخر فوق العاده بزرگ، استخر کودکان و استخر سرسره آبی با 3 باند وجود دارد. با قدم زدن و گوش دادن به صداهای آرامش بخش طبیعت، در طبیعت بی نظیر فتحیه غوطه ور شوید. چیزی متفاوت را در منطقه ویژه فتحیه  به نام "بهشت پرندگان" واقع در هتل کلاب توانا تجربه کنید. شما می توانید لحظات لذت بخشی را با پرندگان استوایی در این منطقه تجربه کنید. این هتل درست در ساحل واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی با تمام امکاناتی که برای لذت بردن از ساحل ، آفتاب گرفتن و شنا کردن در دریا و حتی تفریحات آبی نیاز دارین برای شما تدارک دیده شده است.

نزدیک ترین فرودگاه  به هتل کلاب توانا

فاصله هتل تا مرکز شهر فتحیه 17 کیلومتر است.  

از فرودگاه دالامان 42 کیلومتر فاصله دارد.و نزدیکترین فرودگاه به این هتل میباشد

امکانات هتل کلاب توانا

غذا و نوشیدنی : رستوران هتل در کنار محوطه استخر قرار دارد و غذاهای ترکی سرو می کند. مهمانان می توانند از وعده های غذایی خود با چشم انداز استخر و باغ گیاه شناسی لذت ببرند. بار در 24 ساعت شبانه روز انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد.

کلاب توانا به عنوان یک دهکده تعطیلات که پذیرای مهمانان از سرتاسر جهان است، فرهنگ های آشپزی مختلفی را نیز در آشپزخانه های خود گنجانده. هتل کلاب توانا حتی مهمانانی که رژیم غذایی خاص دارند ویا مهمانان گیاهخواررا نیز فراموش نکرده است  تا اطمینان حاصل شود که مهمانان  می توانند به راحتی به وعده های غذایی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

مهمانان در هتل کلاب توانا میتوانند از انواع غذاهایی که برای آنها در رستوران اصلی هتل که تمامی وعده های غذایی را ارائه میدهد ویا رستوران های آلاکارته که غذاهای بین المللی را در ساعات خاص با رزرو قبلی بعضا با دریافت هزینه اضافه سرو میکنند میل کنند.

کودکان شاد: شادی کودکان اولویت هتل کلاب توانااست  در Club Tuana Fethiye،  تجربه‌های مثبت را برای کودکان در اولویت قرار می‌گیرد ، حتی وقتی صحبت از سرگرمی در استخر باشد. در دهکده تعطیلات کلاب توانا ، استخرهای مختلفی وجود دارد  که درست در کنار استخرهای کودکان قرار دارند، جایی که اعضای کوچک  هتل می توانند با خیال راحت شنا کنند و تفریح کنند. در حالی که فرزندان شما از استخرهای خود لذت می برند، شما همچنین می توانید زیر نور آفتاب بنشینید و از سرگرمی لذت ببرید.

ورزش و سرگرمی: در هتل کلاب توانا هم برای پرکردن اوقات شما با برنامه های شاد برنامه ریزی شده هم برای کسانی که پیگیر ورزش روزانه و حرفه ای هستن امکانات فراهم است. گروه انیماسیون هتل در طول روز در گوشه و کنار هتل مشغول اجرای برنامه های متنوع است ، برنامه های شبانه نیز برای مهمانان در دیسکو هتل درنظر گرفته شده و ورزش هایی همچون تنیس، تنیس روی میز، شطرنج ، ورزش ها و تفریحال آبی موتوری در هتل وجود دارد و میتوانید از آنها استفاده کنید.

اسپا: کلاب توانا ماساژهایی را برای آرامش ارائه می دهد. مهمانان می توانند از مرکز تناسب اندام بهره ببرند یا از جکوزی هتل لذت ببرند. مینی کلاب فعالیت های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهد.

اتاق های هتل کلاب توآنا فتحیه

 اتاق‌های پرنور کلاب توانا همگی دارای تهویه مطبوع هستند و دارای مینی‌بار و تلویزیون LCD هستند. بالکن خصوصی با قسمت نشیمن نیز در اتاق ها ارائه می شود. برای جزئیاتی که اقامت شما را خاص می کند، باشگاه TUANA FETHIYE را انتخاب کنید.

در اتاق های ما امکاناتی مانند تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، سشوار، وای فای، مینی بار، تلفن و صندوق امانات را خواهید داشت. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی با منظره مشرف به فتحیه است. شما می توانید در حالی که در اتاق خود استراحت می کنید، از تعطیلات آرامی در محاصره طبیعت لذت ببرید. اتاق‌های هتل کلاب توانا در محیطی فوق‌العاده در میان درختان نخل واقع شده‌اند و ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند.

در مجموع 413 اتاق را ارائه می دهد که به دو دسته تقسیم می شوند: "اتاق استاندارد کلاب" و "اتاق کلاب خانواده". از میان این اتاق ها، 57 اتاق خانوادگی و 376 اتاق استاندارد هستند. هتل کلاب توانا  همچنین نیازهای میهمانان معلول خود را در نظر گرفته و اتاق هایی مناسب برای آنها طراحی کرده است.

اتاق استاندارد کلاب  27 تا 30 متر مربع مساحت دارد و حداکثر 4 نفر را در خود جای می دهد. این اتاق ها در بلوک های سه طبقه قرار دارند. همه اتاق ها شرایط راحتی را برای یک تعطیلات دلپذیر و آرام فراهم می کنند.سه اتاق کلاب استاندارد وجود دارد که مخصوص مهمانان معلول طراحی شده است. میهمانان معلول می توانند به راحتی به اتاق های خود یا قسمت های مختلف مرکز دسترسی داشته باشند بدون اینکه با هیچ مانعی مواجه شوند.

اتاق های خانوادگی کلاب نسبتا بزرگ هستند و 43 متر مربع مساحت دارند. این اتاق ها می توانند پنج بزرگسال و یک نوزاد را در خود جای دهند و به همه اعضای خانواده اجازه می دهند در کنار هم بمانند. دسترسی به رستوران یا ساحل از هر اتاق آسان است. از آنجایی که هتل بر روی زمین مسطح ساخته شده است، مسافران می توانند به راحتی به مناطق مشترک دسترسی داشته باشند. می توانید به صدای طبیعت گوش دهید و از دریا و فضای سبز اتاق های خود لذت ببرید. کلاب توانا فتحیه واقع در یک مکان مرکزی و احاطه شده توسط طبیعت، تعطیلات شما را با تمام امکاناتی که ارائه می دهد، خاص می کند.

رزرو هتل کلاب توآنا فتحیه نوروز 1403

اگر برای تعطیلات نوروز 1403 قصد سفر به فتیحیه را کرده اید حتما هتل کلاب توانا را نیز بررسی کنید زیرا این هتل با قرار گرفتن در منطقه ای زیبا و خیره کننده و نیز ارائه خدمات بی نقص قطعا یک انتخاب مناسب برای شما و برای اقامت نوروزی شما خواهد بود . آژانس شباویز پرواز با ارائه خدمات به شما همراهان گرامی با تور های نوروز 1403 در خدمتتان خواهد بود .

قیمت هتل هتل کلاب توانا فتحیه

قیمت هتل ها باتوجه به تاریخ متفاوت خواهد بود. آژانش شباویز همکاری با بهترین کارگزاران ترکیه و نیز ارتباط مستقیم با هتل در هر فصلی بهترین نرخ ها را به شما ارائه میدهد ، برای دریافت نرخ های ویژه هتل کلاب توانا به سایت شباویز پرواز مراجعه کنید یا با همکاران ما در آژانس شباویز پرواز در ارتباط باشید.

تورهای موجود برای هتل کلاب توآنا فتحیه

pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 18 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/18
از 51,290,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 11 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/11
از 58,690,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 28 اردیبهشت
clock 6 شب
calender 1403/02/28
از 49,990,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 4 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/04
از 53,190,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR