هتل هیل ساید بیچ فتحیه

امکانات ورزشی و تفریحی
استخر
استخر خارجی
پارک آبی
تنیس روی میز
پارک آبی کودکان
استخر سرپوشیده
جکوزی
سالن بازی کودک
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی

 هتل هیل ساید بیچ  

هتل هیل ساید بیچ  کلاب یک هتل درجه یک 5 ستاره که با خدمات all   ارائه خدمات مییدهد و درمنطقه فتحیه  واقع شده است.با فرودگاه دالامان که نزدیک ترین فرودگاه بین المللی به این هتل ریزورت میباشد حدود 55 کیلومتر فاصله دارد و از مرکز شهر فتحیه حدود 11 کیلومتر فاصله دارد.هتل هیل ساید بیچ کلاب با طراحی منحصربه فرد براساس ایجاد راحتی و آرامش هر چه بیشتر مهمانان ساخته شده است و در تلاش است با ارئه خدمات ویژه خاطره خوشی را از سفر شما به منطقه فتحیه بجای گذارد. تراس‌های فوق‌العاده، دسترسی به ساحل خصوصی، و انواع امکانات تفریحی را ارائه می‌دهد. همه اتاق ها دارای وسایل اولیه مانند تهویه مطبوع، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت، و مینی بار هستند. اتاق‌های سوپریور فضای اضافی و تراس‌های وسیع با چشم‌انداز زیبا به دریا اضافه می‌کنند. مرکز اسپای هتل هیلساید بیچ کلاب در دل طبیعت علاوه بر نوازش روح شما با سبزی جنگل و آبی دریا شما را به یک استراحت و ماساژ بی رغیب با دستان ماساژور های حرفه ای را به شما پیشنهاد میدهد، اما مهمانانی که فعالیت بیشتری دوست دارند گزینه های وسیعی از فعالیت‌های ورزشی را برای شرکت در آن‌ها دارند. این فعالیت‌ها شامل دوچرخه‌سواری، والیبال ساحلی، زومبا، و طیف وسیعی از ورزش‌های آبی است. کلاس های هنری نیز به طور منظم برگزار می شود.

هتل هیل ساید بیچ در نزدیکی ساحل با ساحل اختصاصی و نیز امکانات مورد نیاز از تخت آفتاب و دوش ساحلی گرفته تا انواع ورزش های آبی را برای مهمانان خود فراهم نموده است.

هتل Hillside Beach Club برای خانواده‌ها، زوج‌ها و مجردهایی که به دنبال تعطیلات ساحلی شیک و آرام هستند بسیار محبوب است. در یک خلیج بکر زیبا، مناطق آرامی وجود دارد  و بسیاری از امکانات مناسب برای خانواده، همراه با سه منطقه ساحلی پراکنده در سراسر استراحتگاه و گزینه‌های عالی غذاخوری ترکیبی عالی  است که هتل هیلسایدبیچ کلاب را محبوب کرده است.

 سواحل هتل هیل ساید بیچ

هتل هیل ساید بیچ کلاب دارای سه ساحل مجزا دریک منطقه است که این موضوع هتل را کمی متمایز کرده نسب به سایر هتل های منطقه ؛ساحل اصلی هتل که بیشتر انتخاب خانواده ها برای تفریح و سرگرمی است برای کودکان نیز در دسترس است، ساحل سایلنت که مختص به بزرگسالان است و ساحل آرامش که بیشتر برای لذت بردن از سکوت و زیبایی ساحل و استراحت مهمانان قرارگرفته است.

 غذا و نوشیدنی در هتل هیلساید بیچ کلاب

رستوران اصلی هتل هیلساید بیچ کلاب انواع غذاهای ترکی را سرو می کند و مراقب است که بسیاری از گزینه های سبک و سالم را نیز ارائه دهد.

سه رستوران در این هتل وجود دارد که همگی مشرف به دریای اژه هستند، غذاهای بین‌المللی و محلی را با استانداردهای بالایی ارائه می‌کنند. «Pasha on the Bay» و «The Beach Bar and Restaurant» تجربه منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد، با رستوران اصلی که طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزهرا به صورت  بوفه آزاد سرو می‌کند.

بارهای هتل نیز همواره در دسترس مهمانان برای سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم میباشد. شما می توانید طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و کوکتل ها را در استخر و بارهای ساحلی سفارش دهید. با غروب خورشید، برای لذت بردن از نوشیدنی در زیر نور شمع، به بار صمیمی آباکو بروید. چندین شب در هفته نیز اجراهای زنده وجود دارد

   امکانات هتل هیل ساید بیچ

پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت ، استخر، مرکز تناسب اندام، نگهداری از کودک، بار، رستوران، غواصی، زمین تنیس، ایروبیک، دارت، انیماسیون، تنیس روی میز، دیجی و دیسکو، مرکز اسپا، ترنسفر فرودگاهی در صورت درخواست با پرداخت هزینه، ماساژ، فروشگاه، خشک شویی ، سالن زیبایی از جمله خدمات و امکاناتی هستند که در هتل هیلساید بیچ کلاب موجود است.

یک برنامه سرگرمی روزانه برای همه سنین وجود دارد که شامل همه چیز از والیبال ساحلی و تیراندازی با کمان گرفته تا کلاس های زومبا و یوگا است. در همین حین، در مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز توقف کنید و با مربیان حرفه ای تمرین کنید یا در محوطه تناسب اندام در هوای آزاد تمرین کنید. ساحل اصلی فعالیت‌های مبتنی بر آب، از جمله موج سواری و فلایت‌برد، اسکی روی آب، قایقرانی و غواصی را ارائه می‌کند (همه با هزینه اضافی در دسترس هستند). همچنین می‌توانید به تورهای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری بروید و برای تماشای فیلم در ساحل، تماشای اجرای زنده یا شرکت در مهمانی‌ها در پاشا بار به استراحتگاه بازگردید.

 اتاق های هتل هیل ساید بیچ

Hillside Beach دارای 330 اتاق شیک است که با تمام وسایل ضروری برای تضمین اقامتی لذت بخش مجهز شده اند. همچنین اتاق های متعددی برای خانواده ها وجود دارد. همه اتاق‌های هتل دارای وای‌فای رایگان هستند و - همانطور که انتظار میرود طراحی و امکاناتی که در هتل ارائه میشود درخور مهمانان ویژه و خاص پسند خواهد بود.

  • Club Double اتاق دبل کلاب

 

  • Superior Family اتاق سوپریور فمیلی

 

  • Superior Double اتاق دبل سوپریور

 

برای دریافت جزئیات و رزرو هر یک از اتاق های هتل هیلساید بیچ با کارشناسان ما در آژانس شباویز پرواز تماس بگیرید ویا به قسمت مربوط به تور های فتیحیه سایت مراجعه بفرمایید.

 قیمت هتل هیل ساید بیچ ریزورت

قیمت هتل ها بنا به فصلی که قصد سفر به آن را دارید ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از نرخ دقیق هتل هیل ساید بیچ کلاب میتوانید به بخش تورهای فتیحیه درسایت شباویز مراجعه فرمایید. آژانس شباویز همواره کوشیده با ارتباط مستقیم با هتل یا کارگزاری های معتبر ترکی بهترین نرخ ها را در هر فصلی دریافت و ارائه کند. با توجه به اینکه نرخ هتل های ساحلی در فصل بهار و تابستان به نسبت بالاتر خواهد بود اما شما نگران نباشید همواره میتوانید با ثبت نام درتور های شباویز بهترین آفر ها و نرخ ها را دریافت کنید و با هزینه ای مناسب سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR