20 آذر ، 1402

مارماریس یکی از زیباترین شهرهای ترکیه و از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری این کشور است. افراد که به‌دنبال طبیعت خیره‌کننده، سواحل نیلگون و تمیز، تفریحات آبی متنوع و هتل‌های لوکس هستند، سفر به مارماریس را از دست نمی‌دهند. این شهر بندری واقع در سواحل سواحل مدیترانه، به بهشت ترکیه معروف است و از رویایی‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود.

از آنجا که مارماریس شهری توریستی است و اقامتگاه‌های بسیاری دارد، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، به معرفی بهترین هتل های مارماریس بپردازیم و لیستی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های این شهر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پیش از سفر به مارماریس دوست‌داشتنی، مطالعه مطلب پیش‌ رو را از یاد نبرید.

الیت ورد مارماریس؛ هتلی برای بزرگسالان

هتل‌های الیت ورد (Elite World Hotel) در سراسر ترکیه شعبه دارند و یکی از مشهورترین آن‌ها در مارماریس واقع شده است. این هتل واقع در محله ایچملر، افراد کمتر از 14 سال را پذیرش نمی‌کند. از به‌دنبال یک هتل پنج ستاره لوکس و ساکت هستید، الیت ورد مارماریس گزینه مناسبی است.

از جمله امکانات هتل الیت ورد مارماریس می‌توان به رستوران، کافه، ساحل اختصاصی، باشگاه ورزشی، استخر، سونا، ماساژ، اسپا، شاتل هواپیمایی و اینترنت اشاره کرد.

تصویری از هتل الیت ورد

تصویری از هتل الیت ورد مارماریس

فورتزا هتل بیچ ریزورت؛ اقامتگاهی لوکس به دور از مرکز شهر

فورتزا هتل بیچ ریزورت (Fortezza Beach Resort) در منطقه هیسارونو و رو به دریای مدیترانه قرار گرفته است. تنها ضعف این هتل شیک پنج ستاره، فاصله آن با مرکز شهر است. اگر دوست داشته باشید به مراکز خرید مارماریس نزدیک باشید و اوقات فراغت‌تان را به خرید در مرکز شهر بپردازید، این هتل نمی‌تواند انتخاب نماسبی باشد. البته اگر برای استراحت در گوشه‌ای دنج با منظره‌ای تماشایی و محیطی آرام به مارماریس سفر کنید، فورتزا هتل بیچ رزروت، انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

از جمله امکانات Fortezza Beach Resort می‌توان به رستوران، چندین استخر، جکوزی، اسپا، اتاق بازی، صرافی، شاتل هواپیمایی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

هتل آکوا؛ مناسب برای زوج‌های جوان

هتل آکوا (Hotel Aqua) با 240 اتاق در محله جمهوریت، خیابان ساحیل واقع شده است. این هتل فقط دو دقیقه با ساحل، 20 دقیقه تا مرکز شهر و 46 کیلومتر با فرودگاه رودس فاصله دارد. نورپردازی هتل آکوا بسیار فوق‌العاده است و زیبایی هتل را دوچندان کرده است. اغلب مهمان‌های این هتل را زوج‌های جوان تشکیل می‌دهند.

از جمله امکانات هتل پنج ستاره آکوا می‌توان به رستوران، بار، استخر کودکان و بزرگسالان، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، ماساژ، سونا، اسپا،‌ سالن بدنسازی، صبحانه در اتاق، میز تنیس، امکانات غواصی و شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

هتل گرین نیچر دیاموند؛ انتخابی مناسب برای عاشقان بازی‌های آبی

بدون شک، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس، گرین نیچر دیاموند (Green Nature Diamond Hotel) در محله سیتلر است. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی کامل برخوردار باشید و از از بازی‌های آبی و ساحل لذت ببرید. گرین نیچر دیاموند، 639 اتاق با نورگیر فوق العاده دارد و فاصله آن با فرودگاه، حدود 95 کیلومتر است.

از جمله امکانات Green Nature Diamond Hotel می‌توان به استخرهای سرپوشیده کودکان و بزرگسالان، رستوران، صرافی، سالن ورزشی، امکانات قایق‌سواری و اسکواش، اینترنت و شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

تصویری از هتل گرین نیچر دیاموند

تصویری از هتل گرین نیچر دیاموند

هتل لابراندا مارس مارماریس؛ با منظره‌ای رو به دریا و جنگل

هتل لابراندا مارس مارماریس (Labranda Mares) در محله ایچملر، از پرطرفدارترین هتل‌های مارماریس ترکیه محسوب می‌شود؛ زیرا علاوه بر داشتن ساحل اختصاصی، در کنار انبوهی از درختان سرسبز بنا شده است. هنگام رزرو اتاق در این هتل می‌توانید منظره دریا یا جنگل را انتخاب کنید. لابراندا مارس حدود سه کیلومتر از مرکز شهر و 50 کیلومتر از فرودگاه دالامان فاصله دارد و انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود.

از جمله امکانات هتل لابراندا مارس مارماریس می‌توان به رستوران، چندین استخر، مرکز اسپا، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، اینترنت، پارکینگ و امکانات ورزشی اشاره کرد.

گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس؛ دنج‌ترین هتل مارماریس

گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazıcı Club Marmaris Palace)، یکی دیگر از هتل های 5 ستاره مارماریس است؛ اما قرار گرفتن در میان انبوهی از درختان کاج، آن را از سایر هتل‌های پنج ستاره شهر، متمایز می‌کند. استراحت در کنار طبیعت سرسبز و صدای پرندگان، از دوست‌داشتنی‌ترین حس‌های دنیا است. برای دسترسی به این هتل باید به محله جمهوریت، خیابان پاموجاک مراجعه کنید.

هتل پنج ستاره گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس، 459 اتاق با امکانات رفاهی کامل دارد. از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به رستوران، بار، ماساژ،‌ سونا، اسپا، سالن بدنسازی، کلاب شبانه، اتاق بازی، بیلیارد، میز تنیس، منوی ویژه کودکان، شاتل هواپیمایی، صبحانه در اتاق، تبادل ارز و آرایشگاه اشاره کرد.

هتل کوکس کلاب آداکوی؛ بهترین هتل یوآل مارماریس

هتل کوکس کلاب آداکوی (Cook's Club Adakoy) را می‌توان در رده بهترین هتل‌های یوآل مارماریس قرار داد. این هتل در محله آداکوی، خیابان کیزیلکوم واقع شده و یک هتل پنج ستاره همه‌چیزتمام است. افراد کمتر از 16 سال، اجازه ورود به هتل کوکس کلاب آداکوی را ندارد؛ در نتیجه اگر زوجی جوان هستید یا به‌دنبال محیطی آرام به دور از سروصدای بچه‌ها می‌گردید، در سفر به مارماریس، این هتل را فراموش نکنید.

از جمله امکانات هتل کوکس کلاب آداکوی می‌توان به رستوران، استخر، سونا، اسپا، ماساژ، زمین فوتبال،‌ میز تنیس، کلاس یوگا، بسکتبال، والیبال ساحلی، موسیقی زنده، سینمای ساحلی، سالن بدنسازی و شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

هتل 5 ستاره دی ریزورت گرند آزور مارماریس؛ از زیباترین هتل‌های منطقه سیتلر

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس (D-Resort Grand Azur Marmaris) که با نام تی یو آی بلو گرند آزور نیز شناخته می‌شود، از زیباترین هتل‌های مارماریس به شمار می‌رود؛ زیرا منظره‌ای پانوراما از دریا را پیش ‌روی مهمانان قرار می‌دهد. با اقمت در این هتل، فقط چند قدم تا دریا و ساحل اختصاصی فاصله دارید و همواره صدای موج‌ها را می‌شنوید.

این هتل 324 اتاقه، در منطقه سیتلر بنا شده است و فقط دو کیلومتر تا مرکز شهر مارماریس فاصله دارد. از جمله امکانات دی ریزورت گرند آزور می‌توان به رستوران، تراس برای هر اتاق، زمین تنیس، استخر، ساحل اختصاصی، سالن بدنسازی، دستگاه سولاریوم، صرافی، کتابخانه، ماساژ، اسپا، منوی ویژه کودکان، آرایشگاه و شاتل هواپیمایی اشاره کرد. همچنین ما در مقاله‌ای به طور کامل درباره اینکه مارماریس کجاست توضیح داده‌ایم.

تصویری از هتل دی ریزورت گرند آزور

تصویری از هتل دی ریزورت گرند آزور

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا؛ لوکس ترین هتل مارماریس

یکی از لوکس‌ترین هتل های مارماریس در محله شیرین یر قرار گرفته است. گرین نیچر ریزورت اند اسپا (Green Nature Resort & Spa)، مناسب افرادی است که به‌دنبال اقامتگاهی مدرن با امکانات رفاهی ویژه هستند. این هتل پنج ستاره، 631 اتاق با نورگیری فوق‌العاده دارد و مکانی ایده‌آل برای اقامت است. فاصله گرین نیچر ریزورت اند اسپا تا ساحل حدود 10 دقیقه، تا مرکز شهر حدود پنج کیلومتر و تا فرودگاه دالامان حدود 100 کیلومتر است.

از جمله امکانات هتل گرین نیچر می‌توان به رستوران شبانه‌روزی، استخر کودکان و بزرگسالان، سوپرمارکت، آمفی‌تئاتر، صبحانه رایگان، سالن ورزشی، سوپرمارکت و شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

هتل بلو بی پلاتینیوم؛ آرامش‌بخش‌ترین هتل مارماریس

بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum) از بهترین هتل‌های مارماریس ترکیه به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره و لوکس کمتر از سه دقیقه با ساحل مارماریس فاصله دارد و محیطی آرام با امکانات کامل را برای مهمانان فراهم کرده است. رنگ آبی در در اتاق‌ها، لابی و سراسر هتل بلو بی پلاتینیوم به چشم می‌خورد و باعث جاری شدن حس آرامش در رگ‌های مسافران می‌شود.

برای دسترسی به هتل بلو بی پلاتینیوم باید به بلوار جمهوریت بروید. این هتل فقط 1.9 کیلومتر با مرکز مارماریس و حدود 90 کیلومتر با فرودگاه دالامان فاصله دارد. از جمله امکانات هتل Blue Bay Platinum با 440 اتاق، می‌توان به رستوران بین‌المللی با موسیقی زنده، بار، استخر، مرکز اسپا، ماساژ و بالکن در هر اتاق اشاره کرد.

تصویری از هتل بلو بی پلاتینیوم

تصویری از هتل بلو بی پلاتینیوم

هتل هیلتون دالامون مارماریس؛ بهترین هتل مارماریس با پارک آبی

هتل هیلتون دالامون مارماریس (Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa) در ساریگرمه، مرکز توریستی واقع شده و یکی از محبو‌ب‌ترین هتل ‌های مارماریس است. این هتل لاکچری، 410 اتاق دارد و کلیه اتاق‌ها از امکانات کامل برخوردار هستند. از ویژگی‌های مهم هتل هیلتون دالامون می‌توان به استقرار آن در خط ساحلی دریای اژه و داشتن منظره‌ای خارق‌العاده اشاره کرد. این هتل حدود 15 کیلومتر تا فرودگاه دالامان فاصله دارد.

از جمله امکانات رفاهی هتل هیلتون دالامون مارماریس می‌توان به پارک آبی، سینمای سه‌بعدی، رستوران، اتاق نگهداری کودک، تراس برای هر اتاق، حمام ترکی، مرکز اسپا، اتاق ماساژ، سونا، 10 استخر روباز، سالن ورزشی و شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

هتل 5 ستاره سنتیدو اورکا لوتوس؛ یکی از بهترین هتل های مارماریس

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ (Sentido Orka Lotus Beach) همه ویژگی‌های یک هتل پنج ستاره رویایی را در خود جای داده است. این هتل در کنار دریا و انبوهی از درختان قرار گرفته و چشم‌اندازی مسحورکننده به وجود آورده است. اغلب مسافران برای مشاهده غروب زیبای آفتاب به اسکله هتل مراجعه می‌کنند. این هتل پنج ستاره، 444 واحد اقامتی دارد و فاصله آن تا فرودگاه دالامان حدود 104 کیلومتر است.

از جمله امکانات هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ می‌توان به رستوران، بار، استخر، ماساژ، سونا، سالن بدنسازی، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، امکانات غواصی، بیلیارد، سالن آرایشی، صبحانه در اتاق و شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

هتل الگانس اینترناسیونال؛ از بهترین هتل های 5 ستاره مارماریس

در این بخش نوبت به معرفی یکی دیگر از بهترین هتل های مارماریس، یعنی هتل الگانس اینترناسیونال (Elegance Hotels International) رسیده است. این هتل در منطقه کم‌رفت‌وآمد سیتلر واقع شده است و دسترسی مناسبی دارد. دیزاین مینیمال با استفاده از وسایل چوبی و رنگ‌های خنثی، از جاذبه‌های این هتل به شمار می‌روند. هتل الگانس اینترناسیونال، 193 اتاق با امکانات کامل دارد و اقامتگاهی ایده‌آل به شمار می‌رود.

از جمله امکانات موجود در Elegance Hotels International می‌توان به رستوران، کافه، ساحل اختصاصی، صرافی، اتاق بازی، زمین تنیس، بیلیارد، صبحانه در اتاق، سالن بدنسازی، منوی ویژه کودکان، اتاق خانوادگی، آرایشگاه و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

تصویری از هتل الگانس اینترناسیونال

تصویری از هتل الگانس اینترناسیونال

هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزوت؛ هتلی مجلل در منطقه آرموتالان

در این بخش به سراغ یکی از پرطرفدارترین هتل‌های مارماریس، یعنی هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزورت (Casa De Maris Spa & Resort) می‌رویم. این هتل مجلل در منطقه خوش‌آب‌وهوای آرموتالان قرار گرفته است و حدود سه کیلومتر تا مرکز شهر و 100 کیلومتر تا فرودگاه دالامان فاصله دارد. اگر به اقامتگاه‌های لوکس با محیطی آرام علاقه دارید، در سفر به مارماریس حتما به هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزورت بروید.

از جمله امکانات موجود در هتل Casa De Maris Spa & Resort می‌توان به رستوران با غذاهای دریایی، سنتی و بین‌المللی، استخر، صرافی، اینترنت، سالن ورزشی و شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

گرند پاشا؛ هتلی پنج ستاره در نزدیکی ساحل مارماریس

در نوشتن فهرست معرفی بهترین هتل های مارماریس در ترکیه نباید هتل گرند پاشا (Grand Pasa Hotel) را فراموش کنید. این هتل پنج ستاره و مدرن، شامل 280 اتاق با امکانات رفاهی کامل است و فقط پنج دقیقه تا ساحل مارماریس فاصله دارد. کلیه اتاق‌های هتل گرند پاشا بالکن دارند و منظره فوق‌العاده‌ای را پیش‌ روی مهمانان قرار می‌دهند. این هتل حدود 90 کیلومتر تا فرودگاه دالامان فاصله دارد و برای رسیدن به آن باید به محله آرموتالان مراجعه کنید.

از جمله امکانات هتل گرند پاشا می‌توان به رستوران، بار، استخر کودکان و بزرگسالان، سونا، ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، امکانات غواصی، اتاق بازی، پارکینگ و اینترنت اشاره کرد.

تصویری از هتل گرند پاشا

تصویری از هتل گرند پاشا در مارماریس

با تورهای شباویز، در بهترین هتل های مارماریس اقامت کنید

در مقاله «بهترین هتل های مارماریس» به تعدادی از هتل‌های لوکس و مدرن این شهر زیبا اشاره کردیم. اگر متن را با دقت مطالعه کرده باشید، در سفر به مارماریس با مشکل پیدا کردن اقامتگاه مناسب مواجه نخواهید شد. با هر بودجه و سلیقه‌ای، به‌راحتی می‌توانید هتل موردنظرتان را پیدا و برای چندین روز در آن اقامت کنید. در سایت شباویز، کلیه اطلاعات مربوط به هتل‌ها در شهرهای مختلف  به همراه قیمت آن‌ها موجود است؛ همچنین می‌توانید بدون نگرانی درباره اقامتگاه، تور مارماریس را از طریق همین سایت خریداری و یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول

چه زمانی بهترین فصل برای سفر به مارماریس است؟

۱- به طور کلی، بهار و تابستان بهترین فصل‌ها برای سفر به مارماریس هستند. این فصول دارای آب و هوای گرم و خشک می‌باشند و امکان شنا در دریا و استفاده از امکانات تفریحی بیشتر می‌شود.

۲- چه اقامتگاه‌ها و هتل‌های محبوبی در مارماریس وجود دارند؟

در مارماریس انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، متوسط و اقامتگاه‌های بومی وجود دارد. برخی از هتل‌های محبوب این منطقه مارماریس هیلتون، گرند پاشا و اورکا لوتوس هستند. انتخاب هتل بستگی به سلیقه، بودجه و نیازهای اقامتی شما دارد.

ناشر: شباویز
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR