هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس|اطلاعات کامل + ویدیو و قیمت

امکانات ورزشی و تفریحی
استخر
استخر داخلی
وان
سونا
جکوزی
ماساژ
تراس آفتاب
استخر سرباز
سونا
باشگاه بدنسازی
حمام ترکی
ساحل اختصاصی
امکانات هتل
پارکینگ
Wifi
بار
رستوران آلاکارت
ساحل اختصاصی
پارکینگ رایگان
تهویه هوا
تراس
باغ
سرویس بهداشتی اختصاصی
برنامه شبانه
برنامه ویژه نوروزی
رستوران ( بوفه )
حمام ترکی
ورزش های آبی
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
تلویزیون کابلی / ماهواره ای
خدمات اینترنت
اینترنت رایگان
اینترنت در لابی
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق

هتل ریکسوس پریمیوم گوچک فتحیه

هتل ریکسوس پریمیوم گوچک احاطه شده بین درختان کاج در نوار ساحلی واقع شده ، یک استخر روباز، یک مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، و امکانات اسپا و سلامتی دارد.

اتاق هایرکسوس پرمیوم گوجک  دارای دکوراسیون مدرن هستند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینی بار است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با چشم‌انداز باغ هستند.

با موقعیت خیره‌کننده‌اش در قلب حفاظت‌گاه طبیعی Göcek، یک ریزورت  مجلل مشرف به دریای درخشان اژه  که بین دو اسکله تفریحی قرار گرفته است. در اینجا می توانید تعطیلات آرامی را در زیر درختان کاج، در باغی آرام و در ساحلی خلوت سپری کنید. این هتل که ترکیبی از رستوران‌ها و بارهای استثنایی، مکان‌های تفریحی درجه یک ، انواع تجربه‌های غذاخوری و امکانات رفاهی و ورزشی عالی را نیز ارائه می‌دهد رکسوس پرمیوم گوجک   برای مهمانان بالای 13 سال مناسب است. رکسوس پرمیوم گوجک  در 700 متری گوجک، 20 کیلومتری از فرودگاه دالامان ، 28 کیلومتری از مرکز فتحیه و 100 کیلومتری از موگلا(موغلا)  قرار دارد.

یک هتل در امتداد خط ساحلی است که خلیج گوجک نامیده می شود و در داخل خلیج فتحیه واقع شده است. گوجک که به عنوان یک بندر آرام و محافظت شده از نظر طبیعت ساختار جغرافیایی شناخته میشود، به خوبی تمام نیازها و خواسته های شما را به عنوان یک گردشگر و عاشق دریا با تعدادی خلیج زیبا، جزیره های کوچک و بزرگ و فیروزه ای برآورده میکند. آب ها خلیج گوچک مکانی عالی برای استراحت و پناه گرفتن برای علاقه مندان به دریای آزاد و سفرهای آبی است. همچنین، برای علاقه مندان به قایق بادبانی، نه تنها به مرکز تفریحی برای تفرجگاه ها، بلکه برای اقامتگاه ها و مکان های غذا و نوشیدنی تبدیل شده است. دارای 206 سوئیت و ویلا با طراحی زیبا که در میان زیبایی های طبیعت درختان کاج و باغ های آرام واقع شده است.

فاصله هتل ریکسوس پریمیوم از ساحل

هتل رکسوس  گوجک یک ریزورت ساحلی با ساحل اختصاصی است.

نزدیک ترین فرودگاه به هتل ریکسوس پریمیوم گوجک

نزدیکترین فرودگاه به هتل رکسوز گوجک فرودگاه بین المللی دالامان است که در 20 کیلومتری آن واقع شده است.

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم گوجک

غذا: در طول اقامت خود در هتل رکسوس پرمیوم گوجک می‌توانید از هر یک از هشت رستوران و بار افسانه‌ای که غذاهای خوشمزه از سراسر جهان سرو می‌کنند لذت ببرید. برای کسانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی مطلق هستند،  سرآشپزی را ترتیب میدهند تا در آسایش ویلای شما وعده غذایی مد نظرتان را برایتان آماده کند.

غذاهای ترکی، محلی و بین المللی  در هتل رکسوس پرمویم گوجک ارائه میشود تا مهمانان در تمام ساعات شبانه روز لذت ببرد. میزهای بوفه فراوان، تنوع بی نظیر و کیفیت استثنایی مواد غذایی که در این هتل سرو میشد نظر شما را جلب خواهد کرد. این اطمینان را به شما میدهیم که در این هتل هر روز یک تجربه جدید از غذا داشته باشید و طعم جدیدی را بچشید یا به غذاهای مورد علاقه قدیمی بازگردید. رستوران فیروزه با برجسته‌ترین غذاهای بین‌المللی، بوفه‌ی ناهارخوری را ارائه می‌دهد، رستوران مردم درتمام طول روز منوی آلا کارت سرو می‌کند، در حالی که آزور تجربه‌ای متفاوت  است که غذاهای منحصر به فردی  را سرو می‌کند. Daidala غذاهای دریایی اژه سرو می کند و The Grill کباب سرو می کند. بارها نوشیدنی های گرم و سرد را ارائه می دهند که میتوانید در طول اقامت خود از آن لذت ببرید.

اسپا: اسپای Rixos Anjana با ارائه مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و درمان‌های ماساژ شرقی توسط متخصصان معتبر، به شما کمک می‌کند تا با ماساژ با استفاده از مواد منحصر به فرد و روش‌های سنتی، جوان‌سازی کنید و به آرامش درونی خود برسید.

فعالیت های ورزشی : با استخرها، زمین‌های تنیس، مرکز تناسب اندام، ژیمناستیک آبی و تناسب اندام در باشگاه ورزشی انحصاری سرگرم‌کننده است و اگر ورزش را حرفه ای دنبال میکنید در طول سفر نیز از آن دور نخواهید بود. استراحتگاه‌های مجلل رکسوس  از محیط طبیعی خود بهره می‌برند و بسیاری از فعالیت‌های هیجان‌انگیز  روی آب از جمله غواصی، موج سواری و غواصی انجام می‌شود.

سرگرمی : نمایش‌های دیدنی و اجراهای نفس‌گیر، برنامه‌های سرگرمی  که به دقت تنظیم شده‌اند از جذابیت های هتل های رکسوس محسوب میشوند که رکسوز پرمیوم گوجک نیز از این قائله مستثنا نیست. از مجموعه کنسرت‌های افسانه‌ای  گرفته تا مهمانی‌های استخر شگفت‌انگیز و رویدادهای پرشور  برای کوچک‌ترین مهمان‌های هتل برگزار میشود تا اقامتی خاطره انگیز را برای همه مهمانان رقم بزند. ریکسوس زمان یا مکان خاصی برای تفریح ندارد. در هر ساعت از روز، سرگرمی برای همه وجود دارد.

اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم گوجک

Deluxe Suite سوئیت های دلوکس در میان جنگل سبز کاج واقع شده اند. سوئیت‌های 45 متری  مجهز به تراس خصوصی با چشم‌انداز باغ هستند. مهمانان سوئیت از دسترسی مستقیم به استخر و سرویس رفت و برگشت دریایی به ساحل میتوانند استفاده کنند.

Junior Suite, One Bedroom سوئیت های جونیور  دارای 1 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن، مینی بار، تلویزیون ال ای دی، ماهواره، تراس یا بالکن، کف فرش شده و مرمر، لوازم آرایشی مخصوص حمام ، لوازم حمام اختصاصی، امکانات تهیه چای و قهوه هستند.

Wellness Suite واقع در سطح فوقانی اسپای Anjana، و بهترین رفاه را ارائه می دهد. سوئیت با 55 متر مربع فضای نشیمن با سونا، 1 اتاق خواب و حمام بزرگ طراحی شده است. دسترسی مستقیم به استخر شنا و سرویس ترانسفر دریایی به ساحل .

Friends Suite, Two Bedrooms از سوئیت های دوستانه  با مساحت 55 متر مربع که با جنگل کاج سبز احاطه شده است، با بالکن یا تراس اختصاصی خود لذت ببرید تا از طلوع و غروب خورشید بهره مند شوید. سوئیت بزرگ با 2 اتاق خواب، یک استراحت عالی تابستانی.

Grand Suite, four bedrooms گراند سوئیت  یک سازه دو طبقه با 252 متر مربع فضای زندگی دلپذیر است. سوئیت دارای چهار اتاق خواب، سه حمام، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کوچک و یک تراس است.

Villa Privé, Garden View هر ویلا در محیطی آرام ، در فضای سبز وسیع، استخر اختصاصی خود را دارد. ویلا پریو یک سازه دو طبقه متفاوت با 210 متر مربع فضای نشیمن است.

Villa Privé, Sea View هر ویلا در محیطی آرام ، در فضای سبز وسیع، استخر اختصاصی خود را دارد. ویلا پریو یک سازه دو طبقه خاص با 210 متر مربع فضای نشیمن است.

Premium Villa در نهایت آرامش و وسعت، با استانداردهای استثنایی از حریم خصوصی و خدمات شخصی، ویلا پرمیوم یک سازه دو طبقه مجزا با 420 متر مربع فضای زندگی دلپذیر است.

Maison Privé یک سازه دو طبقه خاص با 210 متر مربع فضای نشیمن است. ویلا برای راحتی لوکس طراحی شده است.

رزرو هتل ریکسوس پریمیوم گوجک نوروز 1403

هتل رکسوز پرمیوم گوجک بهترین انتخاب برای تور نوروز 1403 میتواند باشد . بهار دیدنی و مطبوع فتحیه و بخصوص اقامت در هتلی مانند رکسوز گوجک بی شک به بهترین تجربه سفری شما مبدل میشود و انتظارات شما از سفر را به کل تغییر خواهد داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رزرو هتل رکسوز پرمیوم گوجک در نوروز 1403 با کارشناسان ما در شباویزتماس حاصل فرمایید.

قیمت هتل ریکسوس پریمیوم گوجک

نرخ هتل ها بنا به تاریخ  ممکن است متفاوت باشد برای اطلاع از نرخ هتل در تورهای فتیحیه به بخش تورهای فتیحیه ویا تورهای فتحیه  نوروز 1403 در سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در آژانس شباویز پرواز در تماس باشید.

آژانس شباویز شباویز با گارانتی تهترین هتل های شهر فتحیه با خدمات بی نظیر در خدمت شما عزیزان میباشد.

برای دیدن ویدیوی هتل کلیک کنید

تورهای موجود برای هتل ریکسوس پریمیوم گوچک

pathIcon
معراج
تور فتحیه ویژه 21 اردیبهشت
clock 6 شب
calender 1403/02/21
از 32,890,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR